ik kom ff mee vloeken:
korte voorgeschiedenis:
vrachtwagenchauffeur, geen nee zeggen 70 a 80 per week keihard werken, opeens knapt het, jankend langs de snelweg, volledig in de stress omdat ik mijn mascotte (een beertje) kwijt was, uiteindelijk heeft mijn toenmalige baas mijn vriendin opgehaald en een chauffeur opgetrommeld en zijn met z'n drieen naar me toe gereden en hebben me opgehaald. Ik was via een uitzendbureau al een hele tijd daar aan het werk.
Maar ja, langer als een x aantal maanden ziek bij een uitzendbureau dan vervalt het contract en zit je dus zonder werkgever, uiteindelijk meer dan een jaar geduurd eer mezelf weer een beetje was, en ben sindsdien (en das al bijna) anderhalf jaar weer bezig aan het werk te komen, genoeg gesprekken, genoeg positieve feedback, maar ja dat gat in je cv (van nu 2 en een half jaar), dat is met geen mogelijkheid over het hoofd te zien, en als je ze dan vertelt dat je een burn-out hebt gehad dan denken ze dat dat een besmettelijke ziekte is en dan is het helaas pindakaas.
wat ik zoek: ben niet zo kieskeurig, afstand boeit me niet, als ik morgen in Tilburg ofzo aan de slag kan doe ik dat, ben qua geld ook niet kieskeurig, alles wat meer is dan mijn uitkering vind ik allang best.
ik zit nu gelukkig bij een reintegratiebedrijf wat lekker aanpakt (in plaats van alleen maar te praten) en ik heb goeie hoop dat ik via rentree weer snel aan de slag kom, want mijn map met afwijzingen is bijna vol en heb geen zin om een nieuwe map te kopen