abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24868185
HP iPaq H4150 + Bluetooth TomTom 2 GPS
quote:
De iPAQ 4150: de meest lichte en compacte PDA met WLAN en Bluetooth geintegreerd! Dit product biedt u productiviteit op elk moment van de dag, of het nu onderweg is, op het werk of thuis. Met WLAN en Bluetooth heeft u altijd de mogelijkheid om draadloos te verbinden met uw bedrijfsnetwerk of het Internet - en dankzij de sterke oplaadbare en verwisselbare 1000 mAH Lithium-Ion accu is dit niet meer beperkt tot enkele uren.

Draadloze VPN verbindingen over WLAN worden mogelijk middels speciale bijgeleverde VPN software (64-bit en 128-bit WEP). Om zeker te zijn dat uw gegevens op uw PDA gewaarborgd blijven is F-Secure FileCrypto Data Encryption meegeleverd.

De iPAQ 4150 is uitgerust met de Xscale 400 MHz processor. Met deze enorme processorcapaciteit is de iPAQ supersnel. In combinatie met SD/MMC-geheugenmodules kan de iPAQ 4150 gemakkelijk grotere bestanden aan zoals MP3's en foto's. Maar ook normale documenten worden moeiteloos ondersteund, dankzij Pocket Word en Pocket Excel die direct simpele Word- en Excel-bestanden kunnen bekijken en wijzigen. Om te browsen is de vernieuwde Internet Explorer geinstalleerd, waarmee u - i.c.m. bijvoorbeeld een GSM - on-the-go vrijwel elke pagina op het Internet kunt bekijken.
- HP iPAQ Pocket PC H4150
- USB desktop cradle/charger
- AC adapter
- Slip cover
- Stylus
- Battery (1000 mAh removable and rechargeable Lithium Ion)
- Charger adapter
- HP iPAQ Pocket PC Companion CD

400 Mhz processor
64MB intern geheugen
quote:
TomTom Wireless GPS Receiver
De nieuwe Bluetooth GPS Receiver van TomTom is de kleinste en lichtste receiver van het moment. Met 86 x 47 x 18 mm en 78 gram als afmetingen en gewicht, past deze ontvanger gemakkelijk in elke tas en broekzak. Deze ontvanger heeft geen kabels nodig om te communiceren met uw PDA, hiervoor gebruikt de receiver het draadloze protocol Bluetooth, dat werkzaam is tot op een afstand van tien meter. Voorwaarde is uiteraard dat uw PDA ook is uitgevoerd met Bluetooth.

De receiver heeft een ingebouwde Li-ion accu, u kunt deze dus opladen wanneer u maar wilt, zonder last te hebben van het geheugen effect. De accu biedt vijf uur gebruikstijd. Deze receiver is middels een metalen plaat makkelijk te bevestigen in de auto doordat de GPS Receiver van TomTom magnetisch is.
Link

Inclusief auto houder met zuignap (voor raam montage), adapters en 12v snoer voor in de auto.

Compleet met software en documentatie.

Bieden vanaf: ¤ 400,-

[ Bericht 0% gewijzigd door Skimmer op 03-02-2005 11:31:04 ]
pi_24868661
wat was de nieuwprijs en wanneer?
pi_24869184
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:43 schreef DABAMaster het volgende:
wat was de nieuwprijs en wanneer?
Nieuw prijs is niet relevant. Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij MyCom (via de online veiling).
Het geheugen kaartje heb ik afgelopen vrijdag gehaald.

Eventueel een linkje naar een winkel die hem nieuw aanbied: 759 euro dit is wel met TomTom 3...

[ Bericht 10% gewijzigd door Skimmer op 01-02-2005 20:17:46 ]
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:19:15 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24869394
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:09 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Nieuw prijs is niet relevant.
de bon voor de garantie wel en derhalve ook de prijs.
quote:
Ik heb hem 2 weken geleden gekocht bij MyCom (via de online veiling).
Het geheugen kaartje heb ik afgelopen vrijdag gehaald.

Eventueel een linkje naar een winkel die hem nieuw aanbied: 759 euro dit is wel met TomTom 3...
alleen de gps receiver + carkit materialen + liever niet tt3, hoeveel?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_24869770
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:19 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

de bon voor de garantie wel en derhalve ook de prijs.
laten we het er op houden dat ik een fijn prijsje heb gekregen.
quote:
[..]

alleen de gps receiver + carkit materialen + liever niet tt32, hoeveel?
Zonder de iPaq? Verkoop ik niet... ik kan de GPS ontvanger zelf ook wel gebruiken. Zonder GPS ontvanger is die iPaq voor mij nutteloos.

Er zit drie maanden garantie op de veiling items bij MyCom, maar ik weet niet of zij moeijlijk doen bij overdragen van garantie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Skimmer op 01-02-2005 20:42:58 ]
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:18:18 #6
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24870630
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:36 schreef Skimmer het volgende:

[..]

laten we het er op houden dat ik een fijn prijsje heb gekregen.
daarom vragen wij ook om zoiets
quote:
[..]

Zonder de iPaq? Verkoop ik niet... ik kan de GPS ontvanger zelf ook wel gebruiken. Zonder GPS ontvanger is die iPaq voor mij nutteloos.
voor anderen niet; voor mij is die ipaq wel nutteloos omdat ik die al heb, het gaat mij om een carkit + muis voor een 2de auto.
als de prijs interessant was had ik evt. nog wel interesse, maar voor dit bedrag heb ik een complete kit nieuw (pda + carkit + gps + software), ik denk eerder aan iets van 180 zonder SD dan ('t blijft een flink ouder model).
quote:
Er zit drie maanden garantie op de veiling items bij MyCom, maar ik weet niet of zij moeijlijk doen bij overdragen van garantie.
2de hands is half jaar, nieuw is (2) jaar, kunnen ze stellen wat ze willen dus dat is geen probleem verder.
pi_24870858
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:18 schreef dr.dunno het volgende:

als de prijs interessant was had ik evt. nog wel interesse, maar voor dit bedrag heb ik een complete kit nieuw (pda + carkit + gps + software)
Maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om er bij te melden dat je dan niet een set hebt met deze specificaties. (400 Mhz, Bluetooth, wifi).

En voor de duidelijkheid: Ik doe hem weg omdat ik een 'vaste' navigatie set in de auto wil.
pi_24872379
Wordt de bon, wel of niet meegeleverd?
Je kan wel je prijs geheim houden, uiteindelijk komt de koper er toch wel achter.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 23:19:04 #9
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24873206
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:30 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel zo eerlijk zijn om er bij te melden dat je dan niet een set hebt met deze specificaties. (400 Mhz, Bluetooth, wifi).
ben eerlijk, idd geen BT gps set, maar wel gewoon corded, compleet en een dikke 400Mhz, sorry
quote:
En voor de duidelijkheid: Ik doe hem weg omdat ik een 'vaste' navigatie set in de auto wil.
waarom in vredesnaam; het is alom bekend dat juist die vaste systemen aars zuigen en je betaalt je ook blauw aan de software
pi_24873669
misschien heb ik wel interesse om alleen de ipaq over te nemen...
is dat mogelijk?

en misschien kan je hier ff kijken voor de precieze garantie die er nog opzit...
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_24877458
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef superbient het volgende:
is dat mogelijk?

en misschien kan je hier ff kijken voor de precieze garantie die er nog opzit...
Ja dat kan, 300 euro?
quote:
Hardware Maintenance Service Center
Status Active
Start Date 20 Nov 2003
End Date 21 Dec 2005
Service Level Standard Office Hours, Standard Office Days , Next Available Technical Resource, Offsite , Committed Rep 120 hrs , Pickup By HP , Delivery By HP
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Material
Repair
Ow, als ik de iPaq los kan verkopen wil ik daarna wel praten over een leuk prijsje voor de TomTom set (voor wie intresse heeft)

[ Bericht 14% gewijzigd door Skimmer op 03-02-2005 11:32:17 ]
pi_24877470
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 22:41 schreef gokker het volgende:
Wordt de bon, wel of niet meegeleverd?
Je kan wel je prijs geheim houden, uiteindelijk komt de koper er toch wel achter.
Het punt is ook niet dat ik die aankoop prijs geheim wil houden, maar dat ik gezeik over mijn vraagprijs wil voorkomen.

Toen ik hem kocht stond er niet bij dat er een BT Navigatie set bij zat (nog de auto houder en extra accesoires).

Als ik vervolgens met iemand een prijs overeen kan komen, betaald die persoon precies wat hij/zij er voor over heeft...

[ Bericht 7% gewijzigd door Skimmer op 03-02-2005 11:32:47 ]
pi_24881531
Tientje.
pi_24883318
bod voor alles compleet 350 euro .
mail me op mart21@tiscali.nl
pi_24884606
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 14:17 schreef adsl_snel het volgende:
bod voor alles compleet 350 euro .
Ik heb al een bod van 375 euro staan, en ik denk niet dat ie daar voor weg gaat.
pi_24896949
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef superbient het volgende:
is dat mogelijk?

Of je meld even dat je bij nader inzien geen intresse hebt?

pi_24899474
nee sorry 325 wordt me echt te gortig, heb je bijna een nieuwe dell x30high voor, was laatst nog id aanbieding voor 326
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_24899629
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 11:59 schreef superbient het volgende:
nee sorry 325 wordt me echt te gortig, heb je bijna een nieuwe dell x30high voor, was laatst nog id aanbieding voor 326
Ik was inmiddels gezakt naar 300.
pi_24908627
Niemand?
pi_25012096
Ik krijg begin april mijn belastinggeld terug, heb wellicht interesse! Heb je hem nog?
pi_25012466
Hoi ik heb al een pda hp maar in de rest ben ik zeker geinterreseerd.
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_25014274
voor 300 inclusief heb ik ook nog wel interesse
pi_25017310
Ik heb waarschijnlijk wel interesse in enkel de pda. GPS heb ik niet zo veel aan.
Is het op de een of andere manier mogelijk met deze pda te bellen of niet?

[ Bericht 14% gewijzigd door Unity op 10-02-2005 02:35:10 ]
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_25018625
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:19 schreef Berretje het volgende:
Ik krijg begin april mijn belastinggeld terug, heb wellicht interesse! Heb je hem nog?
Ik heb hem nog.
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:36 schreef chopmax het volgende:
Hoi ik heb al een pda hp maar in de rest ben ik zeker geinterreseerd.
De GPS ontvanger verkoop ik alleen los als ik eerst de PDA kan verkopen.
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:05 schreef Scorpie het volgende:
voor 300 inclusief heb ik ook nog wel interesse
Voor 300 heb je de PDA. En dat is inderdaad inclusief ophalen.
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 01:59 schreef Unity het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel interesse in enkel de pda. GPS heb ik niet zo veel aan.
Is het op de een of andere manier mogelijk met deze pda te bellen of niet?
Er zit geen GSM in. Wellicht is het mogelijk hem te gebruiken als Bluetooth handset, maar het lijkt me prettiger om dan gewoon het telefoon toestel te gebruiken

Je zou er natuurlijk Skype op kunnen zetten, daar kan je wel mee bellen. Mits je internet toegang hebt natuurlijk.
pi_25023261
[quote]Op donderdag 10 februari 2005 08:21 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Ik heb hem nog.
[..]

Kun je me mailen, vind ik wat prettiger dan hier een chatbox van te maken

berretje [a] gmail . com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')