Whahahahquote:Op maandag 31 januari 2005 06:44 schreef buzzer het volgende:
CIneworld, een prima bioscoop, alleen de consumpties zijn overmatig geprijsd...
Dat is juist een pluspunt daarzoquote:Op maandag 31 januari 2005 10:58 schreef Natalie het volgende:
Naar die bioscoop ben ik ook een paar keer geweest. Groot complex, enorme zalen, daar zal je me niet over horen klagen, maar die rijen voor de kassa zijn een ramp. En waar ik me ook aan erger is dat je, voor je goed en wel opweg kan naar je zaal, je door een halve -veel te dure- 'supermarkt' moet wandelen. Geen haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde aan denkt om daar iets te kopen. De pringles bij de supermarkt zijn veel goedkoper, die zijn best naar binnen te smokkelen. 'k Ga geen 5 euro neertellen voor een busje chips.
Tja ik kan me eigenlijk ook niet veel beroerders voorstellen dan de muziek van Tarkan.. op K3 na misschien. Iig ik heb het meer op U2 en Coldplay, maar daar ga ik toch ook geen hele groep mensen me belasten vanuit een open kofferbak met 1000watt aan speakers ofzo. Zij houden wellicht niet van de muziek waar ik van hou. Ik erger mij dan ook aan, maar vindt dit soort gedrag ondertussen een beetje bij Pathe-publiek passen. Ik ga er oa. daarom ook niet naartoe.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:00 schreef IntroV het volgende:
Wat is nou het probleem? Dat je tijdens het wachten in de rui getrakteerd werd op turkse muziek?
Whaha, als je je daar al aan ergert, ga dan ff 10 meter onder de grond liggen ofzo, bekrompen figuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |