voorbeeld?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
Ik vond ze ooit goed, maar ze hebben zich nu wel erg overegegeven aan de commercie.
Ik vind dat nummer eigenlijk best mooi..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:27 schreef kriele het volgende:
[..]
Die nummers met Blof. De latere albums.
Op zich vind ik het nummer ook niet slecht hoor. Maar de Crows brachten op hun eerste platen iets extra's, iets nieuws(maar dat geldt trouwens voor elke arties/band).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer eigenlijk best mooi..Alleen is het orgineel toch beter vind ik..
![]()
Maar ik vind de muziek nog steeds erg goed..
Maar vertel eens.. welke nummers vind je dan nog wel oke??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:46 schreef kriele het volgende:
[..]
Op zich vind ik het nummer ook niet slecht hoor. Maar de Crows brachten op hun eerste platen iets extra's, iets nieuws(maar dat geldt trouwens voor elke arties/band).
Maar ach, trek je niets van mij aanGewoon lekker luisteren!
Dankzij die enkele commerciele nummers als Big Yellow Taxi, Holiday in Spain en Accidentally in Love kunnen ze nogsteeds goede albums maken. Hard Candy bevat toch wel een paar erg mooie nummers en live is het nog altijd indrukwekkend.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:16 schreef kriele het volgende:
Ik vond ze ooit goed, maar ze hebben zich nu wel erg overegegeven aan de commercie.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:23 schreef GoldenHeritage het volgende:
Mijn all time favorite blijft overigens "Round Here".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |