En nog heb ik me verslapenquote:
Prutser, ik had vanmorgen zo'n prutser in de flat, die niet snapt dat als je een gat in een betonnen muur wilt maken, dat je dan minimaal moet klopboren eik nog liever een hamerboor!!quote:
whehehehe, en 5 boortjes verneukt waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Prutser, ik had vanmorgen zo'n prutser in de flat, die niet snapt dat als je een gat in een betonnen muur wilt maken, dat je dan minimaal moet klopboren eik nog liever een hamerboor!!
Dus dat was een uur takkeherrie
Probably, die muren zijn hier ook niet van een klein beetje asociaal hard beton!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
whehehehe, en 5 boortjes verneukt waarschijnlijk
Jij bij dorpjes als eenrum, kleine huisjes en broek enzo !quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:45 schreef SuperWeber het volgende:
En weer 70 km gefietst, wisten jullie dat boven Groningen de wereld gewoon echt ophoudt??
quote:
Bah ik ga lekker naar stuurbaard bakkerbaard !quote:
hmm ja, dat is wel een beetje raarquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:13 schreef Cynic het volgende:
Best gave muziek, dat wel...
Maar het staat zo raar, heb nu allemaal mapjes met "erotic chillout sessions" erop enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |