Ze hebben nog wel contact...ik weet wel dat toen ze een pas geleden bij hem was ze huilde omdat ze het moeilijk vind dat ik bij hem thuis ben omdat het ook haar huisje is geweest....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:12 schreef mell.from.hell het volgende:
Hmm, ik vind het wel een beetje raar. Ik weet niet of hij nog vrienden ofzo met haar is, maar anders duidt het er wel op dat hij haar moeilijk los kan laten.
ik zou er maar gewoon over beginnen, wat heb je te verliezen?
Een paar foto's is ook niet erg...maar ze zijn allemaal van die vakantie.....quote:Op zondag 30 januari 2005 15:23 schreef Dwaashaas het volgende:
Foto's van uitzichten maken toch niets uit ? Ik heb hier ook foto's van New York hangen waar ik met mijn ex was .. Je ziet aan die foto's toch niet dat er een ex bij was ?
Mee eens.quote:Op zondag 30 januari 2005 15:26 schreef Just-Little-Me het volgende:
Hij heeft gewoon een leuke tijd met haar gehad, mag hij toch nog wel foto's hebben van hun vakanties of weet ik wat? Ik vind het in ieder geval niet gek; ik heb zelf ook nog wel foto's hangen van mn ex.. maar dat betekent verder niks.. net als dat ik foto's heb hangen van andere vrienden.
Maar dat er ook nog knuffeltjes en kussentjes liggen.. ja nja op zich ook niet zo raar.. maar ik denk inderdaad dat ik dat zelf ook niet zo leuk zou vinden; als mijn nieuwe vriend nog allemaal ' I love you so much' dingen van zn ex in zn kamer heeft liggen.. ik zou dan ook iets hebben van: kun je ze niet bewaren in de kast ofzo?
Je kan hem toch vriendelijk verzoeken of hij de spullen ergens uit het zicht kan opbergen? Die foto's van uizichten vind ik persoonlijk nog niet zo'n ramp, maar knuffeltjes en andere teringzooi zou ik ook niet accepteren. Je kunt hem natuurlijk niet dwingen om alles weg te pleuren. Gewoon open kaart spelen en zeggen dat jij je er niet prettig bij voelt.Als hij een beetje verstand heeft begrijpt hij dat wel en bergt hij alles ergens netjes op.Probleem opgelost. En zou je niet eens naar de dokter gaan misschien ???quote:Op zondag 30 januari 2005 15:05 schreef MissPeppertje het volgende:
Ook staan de knuffel beertjes die hij van haar heeft gehad door zijn huis, en ook een I LOVE YOU SO MUCH kussentje ligt nog in het zicht....
Hij lijkt mij welquote:Op zondag 30 januari 2005 15:05 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik heb sinds 5 maandjes een vriend, en de eerste 4 maanden ging het super.
Nu is het de laatste 2 weekjes wat minder, ja boeind dat kan altijd wel even toch?
Ik heb laatste tijd nogal pijn doordat mijn nieren niet goed werken, hele erge onsteldheid en dan een paar dingetjes die ik heb achter gelaten waar ik heel erg mee zat...
1 van die dingen zijn, dat er bij mijn vriend thuis aan de muur nog foto lijsjes hangen van de tijd met zijn ex vriendin dit is nu bijna 2 jaar uit. De foto's van hun samen en haar alleen zijn wel weg (dat zijn dus lege plekken tussen de andere foto's op de muur) Maar de foto's van de vakantie van uitzichten en hem zelf hangen er wel tussen.
Ook staan de knuffel beertjes die hij van haar heeft gehad door zijn huis, en ook een I LOVE YOU SO MUCH kussentje ligt nog in het zicht....
Nu ben ik redelijk onzeker, en vind het heel moeilijk om hierover te beginnen. Maar vanmiddag ga ik dit wel doen omdat een relatie anders gewoon niet werkt als je niet eerlijk over dingen kan praten
Nu vroeg ik mij af, of het gewoon echt aan mij ligt dat ik dit niet leuk vind of dat meer mensen hier problemen mee zouden hebben??
Het is niet dat ik bang ben dat hij naar zijn ex terug gaat, maar ik voel me erg gewoon niet goed bij.
Aan de ene kant vind ik dat ik me aanstel, en aan de andere kant ik voel me er niet goed bij dus vind ik dat ik er wat van mag zeggen. Ik kan niet eisen dat hij ze weghaalt maar wil dit toch eigenlijk wel heel graag.
Dat valt nou weer typisch in de categorie: Lekker Belangrijk!quote:Op zondag 30 januari 2005 15:05 schreef MissPeppertje het volgende:
1 van die dingen zijn, dat er bij mijn vriend thuis aan de muur nog foto lijsjes hangen van de tijd met zijn ex vriendin dit is nu bijna 2 jaar uit. De foto's van hun samen en haar alleen zijn wel weg (dat zijn dus lege plekken tussen de andere foto's op de muur) Maar de foto's van de vakantie van uitzichten en hem zelf hangen er wel tussen.
Juistem!quote:Op maandag 31 januari 2005 12:52 schreef heiden6 het volgende:
Het probleem is dat je zo onzeker bent, en dat heeft niet zoveel met die foto's te maken.
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:46 schreef Hik het volgende:
[..]
Juistem!
Ook ik heb nog foto's van een ex en van vakanties met exen hangen. Zijn gewoon goede herinneringen en ik zou er erg moe van worden iemand zijn onzekerheid gaat lopen botvieren op mijn mooie herinneringen. Als een relatie uit is, betekent het toch hopelijk niet dat álles dan ook maar gelijk vreselijk is geweest?
Als ik een vriend zou hebben met zo'n kussentje zou het overigens wél onmiddellijk weg moeten. Herinneringen ok, maar voor zo'n slechte smaak is echt geen excuus...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |