Dat binnenkomen wordt lang niet meer zo makkelijk als het wasquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:11 schreef pinkelmans het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, binnen komen is en blijft een eitje. Tis niet alsof die ingang ook nooit gebruikt wordt.. er wonen ook maar een paar mensen in die flat![]()
Irene doet helemaal niets open. Irene is nl. niet eens in de buurtquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat dacht je, dan bel ik gewoon Irene (toevallig he) op en die doet de deur wel open mwahahhahaaha
dat mag je hebben hoor. Dan zorg ik er u wel voor dat de rest er ook nog wat fun aan beleeftquote:Op donderdag 3 februari 2005 01:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Neeuh.
I had my fun, still having my fun
Ga eens even ergens anders spelen met Orange!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:23 schreef stinkie het volgende:
dat mag je hebben hoor. Dan zorg ik er u wel voor dat de rest er ook nog wat fun aan beleeft
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
En nu on-topic....dit is mijn fantopic. Kom maar op met die lovende woorden en die
-smilies
Die vriendin die er woont heet ook irenequote:Op donderdag 3 februari 2005 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Irene doet helemaal niets open. Irene is nl. niet eens in de buurt
Huisnummer, leeftijd, haarkleur, lengte, foto?quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die vriendin die er woont heet ook irene
nee, 27,bruin roodachtig geverfd, 1,77, neequote:Op donderdag 3 februari 2005 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huisnummer, leeftijd, haarkleur, lengte, foto?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef nixxx het volgende:
Ow en woont samen
Hey, dat is niet mijn schuldquote:
Heb je wat van me nodig of zoquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hey, dat is niet mijn schuld
ontopic:![]()
![]()
PdeHoog
![]()
![]()
Tuurlijk is dit topique nog actiefquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:50 schreef Bowiefan het volgende:
tjeee is dit topique nog steeds actief ?
grote fenklup P
heb je ze hier het grote nieuws al verteld?
iets metquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
over welk groot nieuws hebben we het?
En dat is geluktquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
En voor de kijkers: veel plezier!
Litphoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is gelukt.
tevens een uiterst subtiele tvp
Jouw foto's vallen niet onder het embargo wat ze mij gesteld heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:57 schreef nixxx het volgende:
idd... fotos volgenze had toch toestemming gegeven?? ik heb hier een bierviltje met een kruisje erop.. eehm
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:57 schreef nixxx het volgende:
idd... fotos volgenze had toch toestemming gegeven?? ik heb hier een bierviltje met een kruisje erop.. eehm
![]()
Ik bied het dubbelequote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jouw foto's vallen niet onder het embargo wat ze mij gesteld heeft
uiteraard ben ik om te kopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |