Zeker wetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef roze-meisje het volgende:
volgens mij wordt 't vanavond een leuke aflevering![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef Nokia3310 het volgende:
Wat is er gebeurd in de aflevering van dinsdag? Ik moest helaas werken en ik denk dat ik hem al gezien heb, maar ik weet het niet helemaal zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
[..]is dr op dinsdag ook the oc? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef tonks het volgende:
[..]dit is toch niet die van deze woensdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People live to learn things, and I learn to live...
dan heb je die van voglende week gespoilerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
Woensdag dus.
neequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:04 schreef Nokia3310 het volgende:
Is deze aflevering al eens eerder in Nederland uitgezonden
Ik hoop dat dat gedoe idd nu afgelopen is en dat ze bij mekaar blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef rena het volgende:
Leuke aflevering, ik word alleen dat gedoe tussen Ryan en Lindsayzo zat. Sandy die zijn trouwdag vergeet en maar blijft ontkennen
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gedoe idd nu afgelopen is en dat ze bij mekaar blijven.
Hmmm, dan heb ik die van volgende week dus ook al gezien. Ik vond het leuk dat ik voorliep toen ik in Londen woonde, maar nu baal ik er een beetje van. Ik wil nieuwe afleveringen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
dan heb je die van voglende week gespoilerd
afgelopen week was : "family ties"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |