quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:17 schreef somegirl het volgende:
zeg, liep die aflevering van vorige week niet een beetje te vroeg af? dat idee had ik een beetje. Kan aan mij liggen maar dacht dat er nog wat te gebeuren stond in ieder geval....
ooooooooh ja, dat was ik al weer vergeten, maar dat was idd erg irritant vorige week!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
En de ondertiteling was ook baggerIk kan het best verstaan, maar het is verwarrend als er ook nog (foute) ondertiteling is.
8 september.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
Wanneer begint seizoen 3 eik in amerika?
Can't wait!quote:
Nou alsjeblieft zeg, zo cliche! Ik vind Marissa maar een irritant personage sinds ze niet meer met Ryan gaat. En dat ze nu weer Lesbo/ bi moet worden vind ik echtquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:22 schreef roze-meisje het volgende:
duurt wel lang voordat alex en marissa eindelijk eens samen komen zeg![]()
![]()
het wordt dan ook nog lang niet geaccepteerd, hoeveel mensen ken jij die er openlijk voor uitkomen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:49 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Nou alsjeblieft zeg, zo cliche! Ik vind Marissa maar een irritant personage sinds ze niet meer met Ryan gaat. En dat ze nu weer Lesbo/ bi moet worden vind ik echtAlsof dat al niet genoeg wordt gepromoot wordt
*knikt*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:03 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
het wordt dan ook nog lang niet geaccepteerd, hoeveel mensen ken jij die er openlijk voor uitkomen?
ja daar heb je wel gelijk in jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:29 schreef Rhanna het volgende:
[..]
*knikt*
Ik vind het alleen erg jammer dat het meer een soort mode - bi is. Het lijkt meer alsof het alleen maar het experimenteren is, en niet serieus, en dat vind ik jammer. De homoseksuelen in een serie lijken altijd maar een korte periode homo te zijn.
Als je begrijpt wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |