quote:Typisch Nederlands. Steken er weer eens 2 groepen er boven uit die door een groot publiek gewaardeerd worden, is het gelijk ineens niet meer goed. Toen ze nog nauwelijks bekend waren was het wel leuk, nu ze succes hebben ineens niet meer.
Op 10 april 2001 21:36 schreef GODFLESH het volgende:
Kane is een middelmatige groep..niks speciaals...nummers zijn veel te eentonige.
hoor je over een jaar waarschijnlijk niks meer van...net als met Krepzip (kutgroep trouwens).
Ik ben benieuwd als het buitenlandse groepen waren, of dit soort discussies ook gevoerd zouden worden.
quote:Daar ben ik achter gekomen
Op 10 april 2001 15:09 schreef Public Enemy het volgende:
Let niet teveel op mij als je Kane leuk vind, tis maar een mening he.
Achja t was een 'leuke' discussie toen
quote:Zo slecht zijn beide groepen ook weer niet. Krezip zijn vooral in staat om aanstekelijke songs te maken... dat doen ze in ieder geval zelf, vink wel knap hoor.
Op 10 april 2001 21:36 schreef GODFLESH het volgende:
Kane is een middelmatige groep..niks speciaals...nummers zijn veel te eentonige.
...hoor je over een jaar waarschijnlijk niks meer van...net als met Krepzip (kutgroep trouwens).
Gelukkig weet over 2 jaar niemand meer wie Kane was. Alles sal reg komme.
Kane
quote:Goed nieuws.
Op maandag 04 maart 2002 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Nu bij Barend en Van Dorp. Kane gaat gedeeltelijk uit elkaar. Drie man verlaten de band
quote:Uit elkaar? Ik dacht dat ze tussen het vorige album en de laatste ook al de halve band 'ververst' hadden. Zolang het smoeltje van Dinand maar prominent in beeld blijft komen kopen de mensjes het toch wel...
Op maandag 04 maart 2002 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Nu bij Barend en Van Dorp. Kane gaat gedeeltelijk uit elkaar. Drie man verlaten de band
quote:Hopelijk heeft de wereld daar ook geen zin in...
Op dinsdag 05 maart 2002 00:09 schreef SunChaser het volgende:
De drie gaan eruit omdat Kane internationaal gaat en deze drie hebben daar geen zin in.
hij zingt alsof ie op de wc zit en moeite heeft met poepen. ik vind het echt niet klinken.
maar goed smaken verscillen.
quote:Die is echt een stuk moeilijker te veroveren dan Nederland. Daar krijgen ze te maken met een echt publiek, ipv horny tienermeisjes van 14.
Op dinsdag 05 maart 2002 01:09 schreef ullie het volgende:[..]
Hopelijk heeft de wereld daar ook geen zin in...
quote:Da's van de Beatles... ;-)
Op woensdag 29 januari 2003 01:35 schreef L4zY het volgende:
let it be is wel goed
quote:we zijn bijna twee jaar verder en ze zijn er nog steeds hoor
Op woensdag 11 april 2001 16:17 schreef Ringo het volgende:
Gelukkig weet over 2 jaar niemand meer wie Kane was. Alles sal reg komme.
quote:je hebt geen gelijk: krezip eindelijk terug met nieuw album om je ongelijk te bewijzen. Ik vind Krezip veel meer dan een kutgroep: ze maken mooie liedjes, ze zijn een beetje braaf maar ze maken wel oprecht muziek. Krezip is zeer ok.
Op dinsdag 10 april 2001 21:36 schreef GODFLESH het volgende:
hoor je over een jaar waarschijnlijk niks meer van...net als met Krepzip (kutgroep trouwens).
quote:Ik hou niet zo van brave tokkelliedjes.Maar vind wat u vind.
Op woensdag 29 januari 2003 01:35 schreef L4zY het volgende:
let it be is wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |