David Grayquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Beetje dan. Maar ik vind het helemaal niets.
weet je of David Gray al een topic heet?
Voor de zaterdag avond hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:49 schreef zurekop het volgende:
[..]
ook een leuk album, jouw naam(maar dat terzijde)
Die is nogquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heb je ook die live versie van 10 min?
je bedoelt die versie met:quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:43 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heb je ook die live versie van 10 min?
Ik heb hem inmiddels gevonden onder de naam 'Open All Night'. Exit 8 is het 1e watie zingt, zoals je daarnet al zei. Heb hem in live versie, maar volgens mij had ik hem toen ook live. Het is een unreleased demo versie staat erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef methodmich het volgende:
Dubnobass, bedoel je Exit 8?
Waa.. Die ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:23 schreef zurekop het volgende:
[..]
je bedoelt die versie met:
"She lives alone on her private archipelago
With the palm trees and her seashells
She sits in the waves all day
She's scared of dying and she wants to keep it that way
She sends a boat out on the sea with a little note for me
It says why are all the girls so hungry
Say why are all the girls so hungry"
wat is die versie goed!!! pffff![]()
ja er zijn heel veel verschillende "Round Here"-s, maar die jij bedoelt zalquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:28 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waa.. Die ken ik helemaal niet![]()
Moet hebben
Same for mequote:Op donderdag 31 maart 2005 17:20 schreef zurekop het volgende:
[..]
Die versie die ik bedoel heb ik trouwens paar jaar geleden met kazaa of ander
downloadprogramma gevonden onder de naam... uhm.... iets met "live-- incredible!!!"
Je hebt gelijk, Open All Night heet ie ook op mijn cdtje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels gevonden onder de naam 'Open All Night'. Exit 8 is het 1e watie zingt, zoals je daarnet al zei. Heb hem in live versie, maar volgens mij had ik hem toen ook live. Het is een unreleased demo versie staat erbij.
En hij is nog steeds mooi
gedaan... vanmiddag spreek ik je wel...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef Blumchen het volgende:
Hey.. doe mij mar eens toevoegen op msn.. Misschien dat je hem wilt doorsturen
Tofquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:36 schreef zurekop het volgende:
[..]
gedaan... vanmiddag spreek ik je wel...
Ik heb eigenlijk geen ideequote:ontopic: weet iemand of die concerten van VH1 en The 10spot ook op DVD
zijn? Er bestaan namelijk wel beelden van...
Zeer geïnteresseerd in de beelden en bootlegsquote:
Heey Ivquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef GoldenHeritage het volgende:
Oeff .. was alweer ff geleden dat ik hier geweest was, maar zie het CC topic weer, dus zal er wel weer vaak zijn
Mel, kun jij als je online bent ff één en ander doorsturenDAAANNK!
Dat was ik dus hequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef Roellio het volgende:
[..]
Heey Iv
Ik denk idd dat we nog eens iets moeten uitwissellenMisschien moet je maar s op de koffie komen
Is dat niet Open All Night? (She said "we're open all night, why don't you come inside? It's gonna be alright")quote:Exit 8 is dat volgens mij. Exit 8, small café, Georgia moonlight....
Waarin ben je zoal geinteresseerd? Misschien valt er wel wat regelen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:18 schreef GoldenHeritage het volgende:
Zeer geïnteresseerd in de beelden en bootlegs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |