Dat komt Betje duur te staan! Het volgende topic gaat er weer eentje over Iris worden.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
@Babette: De titel van ONM #113 kon natuurlijk alleen maar 'Het dode vogeltje...' zijn.
Nou ... dan komt er ook nog een topicje over de tieten van Yolanthe met haar Kaasbergen. En een topic dat als reminder voor Nikkie's ondergoed dient.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:42 schreef babette21 het volgende:
da's dan dus nog meteen 'n tweede topic over 'n dood vogeltje....
LOL ik had 'n een keer goedquote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Van mij mogen Claire + ongeboren kind dood (aanvraag heb ik máánden geleden al bij HMG gedaan!), en wel op zo'n gruwelijke wijze dat het de soap-geschiedenisboeken ingaat. Geen hartstilstantje ofzo, nee: brute moord!!! Zoals ik gisteren al zei wil ik hier een echte psycho voor
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2005 20:31 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je hebt 't wel bont gemaakt he: zowel op Daan2 als op Ticho stemmen!!!
mag hopen dat je hier een hele goeie reden voor hebt.......
ja dat vond ik ook geen leuke.... ik en mijn eerlijke lotingen....quote:Op zondag 30 januari 2005 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan valt er de volgende ronde tenminste nog iemand weg te stemmen.
Ik vind het veel erger dat ik tussen Bettina & Serge en Ellen & Daphne heb moeten kiezen.![]()
alles beter dan een Iris is de liefste topic nummero 3011quote:Op zondag 30 januari 2005 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... dan komt er ook nog een topicje over de tieten van Yolanthe met haar Kaasbergen. En een topic dat als reminder voor Nikkie's ondergoed dient.
Thekla Reuten is een top actrice, aan de ene kant zou het inderdaad zonde zijn om zo een iemand in een soap te laten spelen, je weet wel dat ze het ongelofelijk goed zal doen en de soap toch een waarde geeft. Kunnen ze niet eens Ellen Vogel ( ook uit de tweeling) strikken voor een gastrol in ONM als de concurrent voor Bettina....quote:Op zondag 30 januari 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Das een hele goede actrice!!
Zou zonde zijn als ze soap zou gaan doen, daar is zij veel te chic voor.
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,quote:Op zondag 30 januari 2005 21:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Thekla Reuten is een top actrice, aan de ene kant zou het inderdaad zonde zijn om zo een iemand in een soap te laten spelen, je weet wel dat ze het ongelofelijk goed zal doen en de soap toch een waarde geeft. Kunnen ze niet eens Ellen Vogel ( ook uit de tweeling) strikken voor een gastrol in ONM als de concurrent voor Bettina....
toch deed ze het goed in zonder ernst....Thekla zal inderdaad een beter keuze zijn...quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,
zolang ze er maar een acceptabele tegenspeler tegenover zetten
Ellen Vogel vind ik helemaal geen tv-actrice [ film is al discutabel] dus doe ONM maar Thekla....
Ik vind het gewoon zonde.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
[..]
een goed acteur mag toch best een tijdje soapen... niks mis mee lijkt me,
zolang ze er maar een acceptabele tegenspeler tegenover zetten
Ellen Vogel vind ik helemaal geen tv-actrice [ film is al discutabel] dus doe ONM maar Thekla....
ps: Ellen heeft ook niet zo een geschikte naam voor ONM
Als er alleen nog maar goede acteurs zouden spelen in soaps, waarmee gelijk de reputatie van soaps beter wordt, is het wat mij betreft ook geen probleem meer.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't trouwens grappig hoe Antonie Kamerling over soap praat:
heb al diverse stukjes met hem gelezen dat ie graag weer in soap wilde spelen,
dat ie het snelle van gtst miste. niks geen minderwaardig gedoe ofzo...
zou mooi zijn als zijn enthousiasme over zou slaan op acteurs die zich nu nog "te goed" voor soap voelen
ONM weet overigens vaker grote namen binnen te halen: Peter Faber, Frederik de Groot, Bea Meulman
beetje jammer dat deel hiervan belabberde rollen cq. verhaaltjes toebedeeld krijgt...
Zijn we allebei blijquote:Op zondag 30 januari 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
* Babette is niet zo'n grote fan van Carice van Houten dus nee: aub niet in een soap
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leukquote:Op zondag 30 januari 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
wat heb je tegen haar?
M.a.w.: ze zien er beter uit dan jij en jij bent nou stinkend jaloers?quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
geen idee eigenlijk, vind haar gewoon niet zo leuk
beetje overgewaardeerd ook.
net als Tara Elders, loopt ook iedereen mee weg.
maar mijn nekharen gaan ervan overeind staan...
nou ja zeg..........................dit is dus echt toeval...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
oude topics kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid:
werd zojuist herinnerd aan de behaarde patient... [ik voel nachtmerries aankomen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |