hij is naar de kapper geweest zag ik gister...weg mag hijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
na zijn ontslag vertrekt ie vast met de (paarden-)staart tussen de benen
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
na zijn ontslag vertrekt ie vast met de (paarden-)staart tussen de benen
Nou wat mij betreft heeft ie schijt aan Joyce...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
(Aanstaande) Papa Pipo wil in Pipa blijven.Maar helaas gooit Joyce roet in het eten.
Zieke Fons () moet z'n frustraties maar afreageren op Stijn 'rot op' van Royen, niet op arme Huug.
daar had ik nog niet aan gedacht!!! Vroeg me wel af wat Joyce ermee te maken zou hebben....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft heeft ie schijt aan Joyce...
Hij wil toch altijd zo graag dwarsliggen?! dit is zijn kans!!
denk trouwens dat dit het miskraam-moment gaat worden....
mooi, weer 'n baby minder
die Sanne heeft het maar druk de een gaat en de ander komt....quote:
Joyce is de circus directeur en moet wel voor haar clowntjes zorgen...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
daar had ik nog niet aan gedacht!!! Vroeg me wel af wat Joyce ermee te maken zou hebben....![]()
Das waar!!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Joyce is de circus directeur en moet wel voor haar clowntjes zorgen...
Het is toch één grote circus familie..... Stiefmoeder Joyce, met dochter Lizzy en aanhangsel Joost!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
Jullie beginnen de dingen 'n beetje door elkaar te halen: Joyce was 't clowntje [m.d.a. de visagie]
Ja maar gister zei Bettina tegen Joyce "en laat het geen groot circus worden", is Joyce gewoon ff Circus Directeur geworden of Directeur van alle Clowns in het circusquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:36 schreef babette21 het volgende:
Jullie beginnen de dingen 'n beetje door elkaar te halen: Joyce was 't clowntje [m.d.a. de visagie]
de bio van Yvonne stond al online, zie topic "Dossier Hulst"
leukquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
ZAP! Eric Bouwman... (VM 2005, #6)
[afbeelding]
Eens een soapie, altijd een soapie... (VM 2005, #6)
nee Sandy Candeauquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
(VM 2005, #6)
Wie is de dame helemaal rechts op de foto? De recast van Tara?
Lijkt Sonja Silva wel...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Yolanthe Candau bedoel je....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Woelli het volgende:
nee Sandy Candeau
dacht ik ook!!! op kleine plaatje dan, niet op grote versie....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:48 schreef soapie het volgende:
Lijkt Sonja Silva wel...
Tara 3 vind ik helemaal geen slechte suggestie: Simone in de grote ontbrekende op de foto!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
(VM 2005, #6)
Grote ontbrekendequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tara 3 vind ik helemaal geen slechte suggestie: Simone in de grote ontbrekende op de foto!!
dit meiske heeft 'n minder moeilijk hoofd om naar te kijken, van mij krijgen ze een "go"
is ook beter voor de kwaliteit van m'n tv, hoef ik er geen koffiekopjes meer naar te gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |