Alleen Round Here mist. Verder al m'n lekkertjes achter elkaar.quote:Hard Candy
If I Could Give All My Love To You
Mr Jones
Omaha
American Girls
Goodnight LA
A Long December
Big Yellow Taxi
Miami
A Murder Of One
Hanginaround
Goodnight Elisabeth
en bonustracks van het concert in Ahoy waar ik zelf bij was
Daylight Fading
Hard Candy
Holiday In Spain (with Blof)
Ik ben ook tijdens een van die concerten geweest, maar volgens mij vonden ze zelf de kwaliteit nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:32 schreef BUG80 het volgende:
Tijdens het concert in de HMH een tijd geleden werden er opnames gemaakt dacht ik, eventueel voor een DVD. Aangezien het een goed concert was mogen ze die best uitbrengen vind ik
klopt! in ok een ' bootleg DVD' van deze uitzending..ergens...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef koenimex het volgende:
De opnames in de HMH waren in eerste instantie idd bedoeld voor een Live-DVD. Zoals Mr. Johnson al zei, schijnt de band het zelf niet zo goed te hebben gevonden. In (volgens mij) Amerika is een deel van dit concert (+/- 60 min) wel op TV uitgezonden.
Die TV uitzending heet “An Evening With Counting Crows”. Het is in HD uitgezonden. Kwa beeld kwaliteit is dit de mooiste CC opname die ik ken. Kwa nummers niet echt. Net iets te veel Hard Candy nummers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef koenimex het volgende:
De opnames in de HMH waren in eerste instantie idd bedoeld voor een Live-DVD. Zoals Mr. Johnson al zei, schijnt de band het zelf niet zo goed te hebben gevonden. In (volgens mij) Amerika is een deel van dit concert (+/- 60 min) wel op TV uitgezonden.
Zijn de betreffende opnames nog ergens te vinden op het net ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef koenimex het volgende:
Ja, daar zit wel wat in. Maar de uitvoering van Have You Seen Me Lately? is wel erg gaaf, met dat veranderde intro. Ook Speedway kan ik erg waarderen van deze DVD.
Zie: Counting Crows Deel 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef Tarara het volgende:
Wat vinden jullie het beste liedje van de Counting Crows.
Voor mij is dat toch wel Goodnight Elisabeth. Ik moet bekennen dat Acda en De Munnik daar mede voor verantwoordelijk zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |