ik ben benieuwd haha, ik heb m iig besteldquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel de speciale editie met bloemzaadjes he?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
ik zit onder de grafiet.
en vanochtend hebben we van edah-panties dakconstructies gemaakt!
Zo maar een vraagje hoor, maar waar denk jij dan aan bij het woordje dakconstuctiesquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, dakconstructiesDat doe je natuurlijk niet na het otbijt samen met eeehhh... met eeehhhh.... dees of geen.
![]()
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denkquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:24 schreef Andyvie het volgende:
Handig! Ik dacht dat mijn waardebon van de Free Record Shop tot eind deze maand geldig was, bleek dat tot eind januari te zijn. Erg jammer weer
rare opmerkingenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Jerruh het volgende:
ehm?
ik zit in een projectgroepje op school, waar we aan dingen werken... en nu zijn we bezig met form-active constructions, ofwel, constructies die alleen trek op kunnen nemen en waarin de vorm bepaald wordt door de verovrming door de krachten
en nog steeds: wat maak je een hele tijd van die rare opmerkingen over mensen in combinatie met mij....
neuh, maar ik had zo'n digitale kortingsbonquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |