Jammer dat deze post verwijderd is. Nu kan niemand meer uit eerste hand vernemen wat FM geschreven heeft en vervolgens zelf concluderen wat hieraan schort.quote:
eens, ik volg ze wel van beide kanten. maar ik vind het eigenlijk wel leuk geweest. persoonlijk dan. nu begint het op een kloonhetze te lijken. als je een kloon nodig hebt om je standpunt duidelijk te maken ben je wel heel zielig.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef NoSigar het volgende:
Eens, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen FM, en eigenlijk nog meer JoZzephus, die een ongearticuleerde, hele nare variant van FM is en bij wiens postings ik soms redelijk over mijn nek ga, liever in TRU houden, waar hij zich naar hartelust belachelijk kan maken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Waar zien jullie die kloons dan?
Ik zie geen kloons eigenlijk, maar er wil mij nog wel eens het een en ander ontgaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Waar zien jullie die kloons dan?
ja zo reageerde ik ook. nu heb ik een program laten maken waarmee ik zie wie bij wie hoort. helaas ip gebonden. maar toch leuk!quote:
Oh wat leuk, ik ben geen kloon, en als ik dat wel zou zijn dan zou het origineel net zo harig zijn als ik zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
ja zo reageerde ik ook. nu heb ik een program laten maken waarmee ik zie wie bij wie hoort. helaas ip gebonden. maar toch leuk!
En BHFH blijkt een robot te zijn die ad random topics opent...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Dagonet het volgende:
Klonen jagen lijkt me nu niet echt het meest ideale wat men kan doen. Is nergens voor nodig en na veel speurwerk kom je erachter dat eigenlijk iedereen een kloon van BHFH is.
Dan ontdekken we dat Fok eigenlijk slechts bestaat uit jou, mij en Dagonet-met-een-miljoen-kloonsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:14 schreef zoalshetis het volgende:
geleid door de hand van god. hoezo is het eigenlijk "nergens voor nodig" dagonet?
ik dacht dat dagonet een kloon van jou was... dus we hebben het eigenlijk constant tegen elkaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan ontdekken we dat Fok eigenlijk slechts bestaat uit jou, mij en Dagonet-met-een-miljoen-kloons![]()
Shit, dat vergeet ik nou steeds...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat dagonet een kloon van jou was...
Nuquote:Op maandag 16 mei 2005 17:17 schreef Stali. het volgende:
[..]
Yvonne, kun jij vertellen wanneer Lucida precies terugkomt? Dan checken wij onze agenda..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |