Wacht maar tot het nieuws alleen maaar sensatie gaat uitzenden. Niemand zal dan veilig op straat kunnen lopen, omdat ie het beeld heeft op elk moment doodgeschoten te kunnen worden. De media wordt gerund door een stel geldzuchtige mensen. Deze willen slechts hun eigen portemonnaie vullen. Toevallig dat het parool nu met een serie artikelen komt over marokkanen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:03 schreef kippiej het volgende:
Wat een mongool zeg. Echt weer dat linkse slappe geouwehoer.
Doe nou niet alsof alle minderjarigen acherlijk zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:14 schreef Cosworth het volgende:
Als 16 staat voor je leeftijd, trouwens, dan leer je het nog wel als je groot bent...
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:18 schreef Chriz2k het volgende:
Doe nou niet alsof alle minderjarigen acherlijk zijn.
Ik heb jarenlang in een zogenaamde 'turkenflat' gewoond, waar de geintegreerde allochtonen gewoon opgenomen waren in de maatschappij, en ook Nederlandse vrienden hadden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:22 schreef gohan16 het volgende:
Dus door alle marokkanen te demoniseren, kun je het probleem oplossen zeg je?
Want dat gebeurt nu namelijk, door de media dan. Door te demoniseren zul je de marokkanen die geintegreerd zijn uit de 'groep' stoten. Dat is namelijk wat ik ervaar. En dat vind ik echt heel erg.
Ik ben dan nog slim genoeg om niet te geloven dat iedereen een hekel aan me heeft, dat het slecht een handje vol mensen zijn die niet beter weten.
Is niet zo. Maar sommige minderjarigen denken wel dat ze meer weten dan ze eigenlijk doen. Niet erg, tot ze eigenwijs gaan doen.quote:
ik voel me ook niet aangesproken als men het over tuig heeft. Ik voel me ook geen slachtoffer ofzo. Ik voel de leefbaarheid in nederland gewoon een stuk minder. En dat trek ik me wel aan. Maar dat waait wel weer over als altijd. Maar als de media van elk klein dingetje zo'n groot gedoe gaat maken. Dan is er geen tijd om het over te laten waaien.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:26 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een zogenaamde 'turkenflat' gewoond, waar de geintegreerde allochtonen gewoon opgenomen waren in de maatschappij, en ook Nederlandse vrienden hadden.
Maar het tuig (overigens hetzelfde tuig als opgepakt is in Utrecht, in Hoog Catharijne) wat er woonde werd gehaat. De slimme en geintegreerde Marokkanen weten heel goed dat ze zich niet aangesproken moeten voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |