ja dat viel mj ook al op dat ze dat 2x zeiden, mischien dubbele afleveringen om wat achterstand i nte halen..... net als bij enterprise in het begin op veronica ?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:50 schreef somegirl het volgende:
NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! niet de laatste aflevering van voorlopig!!!!!! ik kan niet meer zonder die serie!!!!
Maar........ ik snap er ook niks van..... duurt desperate houswifes 2 uren ofzo? ik bedoel, de gilmore girls en the oc kapt ermee.......

Welkom bij de SBS groep. Professioneel goede tv serie verneukerquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef irestmycase het volgende:
Huh. Wat is dat nou weer voor iets raars om dat midden in een seizoen af te breken?

Ja viel mij ook op idd...quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:35 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
ja dat viel mj ook al op dat ze dat 2x zeiden, mischien dubbele afleveringen om wat achterstand i nte halen..... net als bij enterprise in het begin op veronica ?

Daar zat ik ook net over na te denken en het zal ook heus wel illegaal zijn, maar toch.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:05 schreef Rhanna het volgende:
Dat mag niet
Dat is illegaal. Kijk uit of B.I.G komt je met hun offline detectives achterna...

vanaf half 9 meteen, of van half 10 tot half 12? hmm dat laatste lijkt me niet echt logisch, majaquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:55 schreef somegirl het volgende:
oh heb net teletext even bekeken, volgende week inderdaad een dubbele aflevering van deseperate housewifes....

Ja ze zeggen ook dat deze week gewoon ER was om half 7, maar het is al de hele week fokking Girlmore Girlsquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:02 schreef Piepje het volgende:
[..]
vanaf half 9 meteen, of van half 10 tot half 12? hmm dat laatste lijkt me niet echt logisch, maja
op net5.nl staat nog steeds dat Everwood ook 1 maart begint, om half 10

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
Heb net aflevering 14 van seizoen 2 gekeken en WOW![]() Fuck jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 12 laatste scene![]()
![]()
![]()
![]()

Ja dat was mij ook opgevallen, maar ik vind GG toch veel leuker als ERquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja ze zeggen ook dat deze week gewoon ER was om half 7, maar het is al de hele week fokking Girlmore Girls

A Ring of Endless Light... moet ik nog 's zien. Is het wat?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:27 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ja dat was mij ook opgevallen, maar ik vind GG toch veel leuker als ER![]()
Iemand trouwens gister ook die film op net 5 gezien met Mischa Barton? En Jared Padanogwat, en die andere jongen kwam me ook al bekend voor...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |