volgens mij is het de zanger.
edit: ik zocht op silverchair in de search of te pollen over nieuwste album. reply ik in zn oud topic
Of hij nou al officieel uit is in Nederland weet ik niet, maar op Internet is hij iig al te vinden. Ik liep per ongeluk tegen een promo versie op in een vaag platenzaakje.
Favoriete nummers van de nieuwe plaat zijn momenteel:
- Across the night
- World upon your shoulders
- Lever
- Tuna in the brine
- After all these years
Ben ik trouwens de enige die roddels heeft gehoord over dat daniel (de zanger dus) ziek is? Hij zou reuma hebben oid. Dat zou de reden zijn dat ze niet op lowlands staan dit jaar
Verder heb ik ook horen zeggen dat hij er helemaal mee op zou houden, maar of dat waar is weet ik niet
euh wis wis commercieël. Ik bedoelde daarmee dat sommige albums vet worden gepromoot zodat iedereen het album qua naam kent. Sommige bands promoten hun albums niet echt openlijk zodat alleen de echte fans het opmerken. (maarja klinkt een beetje bullshit)
[Dit bericht is gewijzigd door Falcon4ever op 29-07-2002 19:54]
quote:wat is het verschil tussen een gewoon album en een commercieel album?
Op maandag 29 juli 2002 19:46 schreef Falcon4ever het volgende:
en zijn er commerciële albums van hun hier in nederland uitgebracht?
quote:IK HOU VAN JE!
Ana's song is zooooo mooi
Verder vind ik dat ze ook wel wat mindere nummers hebben, wat erg zoetsappige ook... maar Ana's song vind ik echt mooi
quote:Ik ook van jou!
Op maandag 29 juli 2002 19:54 schreef the-amazing-elmo het volgende:[..]
IK HOU VAN JE!
Kusje!
quote:Is geen roddel. Staat uitgebreid op www.chairpage.com.
Op maandag 29 juli 2002 16:15 schreef smurfje het volgende:
Het nieuwe album ligt vanaf vandaag legaal in de winkelsBen ik trouwens de enige die roddels heeft gehoord over dat daniel (de zanger dus) ziek is? Hij zou reuma hebben oid. Dat zou de reden zijn dat ze niet op lowlands staan dit jaar
Verder heb ik ook horen zeggen dat hij er helemaal mee op zou houden, maar of dat waar is weet ik niet
quote:Vooral de accoustische versie!!:9
Op vrijdag 26 juli 2002 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Ana's song is zooooo mooi
Verder vind ik dat ze ook wel wat mindere nummers hebben, wat erg zoetsappige ook... maar Ana's song vind ik echt mooi
viel best mee bij postkantoor hier trouwens.. wel een zoot mensen voor anouk en fields of rock, maar verrassend weinig silverchair gangers.. had toch wel een redelijke stormloop verwacht
maar ik heb ze in ieder geval!!
* r.o.b sprint wat in het rond
quote:lekker anorexia.
Op zondag 19 december 1999 15:45 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind dat Silverchair echt coole muziek maakt, en Daniel is echt heeeeeeeeeeeel knap [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |