jullie zitten er helemaal naast. In zuid afrika leven ook gewoon pinguins op het strand. Niet alle pinguins hebben kou nodig.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:29 schreef Cosworth het volgende:
Krijgt je pinguin dan een diepvries als hok?
Je bent wel gestoord trouwens, als je een pinguin in huis neemt. Je bent toch geen klein kind. Wat is er met die vissen gebeurd trouwens?
En jij zit er helemaal naast door een pinguin als huisdier te willen. Laat je nakijken, ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jullie zitten er helemaal naast. In zuid afrika leven ook gewoon pinguins op het strand. Niet alle pinguins hebben kou nodig.
Oh sorry, dit kon jij niet weten maar het strand en het zout-water golfslag bad dat ik in mijn kamer heb is al in gebruik door kolonie zeerobben en daar kan ik geen pinguins bij hebben.....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jullie zitten er helemaal naast. In zuid afrika leven ook gewoon pinguins op het strand. Niet alle pinguins hebben kou nodig.
En die Zuidafrikaanse pinguins kunnen ook heel goed aarden in ons kikkerlandjesklimaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:31 schreef yvette1982 het volgende:
Foto...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:35 schreef MadRotorHead het volgende:
Oh sorry, dit kon jij niet weten maar het strand en het zout-water golfslag bad dat ik in mijn kamer heb is al in gebruik door kolonie zeerobben en daar kan ik geen pinguins bij hebben.....
Ik denk dat het klimaat het grootste probleem niet is. Dierentuinbeesten overleven immers ook. Maar je gaat toch geen pinguin in een hokkie stoppen? Zielig voor dat beest.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die Zuidafrikaanse pinguins kunnen ook heel goed aarden in ons kikkerlandjesklimaat?
Ik zou graag een foto voor je maken maar het probleem is dat ik aan het plafond een zeer zeldzame groep vleerhonden heb hangen en die schrikken zich rot van de flits en vliegen op. Dat maakt vervolgens mijn tijgers wakker die denken dat er naderend onheil is waardoor die achter mijn 7 zebra's aan gaan.... het zal niet de eerste keer zijn dat er een hele stampede door de straat gaat omdat ik een foto wil maken van mijn bijzondere huisdieren....quote:
jullie hoeven niet zo raar te doen. Zoiets moet gewoon kunnen hoor. En ik kan echt wel voor zo'n dier zorgen, ik ben dol op pinguins.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:32 schreef Cosworth het volgende:
[..]
En jij zit er helemaal naast door een pinguin als huisdier te willen. Laat je nakijken, ofzo.![]()
Dat is inderdaad waar. Maar ik denk dat dierentuinen ook iets beter uitgerust zijn om de natuurlijke leefomgeving van hun dieren na te kunnen bootsen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:38 schreef Cosworth het volgende:
Ik denk dat het klimaat het grootste probleem niet is. Dierentuinbeesten overleven immers ook. Maar je gaat toch geen pinguin in een hokkie stoppen? Zielig voor dat beest.
Wel eens nagedacht over het welzijn van het beesie zelf ??quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jullie hoeven niet zo raar te doen. Zoiets moet gewoon kunnen hoor. En ik kan echt wel voor zo'n dier zorgen, ik ben dol op pinguins.
Hoe zie je het dan in realiteit voor je?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:41 schreef yvette1982 het volgende:
Zoiets moet gewoon kunnen hoor. En ik kan echt wel voor zo'n dier zorgen, ik ben dol op pinguins.
dat lijkt me wel. Als ik het huis uit ga dan heb ik ook nog wel een tuin of balkon zodat hij buiten kan spelen. En in de winter kan ik de vacht insmeren met vet zodat hij het lekker warm heeft plus dat hij dan nog beter kan glijden. En ik wil toch graag een bad dus dan kan hij ook samen met mij in bad spetteren. Hij zal weinig tekort komen hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die Zuidafrikaanse pinguins kunnen ook heel goed aarden in ons kikkerlandjesklimaat?
Zijn pinguins ook zo dol op jou? Is er liever een pinguin alleen bij jou dan in plaats van bij z'n soortgenootjes. Pinguins leven in groepen dat is je bekend he?quote:
tuurlijk die zal dol zijn op het baasje.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:44 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Wel eens nagedacht over het welzijn van het beesie zelf ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |