Ja ik was al aan het zoeken.. Maar kan hem niet echt terug vinden..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
In een ander topic hadden diverse users hun top 25 gegeven. Misschien leuk dat topic even te zoeken?
Thx.. Je vind wel dezelfde nummer als mij goed!quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Counting Crows Deel 2
Dat is hem Blumchen!
Alleen mis ik colorblind er wel opquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:48 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Thx.. Je vind wel dezelfde nummer als mij goed!
Nee dank jequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
Dubbelfriss?
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:37 schreef Boston_Q het volgende:
Counting Crows zijn geweldig, elke plaat heeft een lekkere eigen sfeer, natuurlijk is august een brilliante plaat, maar hard candy is gewoon een heerlijke zomer-cd ik vind niks lekkerders om in de zomer met een biertje en een sigaretje in het gras te liggen en dan luisteren naar nummers als Miami, Good Time en New Frontier bijvoorbeeld. Nu het winter is merk ik dat ik veel meer naar Recovering the satellites ga luisteren.
Ik heb ze nu 3 keer live gezien en zodra ik hoor dat ze weer naar Nederland, Beligië of Duitsland komen, dan ben ik er weer bij.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit, toch?
Tsja, en toen waren de seizoenen wel opquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:31 schreef Gillingham het volgende:
Is je het volgende misschien wel eens ooit opgevallen?
- August and Everything After: Herfstplaat (Met bv. Raining in Baltimore)
- Recovering the Satellites: Winterplaat (Met bv. A Long December)
- This Desert Life: Lenteplaat (Met bv. Hangin' Around)
- Hard Candy: Zomerplaat (Met bv. Holiday in Spain)
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Dat is een algemeen bekend feit, toch?
Blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:04 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Dat van die seizoenen wist ik niet, maar als je het zo bekijkt is het inderdaad wel duidelijk.
Het is dus weer tijd voor een herfstplaat.
Een cd met covers..quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:33 schreef Gillingham het volgende:
Maar zoals al vermeld was zijn de seizoenen nu inderdaad op, ik ben benieuwd wat volgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |