Volgens mij ... ik, ik 'geil' gewoon super op aandacht.. van bepaalde mensen. Kweet niet, Dit heeft iedereen wel in meer of mindere maten. Maar ik doe wel gewoon wat ik wil. Dit in combinatie met veel zelfvertrouwen, merk ik gewoon.. sommige mensen die kunnen je minder schelen ofzo, je kijkt ze al snel 'te vuil' aan.. terwijl je die soms best aardig vind..
Ik had er gisteravond een gesprek over met een bepaalde dame, die dat zo ervaren had..
Maarja, wat kan je aan arrogantie doen...?
Maar denk maar zo de rest is maar een beetje gewoon.
Vampier
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 27-09-2001 12:40]
Overigens denk ik dat je als je deze houding lekker stug volhoudt je er op lange termijn wél problemen van zult ondervinden...mensen die je links gaan laten liggen omdat ze wellicht vinden dat je je te ongevoelig en bot opstelt.
quote:Laat je geen complex over je zogenaamde "arrogantie" aanpraten door de massa!! Ik zou er helemaal niets aan doen als ik jou was...echt niet. Cultiveer het en zorg dat je "arrogantie" ook op iets gebaseerd is. Arrogantie is taboe in Nederland, daarom worden hier ook zoveel anti-depressiva uitgedeeld (ik durf rustig te beweren dat dit taboe er toe bijdraagt dat mensen zichzelf waardeloos vinden) Arrogantie is een onmisbare eigenschap. Gemengd en gebalanceerd met een flinke dosis zelfspot en humor is het een fantastisch recept om te slagen in het leven.
Op donderdag 27 september 2001 12:31 schreef DaVincy het volgende:
Wat nu?Maarja, wat kan je aan arrogantie doen...?
succes
quote:Oeh, da's minder.
Op donderdag 27 september 2001 12:49 schreef DaVincy het volgende:
Ik raak daardoor een beetje afegezondert, waardoor ik des te arrogant over kom, omdat er gewoon geen lachje meer vanaf kan bij me..
quote:Hoor ik mijn naam ?
Op donderdag 27 september 2001 12:54 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Arrogantie is een onmisbare eigenschap. Gemengd en gebalanceerd met een flinke dosis zelfspot en humor is het een fantastisch recept om te slagen in het leven.
succes
quote:Accepteer je verlegenheid, en ga normaal doen.
Wat nu?
[ik herken bes wel veel van jouw verhaal, gewoon je zelf wezen.. beetje arrogant zijn mag best weetje.. ]
quote:Wie geef je precies aandacht hier??? Als het je om mij gaat, nee dank je, dan kijk ik wel in de spiegel, veel beter
Op donderdag 27 september 2001 17:40 schreef -Mellowdy- het volgende:
*aandacht geefT*
En off-topic
quote:Ik zeg nix
Op donderdag 27 september 2001 15:47 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hoor ik mijn naam ?
quote:Jij voelt je zeker ook wel thuis op een topic waar de arrogantie besproken wordt, nietwaar???
Op donderdag 27 september 2001 21:32 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Wie geef je precies aandacht hier??? Als het je om mij gaat, nee dank je, dan kijk ik wel in de spiegel, veel beter
Liefs,
Helga
quote:Niet veel..maar het is wel mooi om te zien dat bepaalde randzaken invloed kunnen hebben om jouw manier van arrogant zijn..maar hoe komt arrogantie..ik denk juist niet door het hebben van te veel zelfvertrouwen. In sommige situaties a la..maar vind arrogante mensen vaak bang en oppervlakkig..
Maarja, wat kan je aan arrogantie doen...?
Martin.
quote:Ik denk niet dat dit arrogantie is omdat de partij van te voren al gekwalificeerd kan worden als geen partij..
Op maandag 3 maart 2003 14:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints kan zich er goed in vinden.
* Rulin trouwens ook hoor![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 03-03-2003 15:04]
quote:OFFTOPIC:
Op donderdag 27 september 2001 12:49 schreef DaVincy het volgende:
hahaha.. idiots hier ook
Jah.. ik weet het. HEt boeit me dus wel, anders zou ik niet posten. Sommige mensen.. jah, verwachten andere dingen van jou dan jij van hun soms..
tja.. het ligt allemaal best gecompliceert. Want soms ben ik gewoon heel erg in mijn eigen wereldje. Op school, ik doe 6 vwo en ik voel me helemaal niet thuis in mijn NT profiel..
Ik raak daardoor een beetje afegezondert, waardoor ik des te arrogant over kom, omdat er gewoon geen lachje meer vanaf kan bij me..
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 03-03-2003 15:03]
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:49 schreef R_ON het volgende:[..]
OFFTOPIC:
Voor 6vwo is je spelling (en zinsbouw) echt knap beroerd: afgezonderD en gecompliceerDEen zin beginnen met 'want' :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |