Mogen ze het voortaan wat mij betreft alleen bij winterplaten houden..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:31 schreef Gillingham het volgende:
Ah, leuk om op dit forum weer eens wat terug te zien van mijn favorieten.
[..]
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?
- August and Everything After: Herfstplaat (Met bv. Raining in Baltimore)
- Recovering the Satellites: Winterplaat (Met bv. A Long December)
- This Desert Life: Lenteplaat (Met bv. Hangin' Around)
- Hard Candy: Zomerplaat (Met bv. Holiday in Spain)
Verder komt dit niet alleen in deze nummers voor, maar heeft de sfeer van elk album een beetje de sfeer van een seizoen.
Ja die is ook geweldig!! ik heb m ook live met nog een band erbij.. (1) echt mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef StarGazer het volgende:
Kheb maar eens August aangeschaft.... nou daar heb ik geen spijt van gekregen. Wat een topplaat. Mooiste nr vind ik "Anna Begins"
Die beschouwingen kwam al na Recovering om de hoek en na TDL werd ie alleen maar meer bevestigd. Vandaar.quote:
Ja, klopt, maar ik vertelde dat niet om te laten zien wat voor ontdekking ik wel niet gedaan had. Ik vermelde dat omdat ik al dacht dat niet iedereen dat zou weten en er waarschijnlijk wel wat in zou herkennen zonder dat ze erover nagedacht was. En dat bleek ook zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die beschouwingen kwam al na Recovering om de hoek en na TDL werd ie alleen maar meer bevestigd. Vandaar.
Ja dat dacht ik ook.. Ik geloof dat er een cover cd uit kwam toch??quote:Op maandag 28 maart 2005 15:24 schreef methodmich het volgende:
Tussen de albums zit doorgaans wel een jaar of 3, dus het zou binnenkort weer eens kunnen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de meeste covers die ze ooit gedaan hebben, zijn wel al bekend natuurlijk. Heb ik al een gebrand cd'tje vol van.
Toevallig ook een nummer dat 'open all night' heet (dus GEEN 'up all night')? Ben de live versie kwijt door formats, virus, blabla je kent het welquote:Op maandag 28 maart 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de meeste covers die ze ooit gedaan hebben, zijn wel al bekend natuurlijk. Heb ik al een gebrand cd'tje vol van.
Exit 8 is dat volgens mij. Exit 8, small café, Georgia moonlight....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Toevallig ook een nummer dat 'open all night' heet (dus GEEN 'up all night')? Ben de live versie kwijt door formats, virus, blabla je kent het wel.
Kan het niet uitgebrachte nummer Buldog ook wel aanbevelen voor de fans.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat sinds Adam niet meer zo depressief is, de muziek minder is geworden.
ook een leuk album, jouw naamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Dubnobasswithmyheadman iets
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:25 schreef zurekop het volgende:
jajaja Counting Crows![]()
waarbij Round Here (op de ròde cd wel te verstaan) wat mij betreft het
gaafste nummer is.
Ja.. kippevelquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:13 schreef zurekop het volgende:
[..]
dat open stukje dat ie zegt "shhhh.... shhhhh.... " en dan die piano![]()
![]()
![]()
Heb je ook die live versie van 10 min?quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:13 schreef zurekop het volgende:
[..]
dat open stukje dat ie zegt "shhhh.... shhhhh.... " en dan die piano![]()
![]()
![]()
Geen dank..quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schok op 11 maart 2004 toen de goedwillende Zeeuwse boeren van Blof het podium opkwamen. Voor de rest een geweldig concert. Ik vond het heel bijzonder hoe ze een aantal keer liedjes gewoon 'door elkaar' speelden (en dat dan ook nog goed klinkt).
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |