Hm.. nou ja, maakt ook niet uit. Ik opende ooit een David Gray-topic. Bleek er ook al eentje te bestaan. Oeps.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Geen idee hoe dat ook alweer zat. Volgens mij een raar misverstand.
Nee, ik ben sprakeloos.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef koenimex het volgende:
Welke 3 nummers zijn dat?
We missen je trouwens in het David Gray-topic, vond je het concert zó slecht?
sjek joer meelquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben er nog mensen interesse in die Live At Pinkpop cd? Er staan ook drie nummers op van het concert op 10 maart 2004. Ik vind 'm mooi, maar misschien dat er mensen zijn die er nog blijer mee zijn.. laat maar weten.
http://www.dutchcrows.nl/forum/viewtopic.php?t=1142quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:46 schreef koenimex het volgende:
Linkje! Linkje! (alsjeblieft)
Nou er zitten zeikerds op het forum hoor. En ik kan me wel voorstellen dat het je tegen gaat staan als journalisten je bekritiseren (of het de hele tijd over je depressies hebben), zeker als je daar gevoelig voor bent. Dat kunnen we ons niet voorstellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik word een beetje moe van het feit dat Adam niet wilt dat mensen over hem oordelen, maar zelf wel alles en iedereen afzeikt die ook maar iets op het forum van de CC website zet.
De echt "aanvallende" posts worden tegenwoordig verwijderd geloof ik. Een tijdje terug heb ik daar eens gekeken en ik schrok best wel van de negativiteit daar.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. kun je eens een voorbeeldje geven van die zeikerds op het forum?
Inderdaad.. aan de andere kant is het voor depressieve mensen misschien moeilijker om die afstand te bewaren. Ik kan me wel voorstellen dat het beangstigend kan zijn als mensen het op een forum hebben over wat je favoriete merk schoenen is, met welke vrouwen je uitgaat en daar ook nog eens een ongezoute mening over geven. Een soort Big Brother, maar dan niet vrijwillig.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:37 schreef GoldenHeritage het volgende:
Er zitten wel zeikerds op het forum inderdaad, maar om daar nou op de welbekende depressieve Adam manier op in te gaan, de beste man zou beter moeten weten. Laat ze lekker lullen, ook die mensen die zo zeiken smachten simpelweg naar een nieuw album.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef GoldenHeritage het volgende:
Een update van Adam op de CC website!
\
We are definitely making a new album. This is just to clear things up. We\'re
definitely going to be making an album. Many of the songs are already
written. Some have already been recorded (at least preliminarily) and
discussions have been held as to how to proceed. The holdup is me.
Haha, dat heeft jouw moeder goed ingeschat! Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit, laat 'm maar lekker zeuren, zolang ie dat nieuwe album maar maakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze kant van zijn persoonlijkheid neem ik met liefde op de koop toe.
M'n moeder zei altijd al: "gek en geniaal zit dichtbij elkaar". Daar houd ik me maar aan vast.
Dit voorjaar komt haar boek uit: 'Opvoedkundige wijsheden en keukenspreuken, deel 1'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:26 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
Haha, dat heeft jouw moeder goed ingeschat! Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit, laat 'm maar lekker zeuren, zolang ie dat nieuwe album maar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |