Tijd voor een nieuw album is het zeker. Helaas moeten we daar nog wel een tijdje op wachten.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:Vind het wel weer eens tijd voor een nieuw album.
Wat houd je altijd?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voorspelbaar, dat houd je altijd.
quote:Tracklist:
1. Angels Of The Silences
2. Round Here
3. Rain King
4. Long December
5. Hanginaround
6. Mrs Potter's Lullaby
7. Mr Jones
8. Recovering The Satellites
9. American Girls
10. Big Yellow Taxi - Counting Crows & Vanessa Carlton
11. Omaha
12. Friend Of The Devil (previously unreleased)
13. Einstein On The Beach (For An Eggman)
14. Anna Begins
15. Holiday In Spain
16. She Don't Want Nobody Near (previously unreleased)
Meestal levert dat wel mooie nummers op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef GoldenHeritage het volgende:
Hij zit in een gigantische dip
Bedankt, maar dan koop ik liever de nieuwe India.Arie of de verzamelaar van Savage Garden. 'Out Of The Vein' van Third Eye Blind wil ik ook al heel lang een keer aanschaffen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
1,3,4,7,8,11 en 14 dus. Dat is nog niet de helft. Dan zou ik je toch aanraden die twee platen te kopen!
Of je koopt ze gewoon allemaal. Probleem opgelost!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt, maar dan koop ik liever de nieuwe India.Arie of de verzamelaar van Savage Garden. 'Out Of The Vein' van Third Eye Blind wil ik ook al heel lang een keer aanschaffen.
Dat is wel zo, maar hij schreef ook dat hij het momenteel niet aan kan om liedjes te schrijven waardoor mensen over 'm oordelen. Erg treurig vind ik. Ik vind Adam een goede tekstschrijver!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:Meestal levert dat wel mooie nummers op.
Sue me.. August heb ik gehad, dus ken 'm wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Savage Garden ipv een wereldplaat als August And Everything After? Schandalig!
Nee, maar soms wel. Hangt er vanaf wat je varieert.quote:Op maandag 19 december 2005 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beetje variatie is niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |