abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8200882
Kane is zo'n beetje het slechtste wat een land kan overkomen als je muzikaal serieus genomen wilt worden....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 januari 2003 @ 13:38:17 #52
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_8203133
De mensen zijn gek geworden
  woensdag 23 april 2003 @ 14:12:27 #53
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_9959742

BIERTJE ?

HILVERSUM - De jongens van KANE zijn afgelopen weekend op Paaspop niet alleen getrakteerd op een groot applaus maar ook op honderden biertjes. Alleen een beetje jammer dat ze allemaal tegelijk het podium op werden gegooid. Volgens vele is dit een traditie tijdens het festival alleen Dinand is blijkbaar niet traditiegetrouw en was niet blij met de meters bier. De drummer van de band meldt op de website dat er meer voor nodig is om Kane uit hun spel te halen. De band maakte het optreden wel af en er werd zelfs gevraagd om een toegift. Er was blijkbaar nog bier over.

woensdag 23 april 2003 @ 14:13:46 #54
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9959778
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:38 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik dus uit de krant gescheurd, vond hem echt top!
pi_9964039
ik vind kane wel okay maar dat is mijn mening

ik vind ook dat jullie niet zo moeten zeiken ze hebben meer gepresteert dan jullie allemaal hier op het topic.
probeer eerst te bereiken wat hun bereikt hebben en ga dan verder zeiken.

woensdag 23 april 2003 @ 17:34:17 #56
53240 Mushie2k2
The Funk-Fish
pi_9964887
Aan de ene kant doet kane het best redelijk... ze hebben wat leuke nummertjes... maar om het nou een retegoeie band te noemen??

ik vind bands past echt goed als ze hun popie rock periode voorbij zijn en hun eigen steil krijgen... dat heeft kane nog niet... zit er wel in waarschijnlijk maar is er gewoon nog niet...

neem nou korn... ok... het zijn een beetje de backstreetboy's van de new age metal... maar gewoon omdat ze ermee begonnen zijn... iedere band begint zowat als punk... dat kan ook niet anders want punk is zo ongeveer het simpelste wat je kan maken... en daarna gaan ze vaak hun eigen steil maken... maar sommige bands blijven hangen... zoals noxf en zo... ik bedoel het niet kwaad, ik vind punk ook op zijn tijd wel leuk... maar het is nix nieuws...

dus kane moet gewoon nog groeien... maar ze moeten niet blijven hangen zoals zovele doen...

Fight the Future and Fuck the Past
pi_9985526
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:01 schreef Rancor het volgende:

ik vind ook dat jullie niet zo moeten zeiken ze hebben meer gepresteert dan jullie allemaal hier op het topic.

Denk dat iedereen dat kan bereiken. Kwestie van gladde rock maken, je laten leven door slimme managers en een goede marketingstrategie neerzetten.
www.thuisuiteten.nl
pi_9994492
Dat Kane het nummer van U2 - With or Without You ging opvoeren is mij ook een in het verkeerde keelgat geschoten. Ik ben een U2-fan dus ik weet hoe goed het orgineel live is en dus ook op welke brute manier het door Kane verkracht is. Je zou bijna de politie bellen om Kane aan te geven. Verder is de muziek van Kane een kwestie van smaak, ik zelf vind het 3x niks.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  vrijdag 25 april 2003 @ 13:39:31 #59
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10005700
quote:

OK, maar dat is dan ook jouw mening
pi_10042403
Nieuw image voor Kane?

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 27 april 2003 @ 13:05:56 #61
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10043016
quote:
Op zondag 27 april 2003 12:24 schreef MuadDib het volgende:
Nieuw image voor Kane?

[afbeelding]

Richting breezer metal?
De Narcis van Gabon
  zondag 27 april 2003 @ 15:31:03 #62
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10045792
In de jaren tachtig had je toch ook zo'n eurovisiesonggroepje uit Nederland genaamd vul-KANE-o?
pi_10115166
Ik vraag me af wat de topicstarter nu eigenlijk van Kane vindt. En of ie het nog steeds niet commercieel vindt?
pi_10123102
quote:
Op donderdag 24 april 2003 15:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Denk dat iedereen dat kan bereiken. Kwestie van gladde rock maken, je laten leven door slimme managers en een goede marketingstrategie neerzetten.

Probeer het maar zauw ik zeggen.
pi_10125564
Ik vind de 1e cd best leuk... 2e stukken minder, veel teveel gepiel enzo en minder recht toe recht aan rock...

1e bezetting was ook beter Die cyriel directie kon best aardig drummen beter als die kale van gotcha die er nu zit Bassist was ook goed... Majah

En dat gezeik over U2, er zijn echt zoveeeeel bands die toen die marlboro flashbacks gedaan hebben, dat zij dat nou toevallig zo succesvol gedaan hebben so be it...

pi_10129549
Ga volgende maand voor de 3 keer naar ze kijken omdat ik ze wel goed vind. Lekkere muziek en goede teksten en dat voor een Nederlandse band. Zij winnen niet voor niets verschillende awards!!
pi_10130440
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:11 schreef Dutchfrank het volgende:
Ga volgende maand voor de 3 keer naar ze kijken omdat ik ze wel goed vind. Lekkere muziek en goede teksten en dat voor een Nederlandse band. Zij winnen niet voor niets verschillende awards!!
dat doet Marco Borsato ook...
pi_10135140
Het is gewoon erg zonde dat crap als Kane zo succesvol is terwijl vele andere bands geen poot aan de grond krijgen, alleen maar omdat de hele radio, tmf, mtv business zich richt op gladde snel geproduceerde muziek, waarbij 1 vereiste is dat je niet origineel mag zijn(overigens een veelvuldig voorkomend probleem bij nederlandse acts).
Muziek mag niet meer, alleen het produkt nog, waarbij muziek op de 2e of 3e plaats komt.
pi_10135653
maar licht dit alles aan kane of aan de producers,managers enz achter kane!
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:05:22 #70
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_10137507
Wat een bullshit lees ik hier allemaal. Kane heeft gewoon hele mooie nummers, die 1e cd is ook gewoon goed.

En ja, het is allemaal niet zo origineel. Maar ik kan wel van die nummers genieten op z'n tijd.

I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 1 mei 2003 @ 18:47:14 #71
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_10138339
Ik ga ook naar het concert op 28 Juni.... 4e keer dat ik ze live gaat zien.
pi_10147556
quote:

quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:45 schreef Rancor het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:44 schreef Rancor het volgende:
Probeer het maar zauw ik zeggen.
Ik wil niet zeiken, maar ik zauw zeggen dat wij in dit topic gemiddelt genomen wel beter hebben gepresteert op Nederlands-toetsen op school. Maar mischien licht dat aan mij...
  vrijdag 2 mei 2003 @ 10:44:18 #73
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_10151197
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 09:33 schreef D3nn15 het volgende:

En dat gezeik over U2, er zijn echt zoveeeeel bands die toen die marlboro flashbacks gedaan hebben, dat zij dat nou toevallig zo succesvol gedaan hebben so be it...

Dat klopt, maar Kane is volgens mij wel de enige uit de hele reeks die het commercieel uitgebuit (uhm ik bedoel gebruikt) hebben door single, CD en/of volgens mij ook een DVD ervan uit te brengen.

Maar ach, als Within Temptation zich ook al waagt aan Kate Bush dan zal het wel geaccepteerd zijn.

En oja, Kane is een van de weinige bands die bij het openen van de site al een breezerlogo laat zien.

pi_10159293
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:44 schreef Rancor het volgende:
Vooral aan Kane, omdat die blijkbaar zo in de markt gezet willen worden... Je kan zoiets ook weigeren.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 mei 2003 @ 15:48:11 #75
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10159618
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 18:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Kane heeft gewoon hele mooie nummers, die 1e cd is ook gewoon goed.
Dat klopt, en Jim heeft een hele mooie stem,
Within Temptation heeft een gelweldige zangeres,
De nieuwe van simpley red lijkt helemaal niet op wat ze vroeger deden,
Veronica is een geweldige TV zender,
In GTST wordt goed geacteerd
en Costa was de beste nederlandse film ooit.

En ik niet op kane ( ).

(shit, het moest er een keer van komen dat ik de smiley zou gebruiken, en dat ik in een kane ( ) bashverhaal terecht zou komen...)

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')