abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1753424
Wat nu?

Volgens mij ... ik, ik 'geil' gewoon super op aandacht.. van bepaalde mensen. Kweet niet, Dit heeft iedereen wel in meer of mindere maten. Maar ik doe wel gewoon wat ik wil. Dit in combinatie met veel zelfvertrouwen, merk ik gewoon.. sommige mensen die kunnen je minder schelen ofzo, je kijkt ze al snel 'te vuil' aan.. terwijl je die soms best aardig vind..
Ik had er gisteravond een gesprek over met een bepaalde dame, die dat zo ervaren had..
Maarja, wat kan je aan arrogantie doen...?

Doe iets met volle overgave, of doe het niet.
pi_1753446
Alles goed Meneer van Gaal?
pi_1753464
Ik ben ook arrogant

Maar denk maar zo de rest is maar een beetje gewoon.

Vampier

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 27-09-2001 12:40]

Free people own guns! Slaves do not!
pi_1753467
Zo te lezen heb je er zelf geen problemen mee, dus wat wil je van ons horen?

Overigens denk ik dat je als je deze houding lekker stug volhoudt je er op lange termijn wél problemen van zult ondervinden...mensen die je links gaan laten liggen omdat ze wellicht vinden dat je je te ongevoelig en bot opstelt.

pi_1753490
We houden van je Da Vinci
pi_1753536
hahaha.. idiots hier ook
Jah.. ik weet het. HEt boeit me dus wel, anders zou ik niet posten. Sommige mensen.. jah, verwachten andere dingen van jou dan jij van hun soms..
tja.. het ligt allemaal best gecompliceert. Want soms ben ik gewoon heel erg in mijn eigen wereldje. Op school, ik doe 6 vwo en ik voel me helemaal niet thuis in mijn NT profiel..
Ik raak daardoor een beetje afegezondert, waardoor ik des te arrogant over kom, omdat er gewoon geen lachje meer vanaf kan bij me..
Doe iets met volle overgave, of doe het niet.
  donderdag 27 september 2001 @ 12:54:28 #7
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1753577
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:31 schreef DaVincy het volgende:
Wat nu?

Laat je geen complex over je zogenaamde "arrogantie" aanpraten door de massa!! Ik zou er helemaal niets aan doen als ik jou was...echt niet. Cultiveer het en zorg dat je "arrogantie" ook op iets gebaseerd is. Arrogantie is taboe in Nederland, daarom worden hier ook zoveel anti-depressiva uitgedeeld (ik durf rustig te beweren dat dit taboe er toe bijdraagt dat mensen zichzelf waardeloos vinden) Arrogantie is een onmisbare eigenschap. Gemengd en gebalanceerd met een flinke dosis zelfspot en humor is het een fantastisch recept om te slagen in het leven.
Mijn advies aan jou is dus: niet opgeven maar integreren!!!

succes

Ach, het kan nog veel erger
  donderdag 27 september 2001 @ 13:00:08 #8
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1753620
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:49 schreef DaVincy het volgende:
Ik raak daardoor een beetje afegezondert, waardoor ik des te arrogant over kom, omdat er gewoon geen lachje meer vanaf kan bij me..
Oeh, da's minder.
Maarja, wat ik al zei: vermeng je arrogantie met humor en zelfspot. Dan krijg je vanzelf weer meer contact met de buitenwereld en jezelf.
Misschien heeft je vermeende arrogantie wel met innerlijke schaamte te maken (deze schaamte kan om vanalles zijn) Je arrogantie is dan de vesting waarachter je je kunt verschuilen.. spreek uit ervaring
Zodra er schaamte is, vergaat het lachen en de humor je compleet. Schaamte doodt alles, dus probeer weer wat humor, doet wonderen
pi_1753644
vaak zijn de mensen die roepen dat ze arrogant zijn, zo onzeker als maar wat.
Het moet over je gezegt worden... niet door 1, maar door vele mensen.
En het moet je dan ook geen ene flikker interressen (hoe je het ook schrijft) wat zij van je denken. Dan ben je pas arrogant.
pi_1754897
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:54 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Arrogantie is een onmisbare eigenschap. Gemengd en gebalanceerd met een flinke dosis zelfspot en humor is het een fantastisch recept om te slagen in het leven.

succes

Hoor ik mijn naam ?

pi_1756097
*aandacht geefT*
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  Trouwste user 2022 donderdag 27 september 2001 @ 18:43:57 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_1756621
quote:
Wat nu?
Accepteer je verlegenheid, en ga normaal doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 september 2001 @ 19:15:31 #13
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_1757032
Wat boeit jou dat nou wat de rest r van vind, je bent zelf tog de belangrijkste persoon op deze wereld

[ik herken bes wel veel van jouw verhaal, gewoon je zelf wezen.. beetje arrogant zijn mag best weetje.. ]

[b]@RemiLehmann[/b]
pi_1758525
quote:
Op donderdag 27 september 2001 17:40 schreef -Mellowdy- het volgende:
*aandacht geefT*
Wie geef je precies aandacht hier??? Als het je om mij gaat, nee dank je, dan kijk ik wel in de spiegel, veel beter

En off-topic

donderdag 27 september 2001 @ 23:37:26 #15
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1760382
quote:
Op donderdag 27 september 2001 15:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hoor ik mijn naam ?

Ik zeg nix
quote:
Op donderdag 27 september 2001 21:32 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wie geef je precies aandacht hier??? Als het je om mij gaat, nee dank je, dan kijk ik wel in de spiegel, veel beter

Jij voelt je zeker ook wel thuis op een topic waar de arrogantie besproken wordt, nietwaar???
Ik meld mij als een "goeie tweede"
pi_1760773
Ik daarentegen, ben totaal niet arrogant. Ik ben de onbaatzuchtigheid zelve, en kijk erg neer op mensen die dat niet zijn...

Liefs,
Helga

pi_8834375
quote:
Niet veel..maar het is wel mooi om te zien dat bepaalde randzaken invloed kunnen hebben om jouw manier van arrogant zijn..maar hoe komt arrogantie..ik denk juist niet door het hebben van te veel zelfvertrouwen. In sommige situaties a la..maar vind arrogante mensen vaak bang en oppervlakkig..
pi_8834426
* TheWilliedockSaints kan zich er goed in vinden.
* Rulin trouwens ook hoor

Martin.

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8834465
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints kan zich er goed in vinden.
* Rulin trouwens ook hoor
Ik denk niet dat dit arrogantie is omdat de partij van te voren al gekwalificeerd kan worden als geen partij..
Als je te veel met dat soort mensen omgaat
pi_8834723
Inspecteur Columbo was toch ook niet arrogant...? Nou ik dus ook niet... (Heb wel ongeveer dezelfde jas...)

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 03-03-2003 15:04]

I´m back.
pi_8834792
quote:
Op donderdag 27 september 2001 12:49 schreef DaVincy het volgende:
hahaha.. idiots hier ook
Jah.. ik weet het. HEt boeit me dus wel, anders zou ik niet posten. Sommige mensen.. jah, verwachten andere dingen van jou dan jij van hun soms..
tja.. het ligt allemaal best gecompliceert. Want soms ben ik gewoon heel erg in mijn eigen wereldje. Op school, ik doe 6 vwo en ik voel me helemaal niet thuis in mijn NT profiel..
OFFTOPIC:
Voor 6vwo is (zijn) je spelling (en zinsbouw) echt knap beroerd: afgezonderD en gecompliceerD Een zin beginnen met 'want' :S

[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 03-03-2003 15:03]

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_8835052
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:49 schreef R_ON het volgende:

[..]

OFFTOPIC:
Voor 6vwo is je spelling (en zinsbouw) echt knap beroerd: afgezonderD en gecompliceerD Een zin beginnen met 'want' :S

maandag 3 maart 2003 @ 20:14:02 #23
30098 Mo6
DaDookie
pi_8841174
ik heb het niet zo met arrogante mensen, ik ben zelf ook alles behalve arrogant. ik vindt het belangrijker dat ik er voor anderen ben dan mijn eigen welzijn eigenlijks. tis een beetje zo dat als anderen tevreden zijn ik ook wel tevreden ben...
"the best way to predict the future, is to invent it..."
pi_8841817
ik herken et totaaaal
als je zelfverzekerd overkomt wordt et al vaak als arrogant afgestempeld.
best vervelend...mensen krijgen vaak verkeerde ideeën van je terwijl dat helemaal onterecht is.
maar als je later hoort van mensen die je beter hebben leren kennen dat het wel meevalt. valt et wel mee
pi_8875636
Je spelling is best wel erg... kun je daarmee slagen op het VWO tegenwoordig? Maar vind je jezelf wel arrogant of heb je het nu over wat andere mensen van je vinden? Veel mensen die arrogant overkomen zijn het vaak niet, zij voelen zich juist onzeker/minderwaardig tussen de massa en gaan zich er daardoor buiten/boven plaatsen. Arrogante mensen zijn heel bekrompen, staan weinig open voor andere mensen en wijzen ze te snel af zonder echt de moeite te nemen om ze eerst te leren kennen en hun kwaliteiten te zien, terwijl je van iedereen wel wat kunt leren. Zelfverzekerdheid is niets mis mee en heeft er ook niet echt iets mee te maken vind ik, wat zo irritant is aan arrogantie is dat je andere mensen onderwaardeerd en zo jaag je ze tegen je in. Nou ja, mijn tip is dan sta open voor andere mensen, leer ze kennen en hun goede punten ontdekken en waarderen voordat je meteen denkt "nee, die zit niet op hetzelfde niveau als ik".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')