De achternaam wel ja, alleen de plaats klotp dan niet, dus zal dan toch een ander geweest zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook niet na mijn wijzigingen?
Dan kan het ook nog D....e zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De achternaam wel ja, alleen de plaats klotp dan niet, dus zal dan toch een ander geweest zijn
This calls for a celebration! *dans dans dans*quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
PSYLOCKE LEEFT!
Vandaag is het officieel!
Morgen heb ik haar in huis!
Jah, feestje at your place.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This calls for a celebration! *dans dans dans*
Bring the wine and we'll have a feast worthy of Dionysus!quote:
Dat kan dan wel weer...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kan het ook nog D....e zijn.
Nu je 't zegt...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, Cb is altijd afwezig.
Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gisteren 538 PowerMix (Mixed by DJ Devious) gewonnen
Erg relaxt!
*stereo terug aanzet en harder*quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*janet afzet*
*stoelen en banken weer netjes zet*
RUST!
Barry Paff moeten pijpen, what elsequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Dank je.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
you are sexyyyy, baby you got it!!!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een keer vroeg opgestaan?
Dat was vroeger het vaste neukmaatje van een vriend van een vriend van me. Daarnaa nooit meer iets van gehoord/gezien/geroken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barry Paff moeten pijpen, what else
Ja je weet hoe't gaat he... vroeger trokken de jongens ook aan de staarten van de meisjes die ze stiekem leuk vondenquote:
2 lootjes vasthouden omdat ik in m'n 2e dienstjaar zit en dus 2 lootjes krijg. Was personeelsfeest, heb ook nog een fles wijn gewonnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je daar voor moeten doen?
Dat bedoelde ik ook!!!! ^&%*^*(&%$#%^^%$quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, die is afwezig, dat zie je toch?
Toch zou ik je laatste mening toch maar herzien. Ik ben namelijk echt een kreng.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je weet hoe't gaat he... vroeger trokken de jongens ook aan de staarten van de meisjes die ze stiekem leuk vonden
Z'n vriend heeft me een keer gevraagd of ik eh... niet een keer bij ze langs wilde komenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was vroeger het vaste neukmaatje van een vriend van een vriend van me. Daarnaa nooit meer iets van gehoord/gezien/geroken.
"Jeroen-ik-ben-gewoon-mezelf"
Het 2e jaar alweer? Mên wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
2 lootjes vasthouden omdat ik in m'n 2e dienstjaar zit en dus 2 lootjes krijg. Was personeelsfeest, heb ook nog een fles wijn gewonnen
De een noemt het kreng, de ander chronisch chagrijnigquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch zou ik je laatste mening toch maar herzien. Ik ben namelijk echt een kreng.
Mei zit ik er anderhalf jaar...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het 2e jaar alweer? Mên wat vliegt de tijd.
Ik zie ze er voor aan ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n vriend heeft me een keer gevraagd of ik eh... niet een keer bij ze langs wilde komen
En dat wil je, want...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Krijg ik wel een contract voor onbepaalde tijd
We waren naar de Now & Wow geweest, after party bij de ex van pup (toen nog niet mijn vriendje). Zij waren d'r ook .... Moet zeggen dat barry wel aardig is.. en dinges... shit hoe heette ie nu... blond haar ... gerko? Nee... damn! Hoe?! Haiko! Toch? ja volgens mij wel... nou die was eh ... directquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie ze er voor aan ja.
Hoe noem jij het?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De een noemt het kreng, de ander chronisch chagrijnig
Loopt daar inmiddels al iets neukbaars rond?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mei zit ik er anderhalf jaar...![]()
Krijg ik wel een contract voor onbepaalde tijd
Haiko jaquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We waren naar de Now & Wow geweest, after party bij de ex van pup (toen nog niet mijn vriendje). Zij waren d'r ook .... Moet zeggen dat barry wel aardig is.. en dinges... shit hoe heette ie nu... blond haar ... gerko? Nee... damn! Hoe?! Haiko! Toch? ja volgens mij wel... nou die was eh ... direct
Ik hou het nog ff op de gulden middenweg.quote:
Omdat ik een nieuwe notebook moet hebben en persoonlijk advies moet hebben.quote:
Jah, wist dat het iets raars wasquote:
Heet jij "zwitserland" of zo?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou het nog ff op de gulden middenweg.
Ik heb iets minder heuvels.... en ik jodel niet.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heet jij "zwitserland" of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |