Ook datquote:
Als 'ie wakker gebeld wordt, moet de beller niet verwachten een goed gesprek te kunnen voeren....quote:
van fok? van de GCSC?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm uitkleden en uhhnouja laat maar .
![]()
de anderen zijn ook van fok![]()
Nadat ik alweer een halfuur hier was, verwachte ik je ook niet meer![]()
Je moetje wel afmelden hoor, anders blijf ik maar hopen
hoe zou je het anders willen doen?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook datErg gezond dus eigenlijk
![]()
Ik ga ff douchen en aankleden, voordat het er niet meer van komt
kan dit zo, D?![]()
Nietvaak in GCSC , ookal was rompom wel gisteren even hier .quote:Op zondag 30 januari 2005 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van fok? van de GCSC?
Jij was je ook vergeten af te melden
OMG wat zijn sommige mensen toch onuitstaanbaar. Als ze wat op haar hart heeft, moet ze dat tegen jullie zeggen en niet via een kindquote:Op zondag 30 januari 2005 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Als 'ie wakker gebeld wordt, moet de beller niet verwachten een goed gesprek te kunnen voeren....
En diplomatie is ook iets dat haar volkomen vreemd is, dus een tere ziel zal niet gekwetst zijn.
Depresteerde het om tegen Storm, die net bij ze van de trap gedonderd was, te zeggen: "Nou, dan moet je maar niet meer bij ons komen logeren..."
Nou pikt dat kind de onderliggende boodschap niet op, maar bij mij kwam hij luid en duidelijk binnen. En als Storm er nou elke week zou logeren... Nee, hij heeft er 1 keer een nachtje geslapen (hij is blind van zijn stoere, langharige en hardrockende oom
).
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wat een trutquote:Op zondag 30 januari 2005 11:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Als 'ie wakker gebeld wordt, moet de beller niet verwachten een goed gesprek te kunnen voeren....
En diplomatie is ook iets dat haar volkomen vreemd is, dus een tere ziel zal niet gekwetst zijn.
Depresteerde het om tegen Storm, die net bij ze van de trap gedonderd was, te zeggen: "Nou, dan moet je maar niet meer bij ons komen logeren..."
Nou pikt dat kind de onderliggende boodschap niet op, maar bij mij kwam hij luid en duidelijk binnen. En als Storm er nou elke week zou logeren... Nee, hij heeft er 1 keer een nachtje geslapen (hij is blind van zijn stoere, langharige en hardrockende oom
).
ik hoef de details niet te wetenquote:Op zondag 30 januari 2005 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nietvaak in GCSC , ookal was rompom wel gisteren even hier .
Petre komt ook wel eens hier .
Ik had me niet afgemeld omdat ik nog terug kwam D.![]()
![]()
* Bengeltje knuffel aan D. geeft.
Mijn schoonmoeder wilde mij en de kinderen gisteren ophalen, zodat we toch heen konden. Ik heb vriendelijk bedankt, ik ga geen toestanden meer aan de hand halen om ze een (twijfelachtig) plezier te doen. Er kwamen even wat frustraties opborrelen en schoonma informeerde voorzichtig of het in juni wel gezellig gaat worden (familieweekendje weg). Ik heb maar even gezegd dat dat wat mij betreft geen probleem gaan worden, zolang ze ons maar niet met haar in een huisje parkeert, want ik denk niet dat ik me bijna 4 dagen lang kan beheersen...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG wat zijn sommige mensen toch onuitstaanbaar. Als ze wat op haar hart heeft, moet ze dat tegen jullie zeggen en niet via een kind![]()
Nou lijkt me duidelijk: geen energie meer steken in dat mens. Wel jammer dat haar man dan wel weer een leuke vent is.
over welke details heb je het ?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoef de details niet te weten
ik kom ook altijd terug
Ik zeg ook niets, maar God hoort me brommen.... Het is een ontzettend raar wijf, en jammer genoeg niet leuk-raarquote:Op zondag 30 januari 2005 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wat een trut![]()
Ik weet niet welke details, want ik ken ze toch nietquote:Op zondag 30 januari 2005 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
over welke details heb je het ?![]()
Nouja laat maar, ik ga ergens op bezoek![]()
doeii![]()
Familieweekendenquote:Op zondag 30 januari 2005 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wilde mij en de kinderen gisteren ophalen, zodat we toch heen konden. Ik heb vriendelijk bedankt, ik ga geen toestanden meer aan de hand halen om ze een (twijfelachtig) plezier te doen. Er kwamen even wat frustraties opborrelen en schoonma informeerde voorzichtig of het in juni wel gezellig gaat worden (familieweekendje weg). Ik heb maar even gezegd dat dat wat mij betreft geen probleem gaan worden, zolang ze ons maar niet met haar in een huisje parkeert, want ik denk niet dat ik me bijna 4 dagen lang kan beheersen...
Nee man, AMD64 is veel beter. Gewoon doen. Begin met een AMD 3000! Echt goed hoor. Die kan je dan over een paar jaartjes upgraden naar een 3500.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:39 schreef Renesite het volgende:
Moet denk ik een nieuwe pc
Zal wel een AMD sempron ofzo worden (die 64 dingen zijn tievus duur!!!!!!!!!)
Dit word een weekendje om het 40-jarig huwelijk van mijn schoonouders te vieren. Slagharen, dus afleiding genoeg. Verder vrijheid blijheid, alleen 's avonds samen eten geloof ik... Dankzij een mooie actie vanwege het zoveel jarig bestaan krijgen ze 40% korting, wat weer betekend dat we niet gaan koken, maar uit eten gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
FamilieweekendenMijn ergste nachtmerrie. Jaar of negen jaarlijks 'moeten' doen. In zo'n Centerparcs-hel. Met bowlen en fonduen als hoogtepunt van het weekend. O wat erg, wat erg. Gelukkig dacht mijn partner er ook zo over en hebben we op een gegeven moment simpelweg gezegd: Daar doen wij niet aan, we komen wel een middag langs
"Ja maar het kon Oma's laatste uitje wel eens zijn" (jaar na jaar) en meer van dat soort emotionele chantage. Mens leeft nu nóg man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |