pyl welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:13 schreef lubje25 het volgende:
mee eens, maar zou jij een schilderij van de goedheiligman in zijn jonge jaren herkennen?![]()
Ligt eraan wie 'm speelt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:13 schreef lubje25 het volgende:
Pyl:" ieder zijn eigen referentiekader zeg ik altijd maar"
mee eens, maar zou jij een schilderij van de goedheiligman in zijn jonge jaren herkennen?![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Godfried Bomans?
nee meesterquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:27 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
En jullie kennen natuurlijk allemaal dat verhaal van Bomans waarin hij als Sinterklaas verkleed op het paard tijdens een optocht een andere Sinterklaas tegenkomt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je moet het zelf maar bij Bomans nalezen, maar het liep uit op een fikse knokpartij en een heleboel onthutste kindergezichten.quote:
Het is hem echter wel. Billy Chenowitz in de serie. Weet je ook hoe hij irl heet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:38 schreef pyl het volgende:
Hij lijkt op de broer van Brenda van Nate van Six feet Under - maar da's vergezocht.
Yes sir!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeremy Sisto?
Wat een angstaanjagend geval, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
geweldige aflevering wanneer hij z'n eigen tattoo weggesneden heeft en vervolgens Brenda onder handen wil nemen
Nooit maar hij kan wel goed schieten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:52 schreef pyl het volgende:
Sinds wanneer speelt Michel Platini in B-films?
Honger?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:54 schreef Z het volgende:
Ik blijf om één of ander reden Godfried met een t schrijven
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevrouw op de foto iig wel
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Melina Mercouri?
Ben niet zo thuis in de zwart wit klassiekers.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:03 schreef pyl het volgende:
[..]
En ik was er nog wel van overtuigd dat jij haar à la minute zou raden...
Juist.quote:
Zie boven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:19 schreef pos het volgende:
cameron diaz pyl?
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
En die van Scrut misschien de overleden Nel Benschop?
Wederom goede poging, mr_anonimous, maar helaas. Dit is Kim Novak:quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Kim Novak?
Inderdaad ja. Ben geloof ik nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:47 schreef pos het volgende:
volgens mij gary grant
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Roslind Russel?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ginger Rogers?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is volgens mij uit on the waterfront.
....die jullie niet eens kunnen raden.... Wie is er nou dom?quote:
hoort: een blonde, onaantastbare hoofdrolspeelster in een Hitchcockfilm. En mijn mevrouw is *natuurlijk* Eva Marie Saint. Het fotootje met Cary Grant is uit North by Northwest.quote:Kim Novak was het, Grace Kelly was het, Tippi Hedren was het, en mevrouw was het ook.
Whoa....in the nick of time. Sorry anonimous, ik neem alles terug, dwz het geldt voor iedereen, behalve voor jou!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Saint luidt haar achternaam geloof ik.
Hmmm....dacht het niet, tenzij het Judy Garland is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:28 schreef pos het volgende:
zegt me niks maar ja pyl raad hem toch zo wel
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Esther Williams?
't was ook maar een grapje, scrut. Komen ze wel uit Nederland?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, dit zijn rockers
Ze hebben dezelfde etnische achtergrondquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:18 schreef lubje25 het volgende:
Ze hebben wel iets weg van de Blue Diamonds maar die begonnen als trio meen ik.
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:19 schreef pyl het volgende:
O ja, de Tielman Brothers!
Wie heeft jou de titel Mr RJPVD gegeven?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks 'Mr.' in mijn ondertitel...![]()
Ikke zelf. Beeer wilde mij niet erkennen als dummie.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie heeft jou de titel Mr RJPVD gegeven?![]()
'k denk dat mijn mede RJPVD-ers daar meer onder te lijden hebben dan ik zelve...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, meneer Treinhomo lijdt aan een Napoleon-complex![]()
Want?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk dat mijn mede RJPVD-ers daar meer onder te lijden hebben dan ik zelve...
IK lijd er niks mee....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Want?
[Raad de quote]quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:43 schreef fotoloog het volgende:
Heren,heren....
Yepquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
Joop van Zijl.
'k acht jullie, qua originaliteit, toch wel een stuk hoger....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
het zou leuk geweest zijn als ik tegelijk met Fotoloog een foto van Karel vd Graaf had geplaatst
Dat moet op een vergissing berustenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k acht jullie, qua originaliteit, toch wel een stuk hoger....
Eigenlijk denk ik alleen zo positief over jou, maar als ik niks aardigs over Fotoloog zeg, gaat-ie weer in m'n teksten zitten knoeien...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat moet op een vergissing berusten
*Op vinkentouw zit*quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik alleen zo positief over jou, maar als ik niks aardigs over Fotoloog zeg, gaat-ie weer in m'n teksten zitten knoeien...![]()
Recht voor zijn raapb.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:51 schreef Farfalina het volgende:
Max Moscowviz
Nein.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
karen bach?
volgens mij welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:38 schreef Smirnov het volgende:
is het die vent uit THE GREEN MILE?
Tom Hanks is toch helegaar geen neger?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:04 schreef Bullpit het volgende:
[..]
volgens mij wel, hij heeft dezelfde kleur
hij bdoel David morsequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tom Hanks is toch helegaar geen neger?![]()
Iemand die bekend staat als Apollo Creed zelfsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Moet er iemand geraden worden?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand die bekend staat als Apollo Creed zelfs
een bokser, maar toen had ie nog haarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat als Apollo Creed zelfs
ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:32 schreef fotoloog het volgende:
Carl Weathers,als je die bedoeld,is goed!
Ik weet waarom je dat denkt, maar nee, niet goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Mamie van Doren?
Jawel, maar ik wil pos duidelijk maken dat ik tegelijk niets tegen blond heb. En ik leer er zelf ook wat van.quote:
Well done, Scrut!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit Psycho, Janet Leigh?
quote:
Yep, Petula "Downtown" Clarkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:03 schreef pyl het volgende:
Ik begin alvast maar te raden: Petula Clark?
Je zag het gewoon niet, of je kent hem niet?quote:
Ik herkende hem niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Je zag het gewoon niet, of je kent hem niet?
Cool!quote:
Kan niet missen, inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:44 schreef Tokay het volgende:
Ik herkende haar aan haar pukkel boven haar lip!
Dat was de collega van Sophiequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef pyl het volgende:
Die ken ik niet Scrut.
Ja diequote:
Toch wel.quote:Ik begrijp er geen snars meer van.
Trustenquote:Goed moment om mijn mandje op te zoeken.![]()
Durstaaternogeentjuhquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
Plaatje...
Nee; en m'n auto had ook al 3 maanden geleden gekeurd moeten zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou dat schiet niet op dan hè?
Oepsquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; en m'n auto had ook al 3 maanden geleden gekeurd moeten zijn...![]()
Nee. Misverstand.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeps
Dan rij je dus onverzekerd rond![]()
Neen, uit de wereld die Nu-Soul heetquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
Bling-bling neger....
Uit de wereld die rap heet ?
hoe kun je dat missen dan? Ik heb zeker van 5 garages een brief gekregen dat ze graag mijn APK wilden doenquote:
Dat klinkt alsof 't aan Ruk & Bef geliëerd is...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Neen, uit de wereld die Nu-Soul heet
Misverstand dat veel mensen denken dat je dan niet verzekerd bent...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
hoe kun je dat missen dan? Ik heb zeker van 5 garages een brief gekregen dat ze graag mijn APK wilden doen
Moah, deze is, zeker live, de moeite van het aanhoren waard. Duidelijk geïnspireerd door Curtis Mayfield en Marvin Gayequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof 't aan Ruk & Bef geliëerd is...![]()
'k ben bang dat 't gehalte takkeherrie wat aan de lage kant is, naar mijn zin...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, deze is, zeker live, de moeite van het aanhoren waard. Duidelijk geïnspireerd door Curtis Mayfield en Marvin Gaye
JIJ weet gewoon niksquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
JIJ komt met die meuk aanzetten...
En dan TOCH nog Mr. RJPVD kunnen worden...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
JIJ weet gewoon niks
Loop je ook zo hakkelig ?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wel, ik ben nog in zwart-wit opgegroeid![]()
Welterusten...quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen trouwens, mijn auto moet morgen niet gekeurd worden
Nee, maar wel zijn briliante uitspraak dat fascisme een sfeer is die hangt boven een zaal vol linkse mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:27 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
En jullie kennen natuurlijk allemaal dat verhaal van Bomans waarin hij als Sinterklaas verkleed op het paard tijdens een optocht een andere Sinterklaas tegenkomt.....
Heee, da's D'Angelo! Is 'ie al geraden?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Deze meneer heeft ook een sixpack en dat wil-ie weten ook
Nou, joh, dus toch een feest van herkenning die foto?quote:
Misbruik dit topic alsjeblieft niet voor dit soort zaken, karzeuler. Fok! is al vergeven van politieke stemmingmakerij; RJP is hierin een van de weinige oases, waar we de rust op dit front graag behouden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 02:24 schreef Karzeuler het volgende:
Nee, maar wel zijn briliante uitspraak dat fascisme een sfeer is die hangt boven een zaal vol linkse mensen![]()
Heel scherp pyl!quote:
Je zit goed met je verkiezingsjaar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:07 schreef pyl het volgende:
Mmmm....Jean Kirkpatrick is het niet. 1984 was een verkiezingsjaar. Had ze iets van doen met de herverkiezing van Reagan?
Is zij er echt een voor Dummies? Niet dat ik een lastig plaatje vervelend vind, hoor, integendeel.
Interessante 'Dummie'-heid!quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:11 schreef Tokay het volgende:
Ik ga een beetje uit van mijn eigen 'Dummie'-heid![]()
Hé pos.quote:
Ik? Nee hoor, met uitzondering van pos (en goed, een beetje Gwyneth Paltrow).quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:33 schreef Tokay het volgende:
Jij hield toch van blond pyl?
Het is niet haar hoofdberoep, maar ze heeft weleens geacteerd ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:56 schreef pyl het volgende:
Deze mejuffrouw is een actrice, dunkt me.
Ja, geef het gewoon weg!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:08 schreef Tokay het volgende:
Okee, ik zal de oplossing geven, want ik ben er zo vandoor.
Het is Jewel, Amerikaanse zangeres.
(volledige naam Jewel Kircher).
Doeg!
tuurlijk...quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ken ik haar inderdaad wel.
Sorry!quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:10 schreef pyl het volgende:
Ja, geef het gewoon weg!Nu je het zegt, ken ik haar inderdaad wel.
Jazeker pos! Een voorbeeld dicht bij huis: Een veelposter of Fok! noemt zich Jewel en heeft een portret van haar als user icon.quote:
Ze speelde in o.a. Lola Rent en Bourne Identity (Remake)quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:17 schreef pyl het volgende:
En ik ben ook niet te beroerd om toe te geven dat ik nog nooit van Franka Potente had gehoord.Potentie heeft ze trouwens zeker, zo te zien.
![]()
Zijn characternaam is ook goed, aangezien hij daar bekend mee is geworden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:18 schreef pyl het volgende:
Tsja, te lang geleden dat The Soprano's zijn uitgezonden......
Idd. Christopher Moltisantiquote:
Is dat niet Shyamalan (bekent van de spannende films)?quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:28 schreef pyl het volgende:
Steve Vai, lijkt me (en ik houd er niet eens van).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |