Joh!quote:De ANWB verwacht zaterdag lange files in het buitenland richting wintersportgebieden. In Nederland hoeven automobilisten niet bang te zijn voor opstoppingen, aldus de ANWB maandag.
ik doelde meer op leuke schattige prinsjes. Ik had niet echt prins plofkop in gedachten.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou Bief, schuif jij 'm maar in Friso dan, je mag 'm hebben
Hooooooooiiii
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou Bief, schuif jij 'm maar in Friso dan, je mag 'm hebben
valt mee hoor, het hele koninklijk huis is sufquote:Op maandag 31 januari 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij vindt men mij te verstrooid dan wel te suf om mij ooit als hun vriendje te kunnen zien
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
DUS eksem, wat zei Bea? Wil je me poes verzorrege?
Alsof jullie de enig vrijgezel zijn hier. En wat is er mis met vrij-gezellig zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij vindt men mij te verstrooid dan wel te suf om mij ooit als hun vriendje te kunnen zien
Bea zei niet veel, het was nogal tam...quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
DUS eksem, wat zei Bea? Wil je me poes verzorrege?
Ik zeg: Bea! Nou opzouten, want je blokkeert mijn zicht op de prinsjes!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Och ja, ze heeft een hondje....
,,Zeg m'neer Eksem, u bent alleenstaand? Doe als ik, neem een teef!"
Toen kon je nog eens onbezorgd een peuk opsteken terwijl B achter een hofdame aanging.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bea zei niet veel, het was nogal tam...
vroeger, met Ber en Juul... dát waren nog eens feesten
niet de enige, wel de enigste!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:55 schreef Ryan_R het volgende:
Alsof jullie de enig vrijgezel zijn hier. En wat is er mis met vrij-gezellig zijn![]()
dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
Toen kon je nog eens onbezorgd een peuk opsteken terwijl B achter een hofdame aanging..
*zucht* memories.
Wat doet Bea eik in de drankjes daar op H. ten B.?quote:
Nu vind je hooguit een uitgedroogde butler wiens houdbaarheidsdatum al lang verstreken is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat bedoel ik...
de tijd dat je nog iets lekkers trof achter de rododendrons![]()
.
H. ten B. is veel te braaf tegenswoordigsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Bea eik in de drankjes daar op H. ten B.?.
Heel Soestdijk was stout. Zelfs de rododendrons waren stout.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
H. ten B. is veel te braaf tegenswoordigs
Soestdijk! dát was pas stout!
De rododendrons waren nog braaf vergeleken met de Leerzolder van de Soestse vleugel en de Darkroom in de Baarnse vleugelquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
Heel Soestdijk was stout. Zelfs de rododendrons waren stout..
Mjah daar ben ik nooit geweest. Die waren altijd vol.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De rododendrons waren nog braaf vergeleken met de Leerzolder van de Soestse vleugel en de Darkroom in de Baarnse vleugel.
welnee.. kwestie van de juiste mensen kennenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Mjah daar ben ik nooit geweest. Die waren altijd vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |