abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2001 @ 13:04:42 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_1753652
Fallussymbolen
De minister van Cultuur van de Duitse deelstaat Berlijn, Adrienne Goehler, is in opspraak geraakt door opmerkingen over de WTC-torens in New York. Enkele dagen na de fatale aanslagen noemde ze de torens fallussymbolen. Die opmerking is zeer zwaar gevallen bij collega-politici. Ze vinden dat Goehler ontslag moet nemen. Goehler beweert dat haar woorden uit hun verband zijn gerukt. (ANP)

-----------------------------------------

Dat is het! De CIA, alle inlichtingendiensten, en de hele westerse wereld is op het verkeerde been gebracht! Het zijn helemaal niet de arme, diepgelovige, geen vlieg kwaadwillende moslimextremisten die dit op hun geweten hebben. Nee, het zijn de extremistische feministen, de zg. fexministen! Jarenlang hebben zij ondergronds een internationaal terreurnetwerk opgezet, en deze aanslagen voorbereid. Het gerucht gaat dat hun volgende doel de Twin Peaks in Canada zijn, omdat die teveel zouden lijken op een stel lekkere dikke tieten waar de seksistische mannen zich zo aan kunnen verlustigen.
Beware! de Dolle Mina's are back!!!!!!

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 september 2001 @ 13:06:18 #2
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1753667
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  donderdag 27 september 2001 @ 13:06:38 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1753671
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1753676
Jij bent ECHT een profeet!
pi_1753683
Gut, wat een nieuws zeg!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1753878
quote:
Op donderdag 27 september 2001 13:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Fallussymbolen
De minister van Cultuur van de Duitse deelstaat Berlijn, Adrienne Goehler, is in opspraak geraakt door opmerkingen over de WTC-torens in New York. Enkele dagen na de fatale aanslagen noemde ze de torens fallussymbolen. Die opmerking is zeer zwaar gevallen bij collega-politici. Ze vinden dat Goehler ontslag moet nemen. Goehler beweert dat haar woorden uit hun verband zijn gerukt. (ANP)

-----------------------------------------

Nah, neem het hem eens kwalijk tis de droom van elke politicus toch, het hebben van twee penissen!?

Of was het nou twee assholes...

Hmzzz...

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_1754075
Ik had gehoopt dat dit soort "intellectuelen" dit keer hun loze geblaat eens voor zich zouden houden of in elk geval toch wat langer zouden wachten met dit soort gezwam. Er waren trouwens nog wat Duitsers in opspraak geraakt (ik heb geen namen); eentje had de crash als een indrukwekkend kunstwerk beschreven.
What you ask is against regulations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')