- HP iPAQ Pocket PC H4150quote:De iPAQ 4150: de meest lichte en compacte PDA met WLAN en Bluetooth geintegreerd! Dit product biedt u productiviteit op elk moment van de dag, of het nu onderweg is, op het werk of thuis. Met WLAN en Bluetooth heeft u altijd de mogelijkheid om draadloos te verbinden met uw bedrijfsnetwerk of het Internet - en dankzij de sterke oplaadbare en verwisselbare 1000 mAH Lithium-Ion accu is dit niet meer beperkt tot enkele uren.
Draadloze VPN verbindingen over WLAN worden mogelijk middels speciale bijgeleverde VPN software (64-bit en 128-bit WEP). Om zeker te zijn dat uw gegevens op uw PDA gewaarborgd blijven is F-Secure FileCrypto Data Encryption meegeleverd.
De iPAQ 4150 is uitgerust met de Xscale 400 MHz processor. Met deze enorme processorcapaciteit is de iPAQ supersnel. In combinatie met SD/MMC-geheugenmodules kan de iPAQ 4150 gemakkelijk grotere bestanden aan zoals MP3's en foto's. Maar ook normale documenten worden moeiteloos ondersteund, dankzij Pocket Word en Pocket Excel die direct simpele Word- en Excel-bestanden kunnen bekijken en wijzigen. Om te browsen is de vernieuwde Internet Explorer geinstalleerd, waarmee u - i.c.m. bijvoorbeeld een GSM - on-the-go vrijwel elke pagina op het Internet kunt bekijken.
Linkquote:TomTom Wireless GPS Receiver
De nieuwe Bluetooth GPS Receiver van TomTom is de kleinste en lichtste receiver van het moment. Met 86 x 47 x 18 mm en 78 gram als afmetingen en gewicht, past deze ontvanger gemakkelijk in elke tas en broekzak. Deze ontvanger heeft geen kabels nodig om te communiceren met uw PDA, hiervoor gebruikt de receiver het draadloze protocol Bluetooth, dat werkzaam is tot op een afstand van tien meter. Voorwaarde is uiteraard dat uw PDA ook is uitgevoerd met Bluetooth.
De receiver heeft een ingebouwde Li-ion accu, u kunt deze dus opladen wanneer u maar wilt, zonder last te hebben van het geheugen effect. De accu biedt vijf uur gebruikstijd. Deze receiver is middels een metalen plaat makkelijk te bevestigen in de auto doordat de GPS Receiver van TomTom magnetisch is.
Nieuw prijs is niet relevant. Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij MyCom (via de online veiling).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
wat was de nieuwprijs en wanneer?
de bon voor de garantie wel en derhalve ook de prijs.quote:
alleen de gps receiver + carkit materialen + liever niet tt3, hoeveel?quote:Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij MyCom (via de online veiling).
Het geheugen kaartje heb ik afgelopen vrijdag gehaald.
Eventueel een linkje naar een winkel die hem nieuw aanbied: 759 euro dit is wel met TomTom 3...
laten we het er op houden dat ik een fijn prijsje heb gekregen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de bon voor de garantie wel en derhalve ook de prijs.
Zonder de iPaq? Verkoop ik niet... ik kan de GPS ontvanger zelf ook wel gebruiken. Zonder GPS ontvanger is die iPaq voor mij nutteloos.quote:[..]
alleen de gps receiver + carkit materialen + liever niet tt32, hoeveel?
daarom vragen wij ook om zoietsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:36 schreef Skimmer het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ik een fijn prijsje heb gekregen.
voor anderen niet; voor mij is die ipaq wel nutteloos omdat ik die al heb, het gaat mij om een carkit + muis voor een 2de auto.quote:[..]
Zonder de iPaq? Verkoop ik niet... ik kan de GPS ontvanger zelf ook wel gebruiken. Zonder GPS ontvanger is die iPaq voor mij nutteloos.
2de hands is half jaar, nieuw is (2) jaar, kunnen ze stellen wat ze willen dus dat is geen probleem verder.quote:Er zit drie maanden garantie op de veiling items bij MyCom, maar ik weet niet of zij moeijlijk doen bij overdragen van garantie.
Maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om er bij te melden dat je dan niet een set hebt met deze specificaties. (400 Mhz, Bluetooth, wifi).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:18 schreef dr.dunno het volgende:
als de prijs interessant was had ik evt. nog wel interesse, maar voor dit bedrag heb ik een complete kit nieuw (pda + carkit + gps + software)
ben eerlijk, idd geen BT gps set, maar wel gewoon corded, compleet en een dikke 400Mhz, sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:30 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om er bij te melden dat je dan niet een set hebt met deze specificaties. (400 Mhz, Bluetooth, wifi).
waarom in vredesnaam; het is alom bekend dat juist die vaste systemen aars zuigen en je betaalt je ook blauw aan de softwarequote:En voor de duidelijkheid: Ik doe hem weg omdat ik een 'vaste' navigatie set in de auto wil.
Ja dat kan, 300 euro?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef superbient het volgende:
misschien heb ik wel interesse om alleen de ipaq over te nemen...
is dat mogelijk?
en misschien kan je hier ff kijken voor de precieze garantie die er nog opzit...
Ow, als ik de iPaq los kan verkopen wil ik daarna wel praten over een leuk prijsje voor de TomTom set (voor wie intresse heeft)quote:Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 20 Nov 2003
End Date 21 Dec 2005
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , Committed Rep 120 hrs , Pickup By HP , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair
Het punt is ook niet dat ik die aankoop prijs geheim wil houden, maar dat ik gezeik over mijn vraagprijs wil voorkomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:41 schreef gokker het volgende:
Wordt de bon, wel of niet meegeleverd?
Je kan wel je prijs geheim houden, uiteindelijk komt de koper er toch wel achter.
Ik heb al een bod van 375 euro staan, en ik denk niet dat ie daar voor weg gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:17 schreef adsl_snel het volgende:
bod voor alles compleet 350 euro .
Of je meld even dat je bij nader inzien geen intresse hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef superbient het volgende:
misschien heb ik wel interesse om alleen de ipaq over te nemen...
is dat mogelijk?
en misschien kan je hier ff kijken voor de precieze garantie die er nog opzit...
Ik was inmiddels gezakt naar 300.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:59 schreef superbient het volgende:
nee sorry 325 wordt me echt te gortig, heb je bijna een nieuwe dell x30high voor, was laatst nog id aanbieding voor 326
Ik heb hem nog.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Berretje het volgende:
Ik krijg begin april mijn belastinggeld terug, heb wellicht interesse! Heb je hem nog?
De GPS ontvanger verkoop ik alleen los als ik eerst de PDA kan verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:36 schreef chopmax het volgende:
Hoi ik heb al een pda hp maar in de rest ben ik zeker geinterreseerd.
Voor 300 heb je de PDA. En dat is inderdaad inclusief ophalen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:05 schreef Scorpie het volgende:
voor 300 inclusief heb ik ook nog wel interesse
Er zit geen GSM in. Wellicht is het mogelijk hem te gebruiken als Bluetooth handset, maar het lijkt me prettiger om dan gewoon het telefoon toestel te gebruikenquote:Op donderdag 10 februari 2005 01:59 schreef Unity het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel interesse in enkel de pda. GPS heb ik niet zo veel aan.
Is het op de een of andere manier mogelijk met deze pda te bellen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |