ik ben benieuwd haha, ik heb m iig besteldquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel de speciale editie met bloemzaadjes he?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
ik zit onder de grafiet.
en vanochtend hebben we van edah-panties dakconstructies gemaakt!
Zo maar een vraagje hoor, maar waar denk jij dan aan bij het woordje dakconstuctiesquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh wacht, dakconstructiesDat doe je natuurlijk niet na het otbijt samen met eeehhh... met eeehhhh.... dees of geen.
![]()
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denkquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:24 schreef Andyvie het volgende:
Handig! Ik dacht dat mijn waardebon van de Free Record Shop tot eind deze maand geldig was, bleek dat tot eind januari te zijn. Erg jammer weer
rare opmerkingenquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef Jerruh het volgende:
ehm?
ik zit in een projectgroepje op school, waar we aan dingen werken... en nu zijn we bezig met form-active constructions, ofwel, constructies die alleen trek op kunnen nemen en waarin de vorm bepaald wordt door de verovrming door de krachten
en nog steeds: wat maak je een hele tijd van die rare opmerkingen over mensen in combinatie met mij....
neuh, maar ik had zo'n digitale kortingsbonquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
OP platenbonnen staat toch nooit een datum. Anders heb ik een probleempje denk![]()
En toevallig ook een liedje gezongen over een pannenkoek in je onderboek?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
rare opmerkingen
op wintersport hadden wij ook steeds rare opmerkingen.. iemand had et steeds over snikkelheeten ander meisje zong steeds: waar moet ie in? DAAR moet ie in!
en we hebben in de lift allemaal liedjes gezongen van telekids enzo![]()
welneeeequote:Op woensdag 2 februari 2005 15:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow.. ben je mckroket verslaafd ofzo??
4!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
welneeeeeet er maar 4 ofzo als ik naar de mac ga
Werk zequote:Op woensdag 2 februari 2005 16:46 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga lekker werken. groeten
en een rare collega ookquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:20 schreef LuQas het volgende:
Ik ben klaar met werken. Het was leuk. En vermoeiend. Kinderen zijn vermoeiend...
Wolluk is geen zak aanquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:33 schreef Jerruh het volgende:
jow luqas en cazman.
zeg caz, k ben vrijdag gaan zuipen in wolluk! echt geweldig
!
pff ik weet de naam niet meer... het stekkerke ofzoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wolluk is geen zak aan. welke tent ben je geweest?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pff ik weet de naam niet meer... het stekkerke ofzoiets?
ik ben wat gaan drinken met robbertquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat deed je dan in Waalwijk. Mensen zoeken dan meestal breda of tilburg op
oh die heb ik al es vaker gehad heurquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:01 schreef Camoth het volgende:
Jerruh, wat heb je een enge foto in je av-dinges![]()
is zij niet dat enorm geile meisje uit Kill Bill?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oh die heb ik al es vaker gehad heur.
dat isgogo yubari
.
en hij is met reden geplaatst.
Ja die film ken ik, maar snap ik alleen nietquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oh die heb ik al es vaker gehad heur.
dat isgogo yubari
.
en hij is met reden geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |