ik denk ook niet dat er meer dan drie seizoen in zit, qua verhaallijntjes erg zwak gewordenquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:28 schreef SouthernSun het volgende:
ben wel blij dat er een derde seizoen komt. aan de andere kant vraag ik me af of die wel zo leuk gaat worden

Vetttquote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
The O.C. is back! Vanaf woensdag om 21u25 op Net5!

quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
The O.C. is back! Vanaf woensdag om 21u25 op Net5!

Bedoel je Ketnet/Canvas? En op welke dag en op welk tijdstip komt het precies? Ik kan er nl. niks over vinden op de site.quote:

Dat zei tvgids.nl laatst Kanaal2quote:Op zondag 10 juli 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Bedoel je Ketnet/Canvas? En op welke dag en op welk tijdstip komt het precies? Ik kan er nl. niks over vinden op de site.

Oh zo, Kanaal 2 is een Belgische commerciėle zender die helaas maar heel weinig mensen in Nederland kunnen ontvangen.quote:

Volgens Net5-teletekst gaan ze verder met "The Chrismukkah That Almost Never Was" (of zoiets), volgens mij is dat afl. 2-06quote:Op zondag 10 juli 2005 21:40 schreef Ace1 het volgende:
Beginnen ze bij seizoen 2?

Vrij leuke afleveringquote:Op zondag 10 juli 2005 23:20 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[..]
Volgens Net5-teletekst gaan ze verder met "The Chrismukkah That Almost Never Was" (of zoiets), volgens mij is dat afl. 2-06

quote:

Nee, dit is de aflevering dat je erachter komt dat Lindsay de dochter van caleb isquote:Op maandag 11 juli 2005 12:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is dat niet met alle exen van seth die bij elkaar komen?
en anna in lingerie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |