abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:00:53 #101
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_25206256
laatste aflevering ja
zonde zonde
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:07:30 #102
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25207041
jonges meer positievisme dit was gewoon meer een hele coole aflevering; Seth was ouderwets op dreef, Marissa was weer dronken en verstoorde weer een feestje; etc.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_25210295
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef somegirl het volgende:
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! niet de laatste aflevering van voorlopig!!!!!! ik kan niet meer zonder die serie!!!!
Maar........ ik snap er ook niks van..... duurt desperate houswifes 2 uren ofzo? ik bedoel, de gilmore girls en the oc kapt ermee.......
ja dat viel mj ook al op dat ze dat 2x zeiden, mischien dubbele afleveringen om wat achterstand i nte halen..... net als bij enterprise in het begin op veronica ?
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
pi_25210297
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef irestmycase het volgende:
Huh. Wat is dat nou weer voor iets raars om dat midden in een seizoen af te breken?
Welkom bij de SBS groep. Professioneel goede tv serie verneuker

* wolfrolf slingert azureus maar weer eens aan
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:37:03 #105
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25212538
was af en toe weer geniaal tussen seth en ryan. nu ff de afleveringen van seizoen 2 scoren bij een vriend van me en verder kijken
pi_25213450
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 08:35 schreef Mighty_Mike het volgende:

[..]

ja dat viel mj ook al op dat ze dat 2x zeiden, mischien dubbele afleveringen om wat achterstand i nte halen..... net als bij enterprise in het begin op veronica ?
Ja viel mij ook op idd...
Het lijkt me wel een grappig programma opzich maar 2 uur lang hoeft van mij niet
pi_25217617
ja dat hoorde ik idd ook, maar ik dacht dat Everwood ook kwam, of een week later, of ik heb t helemaal verkeerd.

Ze maken echt vet veel reclame voor Desperate Housewifes, als ze nou eens een beetje reclame maakten voor One Tree Hill en andere dingen, dan zouden ze ze ook niet hoeven te cancellen vanwege te weinig kijkcijfers...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_25218435
One tree hill inderdaad, ook zo'n fijne serie....... kwam ook op zo'n klote tijd, zondag middag ofzo
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_25218451
oh heb net teletext even bekeken, volgende week inderdaad een dubbele aflevering van deseperate housewifes....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_25218555
dat wordt downloaden
pi_25218627
Dat mag niet
Dat is illegaal. Kijk uit of B.I.G komt je met hun offline detectives achterna...
pi_25221473
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Dat mag niet
Dat is illegaal. Kijk uit of B.I.G komt je met hun offline detectives achterna...
Daar zat ik ook net over na te denken en het zal ook heus wel illegaal zijn, maar toch.
Ik bedoel, stel ik kijk er gewoon naar op Fox als ik in Amerika zou wonen, ik neem het op op video en leen de band aan m'n buurmeisje. Is dat dan illegaal?
  donderdag 24 februari 2005 @ 13:09:22 #113
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25231584
heb net maar de volgende aflevering gekeken. vooral in de eerste helft echt geniaal
dit topic zal alleen ook wel een btje doorbloeden nu
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:28:13 #114
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_25232777
Ach dan moeten we er maar over door blijven praten hoe geweldig de serie is
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:10:21 #115
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25234315
ik heb het niet kunnen laten om nog een aflevering te zien. dit keer weer erg dramatisch

wanneer gaat het op tv eigenlijk weer verder
pi_25234442
zal wel september worden op z'n vroegst. Lijkt me niet dat ze er dit seizoen nog weer mee beginnen, en in de zomermaanden al helemaal niet. Dus het volgende tv seizoen, op z'n vroegst natuurlijk........ jezus, dat duurt echt nog lang
pi_25234631
nou, afgelopen zomer begonnen ze er ook in de zomermaanden mee hoor... Toen had ik dus ook weer wat niet gezien omdat ik op vakantie was, alles was toen zomers, One Tree Hill, The OC, Charmed... (of ik herinner me het verkeerd )
pi_25257001
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef somegirl het volgende:
oh heb net teletext even bekeken, volgende week inderdaad een dubbele aflevering van deseperate housewifes....
vanaf half 9 meteen, of van half 10 tot half 12? hmm dat laatste lijkt me niet echt logisch, maja

op net5.nl staat nog steeds dat Everwood ook 1 maart begint, om half 10

[ Bericht 1% gewijzigd door Piepje op 26-02-2005 13:07:59 ]
pi_25264650
foutje
pi_25265254
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:02 schreef Piepje het volgende:

[..]

vanaf half 9 meteen, of van half 10 tot half 12? hmm dat laatste lijkt me niet echt logisch, maja

op net5.nl staat nog steeds dat Everwood ook 1 maart begint, om half 10
Ja ze zeggen ook dat deze week gewoon ER was om half 7, maar het is al de hele week fokking Girlmore Girls
pi_25268182
Heb net aflevering 14 van seizoen 2 gekeken en WOW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25272151
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
Heb net aflevering 14 van seizoen 2 gekeken en WOW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck jou
Aflevering 12 laatste scene
pi_25279206
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:52 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja ze zeggen ook dat deze week gewoon ER was om half 7, maar het is al de hele week fokking Girlmore Girls
Ja dat was mij ook opgevallen, maar ik vind GG toch veel leuker als ER

Iemand trouwens gister ook die film op net 5 gezien met Mischa Barton? En Jared Padanogwat, en die andere jongen kwam me ook al bekend voor...
pi_25280464
quote:
Op zondag 27 februari 2005 11:27 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ja dat was mij ook opgevallen, maar ik vind GG toch veel leuker als ER

Iemand trouwens gister ook die film op net 5 gezien met Mischa Barton? En Jared Padanogwat, en die andere jongen kwam me ook al bekend voor...
A Ring of Endless Light... moet ik nog 's zien. Is het wat?

Maarja, mn zusje kijkt wel 's GG en dan zit ik mee te kijken, maar ik word altijd helemaal para van die hyperactieve tempo van die mensen... kan daar echt niet tegen. ER is wel master
pi_25280505
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')