abonnement Unibet Coolblue
pi_25592391
Van Henk Timmer werd ook pas een paar dagen later gemeld dat ie dronken een tuintje in reed.

Barry van Galen op de kermis duurde ook even.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25601756
Zie je wel dat het geen watjes zijn bij Heerenveen
pi_25613590
Winnen in Utredcht, dat is het mooiste dat er is.

Terechte overwinning - al moet Heerenveen leren om om te gaan met dat pressie spel van Utrecht. We domineerden de wedstrijd en hadden het veel eerder moeten afmaken. Ugur was weer uitstekend en je ziet de stijgende lijn. Utrecht is in verwarring en heeft ons weer op weg geholpen.

Wat is die Haverkort slecht zeg.
  zondag 20 maart 2005 @ 16:59:46 #104
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25613646
Terecht????????????

Teveel Beerenburgers op?????

Enne Ugur nam die vrije trap uitstekend, maar voor de rest was het drie keer niets. Die Samaras is ook om te huilen .... Samaras erin voor Huntelaar was een bedroevend slechte wissel

Domineerden de wedstrijd??? Heb je naar Radio Fryslan Boppe zitten luisteren ofzo?
  zondag 20 maart 2005 @ 17:00:58 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613681
Gelijkspel was de verhouding,gaf geel waar het geen geel was en gaf geel waar misschien rood op zijn plaats was.

Hij heeft iig FCU een pingel onthouden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:03:16 #106
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25613735
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
Gelijkspel was de verhouding,
pi_25613759
Heerenveen was zondermeer de betere ploeg, domineerde de wedstrijd en verzuimde het alleen af te maken.

Heerenveen heeft gewoon een betere ploeg, maar ik snap dat je wat gefrustreerd en teleurgesteld bent Eilanden. Gaat wel weer over. Als je er even realistisch over nadenkt dan weet je dat ik gelijk heb. Heerenveen speelde veel beter positiespel, had verreweg de betere kansen. Alleen is Heereenveen een veel technischer ploeg en raakt ze een beetje van de leg van dat jagen van Utrecht. Gelukkig resulteerde dat nergens in behalve in die kans van Van der Haar die over ging.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:05:24 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613789
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
Gelukkig resulteerde dat nergens in behalve in die kans van Van der Haar die over ging.
Ach ja,vergeet de kans van Kruis maar in de 89e minuut.

En dan moeten we jou serieus nemen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25613809
De wedstrijd werd trouwens echt gedomineerd door Haverkort die erg warrig floot en beide ploegen hadden daar duidelijk veel last van.

Samaras moet er niet telkens zo'n circus van maken maar hij was een paar keer erg gevaarlijk, samen met Mika V. en Ugur Y. Na rust had het direct afgemaakt moeten worden.
pi_25613822
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach ja,vergeet de kans van Kruis maar in de 89e minuut.

En dan moeten we jou serieus nemen
Dat was een handsbal, die had niet geteld. Alleen Haverkort zag dat weer niet. Heb je dat niet gezien dan? Of lul je maar wat?
  zondag 20 maart 2005 @ 17:08:00 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613850
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat was een handsbal, die had niet geteld. Alleen Haverkort zag dat weer niet. Heb je dat niet gezien dan? Of lul je maar wat?
hands of niet,de slechte scheids fluit er niet voor dus moet je blij zijn dat die bal er onderkant lat eruit gaat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25613874
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

hands of niet,de slechte scheids fluit er niet voor dus moet je blij zijn dat die bal er onderkant lat eruit gaat.
Dat was ik ook maar het hoort geen kans te zijn. Het lukte Haverkort maar niet om er een gelijkspel van temaken, hoe graag hij dat ook wilde.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:10:26 #113
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613901
Haverkort was naar 2 kanten op kut.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25613933
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:10 schreef DutchGooner het volgende:
Haverkort was naar 2 kanten op kut.
Zo'n handsbal niet willen zien kan heel bepalend zijn natuurlijk.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:12:03 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25613950
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n handsbal niet willen zien kan heel bepalend zijn natuurlijk.
net zoals FCU geen pingel geven
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:12:48 #116
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25613966
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:04 schreef SCH het volgende:
Heerenveen was zondermeer de betere ploeg, domineerde de wedstrijd en verzuimde het alleen af te maken.
Tuurlijk kregen ze met 10 man (dus NA die rode kaart) iets meer controle over de wedstrijd, maar daarvoor was Utrecht echt wel de betere ploeg. En die kansen voor Heerenveen kwamen doordat Utrecht alles op alles zette. Daarbij domineerde Heerenveen absoluut echt niet in de slotfase, toen Utrecht Heerenveen zelfs terugdwong.
quote:
Heerenveen heeft gewoon een betere ploeg, maar ik snap dat je wat gefrustreerd en teleurgesteld bent Eilanden. Gaat wel weer over. Als je er even realistisch over nadenkt dan weet je dat ik gelijk heb. Heerenveen speelde veel beter positiespel, had verreweg de betere kansen.
Leuk dat 'vaderlijke' toontje van je en absoluut to-the-point in deze discussie
quote:
Alleen is Heereenveen een veel technischer ploeg en raakt ze een beetje van de leg van dat jagen van Utrecht. Gelukkig resulteerde dat nergens in behalve in die kans van Van der Haar die over ging.
Gelukkig raakte Kruys de lat niet

en je hebt mij nergens horen beweren dat Utrecht technischer is dan Heerenveen. En als je van pressiespel van de 'leg' raakt, dan lijkt het mij dat Heerenveen nog een lange weg te gaan heeft....

Snap best dat je blij bent, maar door de overwinning verlies je de realiteit een klein beetje erg veel uit het oog ......
  zondag 20 maart 2005 @ 17:14:16 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25614001
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:12 schreef Eilanden het volgende:


Snap best dat je blij bent, maar door de overwinning verlies je de realiteit een klein beetje erg veel uit het oog ......
spot on.

Daar heeft SCH wel vaker last van alleen het lullige is dayt hij onderhand de enige is die dat niet door heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:14:21 #118
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25614003
Tuurlijk SCH, Haverkort floot alleen in het voordeel van FC Utrecht
Als je dat echt serieus beweert, dan heb je volgens mij stomdronken die wedstrijd gezien
pi_25614035
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:12 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Tuurlijk kregen ze met 10 man (dus NA die rode kaart) iets meer controle over de wedstrijd, maar daarvoor was Utrecht echt wel de betere ploeg. En die kansen voor Heerenveen kwamen doordat Utrecht alles op alles zette. Daarbij domineerde Heerenveen absoluut echt niet in de slotfase, toen Utrecht Heerenveen zelfs terugdwong.
Dat liet Heerenveen gewoon gebeuren, op de 0 spelen heet dat En dat kunnen ze niet dus dat moeten ze ook niet doen. De enige die ik bij Utrecht goed vind is die zwarte met die staart, daar draaait het team zo'n beetje op. Die Kruys heeft een aardige trap en die Van den Bergh mag gewoon naar Emmen ofzo.

Leuk dat 'vaderlijke' toontje van je en absoluut to-the-point in deze discussie
[..]
quote:
Gelukkig raakte Kruys de lat niet
Handsbal.
quote:
Snap best dat je blij bent, maar door de overwinning verlies je de realiteit een klein beetje erg veel uit het oog ......
Ik snap dat je teleurgesteld bent maar om te zeggen dat dit een gelijkspel wedstrijd was, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Heerenveen had na rust met 3-0 voor moeten en kunnen staan.
pi_25614055
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk SCH, Haverkort floot alleen in het voordeel van FC Utrecht
Als je dat echt serieus beweert, dan heb je volgens mij stomdronken die wedstrijd gezien
Ik drink niet. Lees anders even, ik zei dat beide ploegen er last van hadden. Maar als die van Kruys had gezeten en geteld dan was Heerenveen echt de dupe van die blinde vink geweest.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:17:32 #121
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25614083
Ik bedoel, tuurlijk vind ik het kut dat ze verloren hebben, maar probeer nog wel een beetje realistisch naar die wedstrijd te kijken. Vorige week was het verlies tegen Groningen absoluut terecht, accepteer ik zonder moeite. Maar vandaag had er meer ingezeten. En ja, Heerenveen kreeg ook kansen om het af te maken, maar die ontstonden niet door technisch vernuft ook giga-goed positiespel van de Friezen, maar door dat Utrecht met 10 man vol op de aanval ging spelen met alle risico's van dien.

En Ugur geweldig noemen is volstrekt belachelijk. Die vrije trap was goed, maar voor de rest weinig international-waardigs gezien
pi_25614085
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

spot on.

Daar heeft SCH wel vaker last van alleen het lullige is dayt hij onderhand de enige is die dat niet door heeft
Dat moet jij zeggen. Alsof jouw mening in dezen interessant is met je gelijkspel-wedstrijd. Dan heb je er echt niks van begrepen.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:19:05 #123
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25614133
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat moet jij zeggen. Alsof jouw mening in dezen interessant is met je gelijkspel-wedstrijd. Dan heb je er echt niks van begrepen.
Mijn mening zal ongewtijfeld niet interessant zijn voor jou

Heb deze wedstrijd neutraal kunnen kijken dus zonder gekleurde bril itt jou.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:19:35 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25614151
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:17 schreef Eilanden het volgende:
Ik bedoel, tuurlijk vind ik het kut dat ze verloren hebben, maar probeer nog wel een beetje realistisch naar die wedstrijd te kijken. Vorige week was het verlies tegen Groningen absoluut terecht, accepteer ik zonder moeite. Maar vandaag had er meer ingezeten. En ja, Heerenveen kreeg ook kansen om het af te maken, maar die ontstonden niet door technisch vernuft ook giga-goed positiespel van de Friezen, maar door dat Utrecht met 10 man vol op de aanval ging spelen met alle risico's van dien.

En Ugur geweldig noemen is volstrekt belachelijk. Die vrije trap was goed, maar voor de rest weinig international-waardigs gezien
Laat maar,SCH weet ALLES beter
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 20 maart 2005 @ 17:19:57 #125
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_25614162
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat liet Heerenveen gewoon gebeuren, op de 0 spelen heet dat En dat kunnen ze niet dus dat moeten ze ook niet doen. De enige die ik bij Utrecht goed vind is die zwarte met die staart, daar draaait het team zo'n beetje op.
Die zwarte met die staart luistert tegenwoordig naar de naam Darl Douglas. En die goed noemen is nog meer belachelijk dan beweren dat Yildirim een geweldige wedstrijd speelde. Douglas was een van de zwakste schakels van Utrecht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')