Dat noem ik niet puberaal, maar meer kinderachtig..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, het was weer leuk puberaal,. M'n teen en m'n kuit doet nu pijn
.
Als ie iig maar zo slim is geen 128-MB of 256-MB USB-stick ding te kopen, want dat is niet veel..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Helemaal nergens last vanWas wel gezellig gister, alleen idd wel een beetje puberaal
JP loopt te klagen over spierpijn, en hij vind dat hij zijn mp3-speler-keuze met mij moet overleggen ofzo
Voor snowboarden btw, ik heb mij oude schooltas 's gepakt, en ik had ook nog zo'n klik-band zegmaar, die wil m'n moeder er wel even aanvast naaienHeb ik een mooi (ahum) oude tas, met buikriem
Goed, ik ga nog ff een film kijken... met de vier uur boot gaat we dus weg, komen zondagavond terug
Halloquote:
Yaps, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat noem ik niet puberaal, maar meer kinderachtig..En is het geen doen pijn, in dit geval..
Een goedendag, op deze uitermate deprimerende zaterdagmiddag.quote:
Niet iedereen op de havo is zo dom als jij soms denkt..quote:
Waarom een 'uitermate deprimerende' zaterdagmiddag?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een goedendag, op deze uitermate deprimerende zaterdagmiddag.
Gut, krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Niet iedereen op de havo is zo dom als jij soms denkt..
Ik heb maandag een speech voor engels die drie keer meetelt, en ik heb helemaal geen zin in het schrijven van een één of ander stukje tekst wat vrijwel geen betekenis heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom een 'uitermate deprimerende' zaterdagmiddag?
Je moet niet alles zo serieus te nemen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gut, krijgen we dat weer.
Wíe zegt dat ik denk dat iedereen op de havo dom is?.
Nee, ik word er alleen wel schijt ziek van dat we steeds dat gezeur weer krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus te nemen..
Maar af en toe denk ik dat je dat wel denkt..
Hmm..waar moet je het over hebben? En ik had dus ook gehoopt een weekendje niets te hoeven doen, maar ik moet dus nog wat van bio in orde maken..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb maandag een speech voor engels die drie keer meetelt, en ik heb helemaal geen zin in het schrijven van een één of ander stukje tekst wat vrijwel geen betekenis heeft.
Ik weet toch al dat het uitermate saai gaat worden, en ik had gehoopt eindelijk een keer een weekend zonder iets te hebben te hebben, wrong![]()
Ik kon kiezen uit deze uitermate boeiende onderwerpen: the enviroment, belonging, democracy, security, spirituality, responsibility, justice and peace. Dus, ik heb uiteindelijk maar security gekozen om een uitermate interessante speech over te schrijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm..waar moet je het over hebben? En ik had dus ook gehoopt een weekendje niets te hoeven doen, maar ik moet dus nog wat van bio in orde maken..
Ik lijd niet aan een chonisch minderwaardigheidscomplex hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik begin er trouwens steeds zekerder van te worden dat bepaalde mensen op de havo lijden aan een chronisch minderwaardigheidscomplex en daar een veel te big deal van maken.
Achjah, je kan nog steeds overstappen naar de havo hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik word er alleen wel schijt ziek van dat we steeds dat gezeur weer krijgen.
Het zijn iig wel allemaal onderwerpen waar je je tijd wel mee kan vollullen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit deze uitermate boeiende onderwerpen: the enviroment, belonging, democracy, security, spirituality, responsibility, justice and peace. Dus, ik heb uiteindelijk maar security gekozen om een uitermate interessante speech over te schrijven.
5 minuten, maar zelfs bij het schrijven val ik al in slaap van vermoeidheid, wat is het punt in het vertellen over een onderwerp wat je je reet kunt roesten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het zijn iig wel allemaal onderwerpen waar je je tijd wel mee kan vollullen..
Maar geen slechte keuze..Wat ga je vertellen en hoe lang moet het duren?
Oui, c'est bien. Merci. Et avec toi?quote:
Het is een hartstikke mooie zonnige ochtend en middag geweest!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een goedendag, op deze uitermate deprimerende zaterdagmiddag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb maandag een speech voor engels die drie keer meetelt, en ik heb helemaal geen zin in het schrijven van een één of ander stukje tekst wat vrijwel geen betekenis heeft.
Ik weet toch al dat het uitermate saai gaat worden, en ik had gehoopt eindelijk een keer een weekend zonder iets te hebben te hebben, wrong![]()
Nee, dit is niet over dat English in Action, dat is nog wel aardig, maar dit gaat over die presentation die we moeten houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:30 schreef DearPrudence het volgende:Het is vrijwillig oen, niet zeuren!
Maar die presentation hoefde niet verplicht over die onderwerpen, wel dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dit is niet over dat English in Action, dat is nog wel aardig, maar dit gaat over die presentation die we moeten houden.
Ik mag maandag dus als eerste, *joy*, en dat is dus niet vrijwillig.
Nee, maar ik heb ook English in Action gekozen voor die presentation, en dan zit je wel weer vast aan die onderwerpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar die presentation hoefde niet verplicht over die onderwerpen, wel dan?
Ja, maar die heb je dus ook zelf gekozen. Je had net zo makkelijk géén English in Action kunnen kiezen. Dus ik vind ook niet dat je daar zo om moeten zeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook English in Action gekozen voor die presentation, en dan zit je wel weer vast aan die onderwerpen.
Anyway, ben net voor de derde keer opnieuw begonnen, nu met the environment, kijken of dat wel wat wordt.
You're right, maar ik was even overmand door zelfmedelijden, vandaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je dus ook zelf gekozen. Je had net zo makkelijk géén English in Action kunnen kiezen. Dus ik vind ook niet dat je daar zo om moeten zeuren.![]()
I know I am.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
You're right, maar ik was even overmand door zelfmedelijden, vandaar.
Nu ben ik weer blij, groene stroom is leuk om over te schrijven.
Het boegbeeld van de verzwakte generatiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
I know I am.
Vanavond SpongeBob.![]()
![]()
Hee niet zo he!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het boegbeeld van de verzwakte generatie.
Hmmm mijn vermoedens dat jullie brave jongetjes zijn zijn ondertussen helemaal verdwenen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef MrAli het volgende:
Verder wat het wel weer een wat druk, maar evengoed wel gezellig avondje, waarin de gemoederen soms wat hoog opliepen, maar het was er nu eenmaal warm..
En mijn fiets is tot grote hoogte gestegen..
Ach, de banken stonden nog grotendeels op hun plaats, dus het viel allemaal nog reuze meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Hee niet zo he!![]()
Spongebob rulet (en het is tevens goede verdieping voor mijn studie)
[..]
Hmmm mijn vermoedens dat jullie brave jongetjes zijn zijn ondertussen helemaal verdwenen.
Stelletje relnichten joh![]()
Bronquote:Snowboarders gered in Oostenrijk
Oostenrijkse hulpverleners zijn meer dan vier uur bezig geweest om drie Nederlandse snowboarders te redden die vrijdagmiddag bij Flachau bij Salzburg in diepe sneeuw vast waren komen te zitten. De operatie was erg riskant omdat het gevaar van lawines zeer groot is.
Niet alleen de drie Nederlandse snowboarders waren gered, de reddingswerkers hadden hun handen vol aan verschillende reddingsoperaties in het gebied.
De autoriteiten geven continu de waarschuwing uit dat er groot lawinegevaar is in de omgeving van Salzburg en in Stiermarken. In Stiermarken hebben hulpverleners tot nog toe tevergeefs gezocht naar drie jagers die donderdag door een lawine werden overvallen en naar alle waarschijnlijkheid zijn omgekomen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het boegbeeld van de verzwakte generatie.
Ja, maar dat is een skiër, en een goede ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bron
Volgens mij zat die Frenkie trouwens in Flachau..
Je bent er nog serieus heengegaan ook?quote:Op zondag 6 februari 2005 11:22 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een beetje gelijk ja. hehe, zeer flauwe humor. Maar wel heel leuk met David Hasselhof erin.
Ja tuurlijk! Ik had 5 euro betaald! Samen met mijn zus erheen + groep vage mensen.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je bent er nog serieus heengegaan ook?
En hoe voelde je je op dat moment Esmé?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik had 5 euro betaald! Samen met mijn zus erheen + groep vage mensen.
Het is: Je je reet kan roesten, maar verder ben ik het wel met je eens..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
5 minuten, maar zelfs bij het schrijven val ik al in slaap van vermoeidheid, wat is het punt in het vertellen over een onderwerp wat je je reet kunt roesten?
Raah, dit is zo geestdodend.
Prima hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oui, c'est bien. Merci. Et avec toi?
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En hoe voelde je je op dat moment Esmé?
Hij heeft helemaal gelijk..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Hee niet zo he!![]()
Spongebob rulet (en het is tevens goede verdieping voor mijn studie)
Dus jij twijfelt eraan of ik een braaf jongetje ben..?quote:[..]
Hmmm mijn vermoedens dat jullie brave jongetjes zijn zijn ondertussen helemaal verdwenen.
Stelletje relnichten joh![]()
Wat je er niet bij verteld is dat van de ene bank de zijleuning er half af ligt..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, de banken stonden nog grotendeels op hun plaats, dus het viel allemaal nog reuze mee.
Meer lompheid..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:51 schreef MAX_crazy het volgende:
en stopcontacten die door brute krachten verden verpulvert... maargoed. Vanaaf word het denk super gezellig in cel4. Matthijs komt ook
Als je het goed doet ben je op je snowboard sneller dan een lawine..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Bron
Volgens mij zat die Frenkie trouwens in Flachau..
Je bedoelde dat jij met je zus onderdeel was van die groep vage mensen..quote:Op zondag 6 februari 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik had 5 euro betaald! Samen met mijn zus erheen + groep vage mensen.
Een hoop gezelligheidquote:Op zondag 6 februari 2005 17:33 schreef MrAli het volgende:
Maar anyway..
Nog wat gemist gisteravond.. (behalve de SpongeBob-movie dan) ..?
Oeh, laat Niels het niet horen, anders word ie gigantisch jaloers..quote:Op zondag 6 februari 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een hoop gezelligheid
We hadden nog een spontane bedrijfsreünie met Mascha, Tim en Remco, die er toevallig ook alle 3 waren. Leuk
.
Oh, en ik heb Ponk ook nog gezienquote:Op zondag 6 februari 2005 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Oeh, laat Niels het niet horen, anders word ie gigantisch jaloers..
Maar gezelligheid komt volgende week wel weer..Die Matthijs moet er ook eens op vrijdag zijn..
![]()
Nou.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je bedoelde dat jij met je zus onderdeel was van die groep vage mensen..
Mascha + Tim zijn er altijd al toch?quote:Op zondag 6 februari 2005 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een hoop gezelligheid
We hadden nog een spontane bedrijfsreünie met Mascha, Tim en Remco, die er toevallig ook alle 3 waren. Leuk
.
Ja, ok, maar Remco was er ook, en dat was dus zeg maar de doorslaggevende factorquote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou.Nietes. Wij liepen er gewoon tussen, maar wij waren niet degene die met spongebob toeters zaten te blazen en die tijdens de film op de grond begonnen te stampen.
[..]
Mascha + Tim zijn er altijd al toch?(remco who?)
Haha..oke, ik heb niets gezegt..quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nou.Nietes. Wij liepen er gewoon tussen, maar wij waren niet degene die met spongebob toeters zaten te blazen en die tijdens de film op de grond begonnen te stampen.
Ik hoor net dat Niels ook naar SpongeBob-the-movie was, maar deed hij wel zo gek..?quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja die gast ja, die moet ik nog even hebben eigenlijk..quote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, en ik heb Ponk ook nog gezien.
Hij had een rood shirt aan waar iets op stond wat ik niet kon lezen,.
Ja, is wel lachwekkend.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha..oke, ik heb niets gezegt..
Grappig dat men er zo fanatiek in kan zijn..
jup. Niels is een rebel!quote:Op zondag 6 februari 2005 18:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Niels ook naar SpongeBob-the-movie was, maar deed hij wel zo gek..?
quote:
Was te verwachten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |