Seizoen 1, aangezien ik halverwege seizoen1 the OC pas ging volgenquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:28 schreef tonks het volgende:
[..]
De eerste 2 van seizoen1 of van seizoen 2
want die van seizoen1 zijn zeker![]()

Julie is een smerige hypocriete hoer. Ze is boos op Caleb omdat hij destijds is vreemdgegaan, MAAR ze doet precies hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:03 schreef morgana_1983 het volgende:
die Caleb is ook echt een sukkel....hoe Kirsten en Julie hem achter elkaar een klap in z'n gezicht gaven....prachtig..

iddquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:16 schreef One_conundrum het volgende:
Kirsten had trouwens een lelijk jasje aan!

staat denk ik in het script...quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:11 schreef jadelovespat het volgende:
Kirsten heeft echt een groot hart, ongelovelijk! Ik zou dat nooit in mijn leven kunnen opbrengen om te doen.

Haha, lekker bijdehandquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
staat denk ik in het script...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren

quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
harddisk recovery!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OC is denk ik een van de leukste series die ik tot nu toe heb gevolgd (en dat zijn er veel)....Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:21 schreef RemCOW het volgende:
[..]nu vind ik veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OC is denk ik een van de leukste series die ik tot nu toe heb gevolgd (en dat zijn er veel)....
tnxVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren

Oww ik voel je pijn, heb ik ook pas gehad zoiets. Gecondoleerdquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
Ik had alle afleveringen tot nu toe op mijn pc staan.. en gister was ik de computer een beetje leeg aan het maken verwijder ik ze per ongeluk allemaal![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |