quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:15 schreef Solomon het volgende:
Doordat je 's morgens niet eet heb je zin in chips en chocolaatjesGewoon 's morgens goed kanen, 's middags en 's avonds normaal gezond eten. En dan voor de rest geen vette tussedoortjes, als je zin hebt in tussendoortjes --> water drinken of gezonde tussendoortjes kanen.
Ik vind het misschien momenteel toch meer een R&P probleem. Ze vindt zichzelf niet alleen dik, ze vindt zichzelf ook nog eens lelijk. Daarbij leest iedereen hier over de zin "kots ik het weer uit". Lijkt me dat hier meer speelt dan een tiener met een klein gewichtsprobleempje. Adviezen over diëten zijn waarschijnlijk geen prioriteit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:19 schreef Copycat het volgende:
Deze lijkt me trouwens ook beter in LIF passen.
Zijn SIlmarwen en schatje het niet met me eens, schoppen ze het opic weer richting R&P.
15 en hoe lang weet ik niet. En 52 kilo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Paar belangrijke vragen: hoe oud ben je, hoe lang ben je en hoe zwaar ben je.
Teveel jonge meisjes vinden zichzelf te dik (en niet zo gek aangezien de media een twiggyfiguur als normaal beschouwen), gaan dan streng lijnen en komen in de jojoval terecht waarna ze ècht te dik worden.
Je weet toch wel ongeveer hoe lang je bent?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef DepriGirl het volgende:
[..]
15 en hoe lang weet ik niet. En 52 kilo.
Ik heb het nog niet ingevuuuldquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Username: DepriGirl
Geslacht: Man
Ik ga niet naar een huisartsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
Vodka_Lime en Lupa_Solitaria hebben gelijk.
Ga naar je huisarts voor echte hulp!
Als je 52 kilo weegt, maar te zwaar bent, betekent dat dat je hooguit 1,40 bent... En gezien een leeftijd van 15 lijkt me dat niet logischquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef DepriGirl het volgende:
Ik heb net even wat getallen ingevuld in een BMI calculator. Als ik gok op een lengte van 1.65 m dan heb je een BMI van 19.1 Dat is zelfs onder de norm van normaal, ofwel richting mager.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef DepriGirl het volgende:
[..]
Ik weeg 97 KG.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef DepriGirl het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:30 schreef DepriGirl het volgende:
Ik ga niet naar een huisarts
Mager is nou ook weer het andere uiterste. Ik heb een BMI van 18,nogwat maar zou mezelf niet mager willen noemen. Dun, dat wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:34 schreef Lucille het volgende:
Ik heb net even wat getallen ingevuld in een BMI calculator. Als ik gok op een lengte van 1.65 m dan heb je een BMI van 19.1 Dat is zelfs onder de norm van normaal, ofwel richting mager.
Of je moet 1.20 lang zijn, maar ik schat dat je dan rond de 1.65/70 bent, en dan zit je op een perfect gewicht!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef DepriGirl het volgende:
[..]
Je vraagt wat je moet doen, er worden tips gegeven en dan is het weer niet goedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:34 schreef DepriGirl het volgende:
Laat maar ik had het niet moeten vertellen
Denk ik ook. En houd eens op met die one-liners. Het is een forum, geen MSN.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:34 schreef DepriGirl het volgende:
Laat maar ik had het niet moeten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |