Juist ja.quote:
Want?quote:
quote:31.03.2011 // ZANGERES WITHIN TEMPTATION BEVALLEN VAN ZOON
Op woensdag 30 maart jl. is zangeres Sharon den Adel (Within Temptation) bevallen van zoon Logan Arwin Westerholt (roepnaam Logan). Logan weegt 2515 gram, is 47 cm lang en ondanks de vroege geboorte (ruim 7 maanden) maken moeder en zoon het erg goed. Logan is het derde kind van Sharon den Adel en Robert Westerholt.
De geboorte komt in een bijzondere week waarin ook het nieuwe album “The Unforgiving” wereldwijd is verschenen. Het album staat op dit moment in onder andere de VS, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Zweden en Finland op 1 in de rock charts.
Sharon zal vanaf augustus weer klaar zijn om op te treden. Ze zullen starten met een speciaal optreden op het Huntenpop Festival waarna in het najaar een uitgebreide tour volgt in de Verenigde Staten, Canada en Europa.
ja dus niet zo bestquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Desunoto het volgende:
Als je Faster luistert, ga je dan ook sneller rijden?
Nopequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Heb jij serieus nog nooit Lord of the rings gezien? Ik wist niet dat die mensen nog bestonden.
het lijkt me eerder dat ze hem niet naar dit personage genoemd hebben. Er zijn wel meer namen die eindigen op -win in Nederland.quote:
Alvast veel plezier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Aankomende vrijdag in Ulft.
Ik ben daarbiij
Gezellig! Ik ook.. 2 uur durende show met het hele album achter elkaar gespeeld.. kan je niet missen natuurlijk ^^quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Aankomende vrijdag in Ulft.
Ik ben daarbiij
2 keer?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef Within het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ook.. 2 uur durende show met het hele album achter elkaar gespeeld.. kan je niet missen natuurlijk ^^
25 en 27 augustus ga ik ze ook nog zien, en daarna 21 september, 25 september 2x en dan nog 28 septemberDaarna pas weer November
Volgens mij was het niet het hele nieuwe album maar het was wel tof.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef Within het volgende:
[..]
Gezellig! Ik ook.. 2 uur durende show met het hele album achter elkaar gespeeld.. kan je niet missen natuurlijk ^^
25 en 27 augustus ga ik ze ook nog zien, en daarna 21 september, 25 september 2x en dan nog 28 septemberDaarna pas weer November
Wat mij een keer leuk zou lijken is als ze Enter en The dance spelen in wat kleinere clubs spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Beste WT,
Ik heb dan geen Facebook of Twitter, maar ik heb toch een verlanglijstje voor volgende week opgesteld.![]()
Ik wil graag:
- Vuurwerk
- Het mooie scherm mee.
- Van jullie huidige setlist wil ik graag deze horen: Faster, Fire and ice, Ice Queen, Our solemn hour, Sinead, What have you done, Angels, Memories, Deceiver of fools en Mother Earth.
- En hoop toch wel dat Sharon nog even een jurkje aantrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |