quote:Ja, volgens mij pakken ze de players aan op hun sterkste punt. Dit is tevens hun zwakste punt als hiermee gespeeld wordt.
Op maandag 29 september 2003 22:07 schreef texelonia het volgende:
Ik vond het wel interessantDie Jordy kan toch niet dood zijn toch? Dat zou toch moord zijn dan?
Die Michel vind ik met z'n IQ van over de 160 nog niet echt snugger trouwens
Zal die jordy nu naar Australie gaan? En hoe kwam die Micha (??) zo opeens weer vrij van die politie? En er was ook een camera in dat kantoor bij die ontvoring, toch?!
quote:Is snap je niet... wat zou dan moord zijn.
Op maandag 29 september 2003 22:07 schreef texelonia het volgende:
Ik vond het wel interessantDie Jordy kan toch niet dood zijn toch? Dat zou toch moord zijn dan?
En natuurlijk is die niet dood, haha!!
quote:Lijkt me dat ze dat wel weten. ten eerste hebben ze zich ervoor opgegeven en hebben ze van tevoren een uitgebreid interview gehad en contract getekend, etc. Ten tweede kreeg die Michel al smsjes met opdrachten. Als je niet weet dat het voor dat programma is ga je dat ook niet allemaal uitvoeren enzow.
Op maandag 29 september 2003 22:01 schreef Henkmanz het volgende:Tenzij ze niet weten dat dit bij het programma hoort, en dat ze in zo'n programma zitten. Maar dát is niet echt duidelijk ofzo.
Vind ik erg jammer. Had beter gedaan kunnen worden.
quote:Wie is in godsnaam dat mens op je avater??
Op maandag 29 september 2003 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is dit eigenlijk een oud topic.Maar ik ga donderdag ook weer kijken. Zeker weten.
quote:Nou volgens die man in het zwart wit steeds, is alles wat er gebeurt het plan van de Master. Dus als Jordy dood gaat, is dat het plan van de Master en dus gepland en dus moord.
Op maandag 29 september 2003 22:11 schreef Golfen het volgende:Is snap je niet... wat zou dan moord zijn.
En natuurlijk is die niet dood, haha!!
Nog één kans, a.s donderdag
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai...
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 29-09-2003 22:13]
quote:haha, ja precies. En er lopen toch camera's mee.
Op maandag 29 september 2003 22:12 schreef texelonia het volgende:[..]
Lijkt me dat ze dat wel weten. ten eerste hebben ze zich ervoor opgegeven en hebben ze van tevoren een uitgebreid interview gehad en contract getekend, etc. Ten tweede kreeg die Michel al smsjes met opdrachten. Als je niet weet dat het voor dat programma is ga je dat ook niet allemaal uitvoeren enzow.
quote:Maar volgens een stuk in onze gids over dit programma zijn die camera's onzichtbaar. Wat ze daarmee bedoelen? Verborgen ofzow..
Op maandag 29 september 2003 22:13 schreef Golfen het volgende:[..]
haha, ja precies. En er lopen toch camera's mee.
quote:http://nieuwsbrief.avjob.nl/33-2003.html#357
Masterplan, dat dit najaar bij Yorin de grote broer van Big Brother moet worden, gaat meer op een dramaproductie lijken dan op reality-tv. Dat zei producent P. Römer van Endemol vanmiddag tijdens de presentatie van het programma. Vanaf 29 september is de show, die eerder succesvol was in Portugal, in Nederland te zien. Endemol heeft het idee inmiddels ook aan de VS en Zweden verkocht. Het programma draait om een 'Master' die per uitzending ongeveer drie 'Players' naar zijn pijpen laat dansen. Per sms of per telefoon krijgen de deelnemers opdrachten die "hun leven zullen veranderen". De Players kunnen na het volbrengen van een opdracht telkens een 'Level' in het spelprogramma stijgen. Halen ze het zevende niveau, dan wacht hen een bedrag van 100.000 euro. Halen ze het achtste 'bonuslevel', dan verdienen ze opnieuw een ton. SBS komt met Sterrenbeurs, waarin gespeculeerd kan worden in 'aandelen' bekende Nederlanders. Ook dat programma maakt Endemol, maar Römer wil niet speculeren welke show de beste papieren voor succes heeft. (ANP)
[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 29-09-2003 22:15]
quote:Ohnee niet woensdag!!
Op maandag 29 september 2003 22:13 schreef Gert het volgende:Nog één kans, a.s donderdag
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai...
Dan is voetbal , en dat gaat duidelijk voor!!
quote:Oh, zomaar iemand uit de fotoroman van de Break Out!
Op maandag 29 september 2003 22:12 schreef schatje het volgende:
Wie is in godsnaam dat mens op je avater??
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oh, zomaar iemand uit de fotoroman van de Break Out!
.
quote:Oh snap dat ook niet... dan ....
Op maandag 29 september 2003 22:14 schreef texelonia het volgende:[..]
Maar volgens een stuk in onze gids over dit programma zijn die camera's onzichtbaar. Wat ze daarmee bedoelen? Verborgen ofzow..
En wat die man met die fotocamera nou elke keer moet.... maar leek me niet echt verborge camera zo op het terras met jordy's ouders en in huis enzo.
quote:Ja, dat zeiden ze toch.... enne Marieke ofzo
Op maandag 29 september 2003 22:14 schreef BoozZa het volgende:
Het worden dus 3 players:
[..]http://nieuwsbrief.avjob.nl/33-2003.html#357
quote:Zo naief ben je niet mag ik hopen he.
Op maandag 29 september 2003 22:13 schreef texelonia het volgende:[..]
Nou volgens die man in het zwart wit steeds, is alles wat er gebeurt het plan van de Master. Dus als Jordy dood gaat, is dat het plan van de Master en dus gepland en dus moord.
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:12 schreef schatje het volgende:[..]
Wie is in godsnaam dat mens op je avater??
Vind het tot nu toe weinig spannends. Die Tuinman is wel cool: mister Unit 13
Het is dat ik die Utrechtenaar wel leuk vond (ze praten altijd zo grappig), maar anders had ik hem allang over gezet..dit soort dingen geef ik liever geen kijkcijfers..
En easy..als je niks mag zeggen dan doe je dat toch niet..ze gaan je toch niet vermoorden..dus die Rus kan schreeuwen totdat die een ons weegt..lekker boeiend hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 29-09-2003 22:32]
Ik vond het navelstaarderig saai en dat belooft niet veel voor de komende uitzendingen.
De situaties komen onwerkelijk over, gelardeerd door Peter Tuinman, die in zijn rol als commentator ook niet overtuigt.
Spannende en/of spraakmakende televisie zie ik er nog niet van komen. Ik wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |