Grmbl.... Dan maar verder met Seizoen 1quote:Op dinsdag 15 februari 2005 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Technische storing bij Net 5 dus geen OC vanavond![]()
Ik dacht dat ik het gisteren gemist had, maar dat is dus niet zo? Het was aflevering 7 of 8 van seizoen twee, dus als het nu afgebroken worden is dat wel heul erg kansloos zeg. Op de officiële site lopen ze maar 5 afleveringen voor in de episodeguide. Aangezien ik binnenkort wegga, heb ik die vooruit gelezenquote:Op woensdag 16 februari 2005 16:32 schreef irestmycase het volgende:
Huh. Wat is dat nou weer voor iets raars om dat midden in een seizoen af te breken?
idd dan ga ik ze ook op de pc kijkenquote:Op zondag 20 februari 2005 04:15 schreef RemCOW het volgende:
Als de volgende aflevering de laatste aflevering voorlopig is op Net5 ga ik zeker downloaden.... Ik kan echt niet wachten op de volgende afleveringen.
uh, ik kan zo niet bedenken wie dat is eingelijk...quote:Op zondag 20 februari 2005 12:23 schreef tonks het volgende:
ik hoorde geruchten dat Trey binnekort ook weer in de serie komt![]()
Betere kwaliteit (breedbeeld bijvoorbeeld), geen reclames, basicly video on demand, ik snap niet dat jullie nu pas die optie overwegenquote:Op zondag 20 februari 2005 04:15 schreef RemCOW het volgende:
Als de volgende aflevering de laatste aflevering voorlopig is op Net5 ga ik zeker downloaden.... Ik kan echt niet wachten op de volgende afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |