Sweet dreams Dude en Brighteyesquote:Op zondag 30 januari 2005 03:01 schreef Duderinnetje het volgende:
3 uur! In bed verder radio luisteren. Truste eventuele nachtbrakers!
Wacht, ik bookmark hem wel even voor jequote:Op zondag 30 januari 2005 03:19 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga nooit meer aan het bier.
Ik ben ook blij dat ik wat ik nu zeg morgen weer vergeten ben
Dat blief ik graagquote:Op zondag 30 januari 2005 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Aangenaam kennis te maken dan. Wil je een kop thee op deze vroege ochtend?
Zorg jij voor een ovenvers croissantje dan? Het is immers zondag. dan mogen we wel even uitpakken voor we ter kerke gaan.quote:
Gisteren had ik (chocolade)croissantjesquote:Op zondag 30 januari 2005 11:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zorg jij voor een ovenvers croissantje dan? Het is immers zondag. dan mogen we wel even uitpakken voor we ter kerke gaan.
lijkt mij nietquote:Op zondag 30 januari 2005 11:10 schreef es70 het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet dat ik raar/suf/wazig enzo ben, maar ik heb toch een vraagje...
Stel: Je stuurt je familie/vrienden een mailtje dat je de verjaardag van je dochter op zaterdag tussen 14.00 en 17.00 uur. Dat heeft tot gevolg dat er een aantal familieleden niet komen (want werken op zaterdag). Is het dan logisch dat je op zondagochtend die familieleden belt of ze nog van plan zijn om langs te komen?????
Ja, dat leek mij ook... Ik snap mijn schoonzuster echt niet (ze belde ons wakkerquote:Op zondag 30 januari 2005 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt mij niet
Ze hebben een uitnodiging gehad, als zij besluiten niet of op een ander tijdstip te komen dan dienen zij dat te laten weten.
Stonden ze al vroeg aan de deur ? En dat terwijl je wou proberen uit te slapen .quote:Op zondag 30 januari 2005 11:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook... Ik snap mijn schoonzuster echt niet (ze belde ons wakker).
We komen nooit ergens onaangekondigd binnenvallen, ik vond het dus een beetje raar...
Gelukkig ben ik niet de enige.
Kraaien zijn mooie beestenquote:Op zondag 30 januari 2005 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge! Waar ís iedereen?Ik werd wakker van een een kraai die een heel verhaal begon op de rand van het slaapkamerbalkon. Wat kunnen die beesten een teringherrie maken zeg
Of ze nog langskomen op die zondag? Als je het zaterdags viert, dan komen mensen toch niet zomaar op zondag? Ja of ze bellen zelf dus af omdat ze moeten werken en vragen zelf of ze zondag kunnen komen.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:10 schreef es70 het volgende:
Goedemorgen.
Ik weet dat ik raar/suf/wazig enzo ben, maar ik heb toch een vraagje...
Stel: Je stuurt je familie/vrienden een mailtje dat je de verjaardag van je dochter op zaterdag tussen 14.00 en 17.00 uur. Dat heeft tot gevolg dat er een aantal familieleden niet komen (want werken op zaterdag). Is het dan logisch dat je op zondagochtend die familieleden belt of ze nog van plan zijn om langs te komen?????
de telefoon Bquote:Op zondag 30 januari 2005 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stonden ze al vroeg aan de deur ? En dat terwijl je wou proberen uit te slapen .
schandalig
D.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjj B
je was spoorloos gisteren
ik gok op het nichtje van Esquote:Op zondag 30 januari 2005 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge trouwens en wie is er jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |