abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25523332
Gewoon Koen Middeldorp naar het eerste halen Die jongen gaat het helemaal maken volgend seizoen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:19:10 #102
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_25523911
Sorry, maar is dat een serieuze optie? Hoe oud is die knul? Wil je hem zo jong al voor de leeuwen gooien? Dan weet ik een betere. Middenvelder Luuk te Boekhorst, geweldige traptechniek, geweldig overzicht bovendien speelt hij WEL elke week in het 2e van de graafschap...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 18:25:19 #103
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25523958
Als we toch sdouc-ers naar 't eerste gaan halen, doe ron er dan ook ff bij.
pi_25523975
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 18:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, maar is dat een serieuze optie? Hoe oud is die knul? Wil je hem zo jong al voor de leeuwen gooien? Dan weet ik een betere. Middenvelder Luuk te Boekhorst, geweldige traptechniek, geweldig overzicht bovendien speelt hij WEL elke week in het 2e van de graafschap...
Koen is waarschijnlijk al 19 of bijna 19 (jaartje jonger dan ik, heb er bij in de klas gezeten). Hij werd niet voor niets op de Graafschap site genoemd als mogelijke versterking voor het eerste elftal komend jaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25531080
Waarom speelt hij dan niet in 2? Bovendien wie noemde hem als kandidaat voor het eerste? Je "insider" bronnen? Hoe vaak heb je er al niet naast gezeten dit seizoen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_25537124
Roelofsen is in idd een goede zet voor dit seizoen en als we toch al naar volgend seizoen kijken:
quote:
Hans van de Haar uit selectie Utrecht gezet.

Het sportprogramma van TV Utrecht kwam vanavond met de mededeling dat Hans van de Haar, ex-Graafschapper en nu speler bij FC Utrecht voorlopig uit de selectie van FC Utrecht is gezet.

Hij zou zich gisteren tijdens het warmlopen (hij mocht pas invallen in de 70e minuut tegen Groningen) hebben misdragen. Reden voor de technische staf hem voorlopig buiten de selectie te zetten. Opvallend genoeg presteerde Utrecht voor de winterstop uitstekend met Hans in de spits, maar gaat het sinds de komst van Michael Mols een stuk minder met de club. Aangezien Mols een monument is in Utrecht en omgeving krijgt hij regelmatig speelminuten, wat ten koste gaat van van de Haar. Niemand van FC Utrecht wilde vanavond (maandag) commentaar geven.
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 00:33:36 #107
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25556995
mja, foeke booy ging niet akkoord met 't verhuren, misschien nu wel...
pi_25557012
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom speelt hij dan niet in 2? Bovendien wie noemde hem als kandidaat voor het eerste? Je "insider" bronnen? Hoe vaak heb je er al niet naast gezeten dit seizoen?
mijngraafschap.nl
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:25:09 #109
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25599767
Toch raar dat een goal word goedgekeurd terwijl ervoor een verdediger uit de wedstrijd word geslagen :|

Vreemde wedstrijd, niet bijzonder goed maar wel spannend.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_25600096
op de nacompetitie kunnen ze zich vast voorbereiden
pi_25600225
gezellig op de tribune
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:47:50 #112
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25600395
T zat er aan te komen...dr is veel spanning al de laatste weken.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:18:14 #113
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25612706
quote:
De Graef denkt al aan nacompetitie
Garry De Graef was realistisch na afloop van de nederlaag tegen RBC. "Je moet aan de nacompetitie gaan denken. Dit is vreselijk."

De Graef, die volledig stuk zat na afloop, begreep er allemaal niets van. "Het is onvoorstelbaar dat je het zo weggeeft. En dat terwijl je de kansen voor rust wel krijgt. Het was heel slordig. We konden helemaal geen mensen vinden om te voetballen."

Ook de man meer situatie kon De Graafschap niet uitbuiten. "Veel te snel werd de bal naar voren gepompt, terwijl je over de flanken moet gaan. Maar het zit tegen. Dan krijg je dat."
  zondag 20 maart 2005 @ 17:36:20 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25614604
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:47 schreef xJapser het volgende:
T zat er aan te komen...dr is veel spanning al de laatste weken.
Maar als dit vanwege die vuurwerkgooier is geweest is dat alleen maar positief denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25615291
Ik ben benieuwd of het om die vuurwerkgooier ging. Ze haalden het best lang in beeld en het zag er eerlijk gezegd meer uit als een vechtpartijtje tussen twee groepjes als dat er 1 bepaald iemand aangepakt werd. Of zag ik het nu verkeerd?
  zondag 20 maart 2005 @ 18:34:19 #116
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616053
Nee t ging niet direct om die vuurwerkgooier. Het ging erom dat een of andere lompe boer meteen de halve SpinSide maar voor namaaksupporter moest uit maken en dit werd niet geapprecieerd door enkele mensen die er altijd zijn. En zeg ik altijd...dan bedoel ik altijd. Het waren gasten die toch wel nauw betrokken zijn bij de onafhankelijke supportersvereniging die naar boven vlogen omdat zedat dus niet pikte. Toen onstond dus die vechtpartij... Ik ken ze wel, die jongens die dus naar boven stormden....voor een deel gewoon fanatieke supporters die altijd en overal de club volgen. En als het nou een x in t verkeerde keelgat schiet is te begrijpen dat de boel ontploft, zeker als je weet dat er in t verleden al woorden zijn geweest tussen de betrokkenen.

[ Bericht 19% gewijzigd door xJapser op 20-03-2005 18:40:03 ]
  zondag 20 maart 2005 @ 18:39:35 #117
80382 manny
30 is best veel
pi_25616180
bovendien zijn we het spuugzat dat er allerlei jongetjes de hele wedstrijd de uitsupporters lopen uit te dagen en uiteindelijk niets klaarmaken, maar meteen op de fiets naar huis springen... zoals xjasper al schreef is er inderdaad onderlinge spanning en die kwam gisteren even naar boven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 20 maart 2005 @ 18:42:56 #118
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25616251
Ik heb dat gedoe helemaal gemist...ik was effe naar de wc .
wat ik wel heb gezien was dat die oude lui van bovenin vak 15, net als tegen NAC, weer een paar jongens aanpakte omdat ze oerwoudgeluiden maakte.
  zondag 20 maart 2005 @ 18:43:39 #119
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616272
Reactie op manny ...

Maar dat gebeurde niet in het vak waar men stond te matten. Da's vak 15. Ik trek me daar weinig van aan, maar ze zijn idd behoorlijk irritant. En mocht het dan ontsporen is vak 15 als eerste weg naar mammie. Krijgen wij de heibel die zij veroorzaken op ons dak.

En wat betreft die oerwoudgeluiden...terecht. Aanpakken die handel.

Edit: Ik was nog ff in een glimp op teevee...stond natuurlijk weer es precies op de verkeerde plaats

Edit2: Had ik al vermeld dat het duel wel tof begon met een vette sfeeractie?? Was echt helemaal blauw van de rook daar ... geweldig

[ Bericht 13% gewijzigd door xJapser op 20-03-2005 18:55:10 ]
  zondag 20 maart 2005 @ 18:57:28 #120
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_25616535
De sfeeractie was idd erg mooi. .
  zondag 20 maart 2005 @ 19:10:37 #121
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25616804
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Tiemie het volgende:
De sfeeractie was idd erg mooi. .
Doe jij dat meeorganiseren ofzo?
  zondag 20 maart 2005 @ 20:09:49 #122
80382 manny
30 is best veel
pi_25618195
sfeeracties boeien me niet zo. Je hebt gelijk dat het deze keer niet om die "uitdagende mannetjes" ging, maar hierdoor is de sfeer al wel een aantal weken ook onderling gespannen ( eigenlijk al sinds "de groep" aan de lange zijde zit )
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_25618641
quote:
Op zondag 20 maart 2005 18:42 schreef Tiemie het volgende:

[..]
wat ik wel heb gezien was dat die oude lui van bovenin vak 15, net als tegen NAC, weer een paar jongens aanpakte omdat ze oerwoudgeluiden maakte.
Dat zouden ze bij ons ook eens moeten doen... Maar nee, op de Bossche tribunes gaat iedereen (voor de altijd oplettende TerroRobbie > lees: een toch wel erg groot deel) stoer mee lopen oeh-oehen .
pi_25619479
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dat zouden ze bij ons ook eens moeten doen... Maar nee, op de Bossche tribunes gaat iedereen (voor de altijd oplettende TerroRobbie > lees: een toch wel erg groot deel) stoer mee lopen oeh-oehen .
Wat let je?
  zondag 20 maart 2005 @ 21:57:47 #125
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_25621089
Ik snap dat niet. Hoe dom kom je dan over voor je eigen getinte spelers....echt te maf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')