quote:Nou ik vraag me af of die dingen echt alleen maar tijdelijk zijn zolang het programma duurt, of dat het wel deifinitef is. Als het echt alleen maar voor het programma is (je je baan weer terug krijgt na het programma als je die hebt moeten opzeggen, of je je vriendin weer terug hebt) dan is het natuurlijk een stuk minder boeiend.
Op maandag 29 september 2003 22:31 schreef Bus watcher het volgende:
Veel hip bedoelde beelden, veel opgezwollen taal en overbodig commentaar van Peter Tuinman en een deels onbegrijpelijke, deel oninteressante inhoud. De players weten dat alles wat ze overkomt in scene gezet is. De omgeving van de players weet dat de daden van de player opdrachten van de master kunnen zijn en zullen dus niet realistisch reageren. Als een player het bijvoorbeeld uitmaakt met zijn vriendin weet die vriendin dat het een opdracht is en dat het weer aan is als het programma afgelopen is. Er lopen constant cameramensen, geluidsmensen e.d. met de player mee dus iedereen die met de player in aanraking komt weet dat het om een televisieprogramma gaat en zal niet realistisch reageren. Ik vind de opdrachten die uitgevoerd moesten worden niet leuk of interessant. De gasmeting maakte meer indruk op de bewoner dan op de player en de lol van een nepontvoering en nepondervraging kan ik niet inzien. Het is nu al duidelijk dat de vriendin van Jordy op een gegeven moment komt opdagen. Jordy lijkt overigens in de hippietijd in Californië of Australië thuis te horen. Ook ik heb nog nooit van Peter Tuinman gehoord. Het orgeltje doet me denken aan een goedkope horrorfilm uit de jaren vijftig.
En hoe weet je zo zeker dat er camera en geluidsmensen mee lopen? Neem aan dat dat niet al te overduidelijk is. Dat er ergens een verborgen camera is.
Ik ga donderdag wel kijken ja.
quote:Ben ik wel met je eens. Maar dat is een film, en dit is een real life soap. Valt dus niet echt te vergelijken.
Op maandag 29 september 2003 22:32 schreef sweetgirly het volgende:
En btw, ik vind het lijken op een slap aftreksel van The Game..
wat ik overigens een superfilm vinden niet te evenaarden valt..
quote:LOL
Veel hip bedoelde beelden, veel opgezwollen taal en overbodig commentaar van Peter Tuinman en een deels onbegrijpelijke, deel oninteressante inhoud. De players weten dat alles wat ze overkomt in scene gezet is. De omgeving van de players weet dat de daden van de player opdrachten van de master kunnen zijn en zullen dus niet realistisch reageren. Als een player het bijvoorbeeld uitmaakt met zijn vriendin weet die vriendin dat het een opdracht is en dat het weer aan is als het programma afgelopen is. Er lopen constant cameramensen, geluidsmensen e.d. met de player mee dus iedereen die met de player in aanraking komt weet dat het om een televisieprogramma gaat en zal niet realistisch reageren.Ik vind de opdrachten die uitgevoerd moesten worden niet leuk of interessant. De gasmeting maakte meer indruk op de bewoner dan op de player en de lol van een nepontvoering en nepondervraging kan ik niet inzien.Het is nu al duidelijk dat de vriendin van Jordy op een gegeven moment komt opdagen. Jordy lijkt overigens in de hippietijd in Californië of Australië thuis te horen. Ook ik heb nog nooit van Peter Tuinman gehoord. Het orgeltje doet me denken aan een goedkope horrorfilm uit de jaren vijftig.
quote:Michel op die boot bijvoorbeeld, zag je toch duidelijk van voren (van alle kanten) staan en praten..
Op maandag 29 september 2003 22:39 schreef texelonia het volgende:
En hoe weet je zo zeker dat er camera en geluidsmensen mee lopen? Neem aan dat dat niet al te overduidelijk is. Dat er ergens een verborgen camera is.
Daarbij, hoe kun je nou 'onopvallend' naar een russisch schip gaan met een camera-team in je rug????
quote:Bedoel ik. Een grote fake dus.
Op maandag 29 september 2003 22:47 schreef sweetgirly het volgende:[..]
LOL
..precies!
[..]Michel op die boot bijvoorbeeld, zag je toch duidelijk van voren (van alle kanten) staan en praten..
Juist! Een camera voor zijn neus..die andere zullen verborgen zijn..maar zoals in hun woning (zie je aan hun gedrag, opeens geen honger hebben, stoer, snel kusje geven aan zijn vriendin, etc) zie je ook duidelijk dat ze weten dat er camera's zijn..
quote:I know
Op maandag 29 september 2003 22:43 schreef texelonia het volgende:[..]
Ben ik wel met je eens. Maar dat is een film, en dit is een real life soap. Valt dus niet echt te vergelijken.
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:48 schreef janszzen het volgende:
Het is wel overduidelijk gejat van TheGame ja. Beetje jammer toch weer.
Daarbij heb ik erg de indruk dat de hele handel in scene is gezet en dat het minder oprecht is dan het lijkt.Daarbij, hoe kun je nou 'onopvallend' naar een russisch schip gaan met een camera-team in je rug????
quote:He same thoughts!!
Op maandag 29 september 2003 22:49 schreef janszzen het volgende:
Bedoel ik. Een grote fake dus.
Zal wel weer de zoveelste HMG-mislukker worden. Moetenz e maar eens een professionele redactie inhuren.
quote:Nu je het zegt ja, ik dacht al wat is er nou wel leuk aan dit programma. Alleen dat zat dus wel lekker in elkaar.
Op maandag 29 september 2003 22:53 schreef sweetgirly het volgende:[..]
I know
..lol..
Alleen moest ik gelijk aan The Game denken toen ik het zag, zegt voor mij genoeg..
ik denk dat ze met die gedachte in hun hoofd deze real life soap hebben opgezet..
Aangezien het concept van The Game onwijs cool is!
En ze hiermee (weer eens wat anders..tja) weleens zouden kunnen scoren..
Alleen dit slaat als een komkommer op een drumstel
quote:Het zal wel erg veel beter moeten worden, wil dit aanslaan. Wat was dat saai zeg. Jordy's in scene gezette dood als cliffhanger.. jammer dat het een saaie achterhaalde surfdude is (met rijke ouders). Erg nep, te veel onheilspellende intermezzo's, en veel te veel onnodig Engels (doet me denken aan 'The Hunt', met die 'foxes').
Op maandag 29 september 2003 22:49 schreef janszzen het volgende:
[..]
Zal wel weer de zoveelste HMG-mislukker worden. Moetenz e maar eens een professionele redactie inhuren.
quote:Die vent op die boot vroeg toch ook wie die mensen waren die Michel bij zich had...hij zei "ooh dat is goed die horen bij mij".
Op maandag 29 september 2003 22:47 schreef sweetgirly het volgende:Michel op die boot bijvoorbeeld, zag je toch duidelijk van voren (van alle kanten) staan en praten..
Juist! Een camera voor zijn neus..die andere zullen verborgen zijn..maar zoals in hun woning (zie je aan hun gedrag, opeens geen honger hebben, stoer, snel kusje geven aan zijn vriendin, etc) zie je ook duidelijk dat ze weten dat er camera's zijn..
quote:Goeie analyse. Alleen verbaast het me dat ook jij Peter Tuinman niet kent.
[...]
quote:
Op maandag 29 september 2003 23:29 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Die vent op die boot vroeg toch ook wie die mensen waren die Michel bij zich had...hij zei "ooh dat is goed die horen bij mij".
Hij heeft dus wel degelijk een camera op zijn kop staan......en niet verborgen.
quote:Ja das een goeie..
Op maandag 29 september 2003 23:33 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb het gedeelte op de zee niet begrepen. Maar als het daadwerkelijk de dood van Jordy voor moet stellen moet de oude Jordy misschien symbolisch dood gaan zodat hij aan zijn nieuwe leven kan beginnen. Het programma beweert immers het leven van de players te veranderen.
Nieuw paspoort, etc etc..heel nieuw leven voor Jordy.. lol
quote:Ja idd. Dat viel me ook op, dat gemaakte gedrag. En zijn die scenes op die boot enzo nou in scene gezet of niet? Ik vind het allemaal maar vaag, en nogal saai tot nu toe. Misschien dat die mening helemaal omslaat na een paar keer kijken, dan moet er wel heel wat gebeuren.
Op maandag 29 september 2003 22:47 schreef sweetgirly het volgende:Een camera voor zijn neus..die andere zullen verborgen zijn..maar zoals in hun woning (zie je aan hun gedrag, opeens geen honger hebben, stoer, snel kusje geven aan zijn vriendin, etc) zie je ook duidelijk dat ze weten dat er camera's zijn..
quote:Misschien waren die agenten ook wel op de hoogte en die bewoners part of the deal. Zou wel verklaren waarom hij niet gearresteerd werd.
Op maandag 29 september 2003 23:44 schreef matthijst het volgende:
Ook zo sneu dat die Michel het wel aan die agenten mocht vertellen; "het is voor een programma"...
OK, hij zegt niet voor welk programma, maar ze zouden hem er, gezien de regels, uit moeten trappen.
quote:Kijkt misschien nooit Nederlandstalige tv..
Op maandag 29 september 2003 23:31 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Goeie analyse. Alleen verbaast het me dat ook jij Peter Tuinman niet kent.
quote:Yep idd!
Op maandag 29 september 2003 23:44 schreef matthijst het volgende:
Ook zo sneu dat die Michel het wel aan die agenten mocht vertellen; "het is voor een programma"...
OK, hij zegt niet voor welk programma, maar ze zouden hem er, gezien de regels, uit moeten trappen.
Krantenbericht:
25-jarige jongeman doodgetrapt door twee op-body-building-zittende mannen. De jongeman deed mee aan het nieuwe programma Masterplan..niet beseffende dat dit wel een heel tragische afloop voor hem zou betekenen en hij zijn leven met een dure prijs heeft betaald (ipv die 100.000 euro)..
Ik word hier gewoon melig van ![]()
Players..en die stem van die man erbij..oh wat erg..
.............................Game on...............................
quote:Ik denk dat hij zijn eigen dood moet faken tegenover zijn ex, waar hij nog heeeeeel veel van houdt, die hebben ze niet voor niks over laten komen.
Op maandag 29 september 2003 23:38 schreef sweetgirly het volgende:
Ja das een goeie..
Hij wou toch zijn vrijheid en misschien door zo'n symbolische dood,
krijgt hij die vrijheid helemaal! Maar is daarmee zijn familie en vrienden kwijt..Nieuw paspoort, etc etc..heel nieuw leven voor Jordy.. lol
Lachuh! ![]()
Maar ik ga het wel tapen donderdag, lekker de reclame doorspoelen.
De presentatie doet die wel aardig. Maar de voice overs klinken echt niet spannend ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |