Push the buttonquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal klaar staan! Ik hoef alleen nog maar op invoeren te drukken.
Er is toch een echt wedtopic in vbl?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Vraag:
Ik ben voor de uitzending op zoek naar mensen die bekend zijn met het gokken op voetbaluitslagen via websites - anders dan de toto dus.
Wie doet dat regelmatig of kent mensen die dat regelmatig doen of heeft andere tips hieromtrent???
Nieuw album van The Chemical Brothersquote:
Galvanizequote:
Chemisch is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nieuw album van The Chemical Brothers![]()
Ik waag regelmatig een gokje via http://www.mrbookmaker.comquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Vraag:
Ik ben voor de uitzending op zoek naar mensen die bekend zijn met het gokken op voetbaluitslagen via websites - anders dan de toto dus.
Wie doet dat regelmatig of kent mensen die dat regelmatig doen of heeft andere tips hieromtrent???
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
[Hools] het VBL-Café # 552 1/2 en nú even niet!
Hier ben ik alweer hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:je hebt zin om deze snel vol te posten maar vervolgens ga je er wel van door
Is dat voor geld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is toch een echt wedtopic in vbl?
Het gaat en met jou?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ben ik alweer hoor![]()
Voreg, alles goed ?
We hebben in VBL tot 25 delen een reeks gehad: voetbaltoto, het echte wedtopic.quote:
iSCH waarSCHijnlijk teveel werk om dat even na te SCHpeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben in VBL tot 25 delen een reeks gehad: voetbaltoto, het echte wedtopic.
Zoek daar maar even op.
Tegenwoordig loopt in WGR een nieuwe reeks over online betting.
Hey wat grappig. Wil je me mailen of bellen? jaap@heerenveen.org of 035 6719882 - vraag naar Jaap of Mireille. Andere Hools mogen ook bellen maar dan hijg ik alleen maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik waag regelmatig een gokje via http://www.mrbookmaker.com
Laatste 2 weken niet echt meer actief gedaan maar voorheen best een aardig centje mee verdient![]()
Al kom je vaak aan het einde bedrogen uit als je niet op tijd casht![]()
Ik ga je bellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:31 schreef SCH het volgende:
Andere Hools mogen ook bellen maar dan hijg ik alleen maar.
ik durf niet, bang voor mireillequote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
bel dan bel dan bel dan
acceptedquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:41 schreef Bjoro het volgende:
ga je bellen en dan ga ik je proberen minimaal 15 minuten aan de telefoon te houden zonder dat ik vertel en jij raadt wie ik ben !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |