quote:Ik meen het wel
Op maandag 29 september 2003 21:44 schreef static het volgende:[..]
Dat meen je niet.
quote:Maar hij weet zelf niet of het nep is of echt
Op maandag 29 september 2003 21:54 schreef -Frankie- het volgende:
Ja hoor, dat meen je niet. Ontvoerd worden door russen. Hahaha
Hoewel ik wel zou verwachten dat het nep is.
quote:Peter "Godverdomme" Tuinman, best een bekende acteur, al kan ik nou zo gauw geen 5 films opnoemen waar hij in meegespeeld heeft.
Op maandag 29 september 2003 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik meen het wel
Ik ken die gozer niet
quote:Wat zou je zelf denken als je meedoet aan zo'n programma. Als ze nou de cameraploeg hadden "doodgeschoten", en zogenaamd het bewijsmateriaal vernietigd, dan was het veel cooler
Op maandag 29 september 2003 21:55 schreef KwebeMark het volgende:[..]
Maar hij weet zelf niet of het nep is of echt
Hoewel ik wel zou verwachten dat het nep is.
quote:Doe er maar 3 dan
Op maandag 29 september 2003 21:56 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Peter "Godverdomme" Tuinman, best een bekende acteur, al kan ik nou zo gauw geen 5 films opnoemen waar hij in meegespeeld heeft.
quote:Schippers van de Kameleon, De (2003) .... Mr. Bleeker
Peter "Godverdomme" Tuinman, best een bekende acteur, al kan ik nou zo gauw geen 5 films opnoemen waar hij in meegespeeld heeft.
http://uk.imdb.com/name/nm0876256/
[Dit bericht is gewijzigd door -Frankie- op 29-09-2003 21:59]
quote:Dat is nou Peter Tuinman
Op maandag 29 september 2003 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie is die gozer die iedere keer zwartwit in beeld komt?
Als dit het totale gegeven is is het eigenlijk lang niet zo leuk als het lijkt, vooral omdat de "players" (wat ik overigens een stomme naam vind) natuurlijk kunnen weten dat wat ze overkomt geplant is door de programmamakers.
Tenzij ze niet weten dat dit bij het programma hoort, en dat ze in zo'n programma zitten. Maar dát is niet echt duidelijk ofzo.
Vind ik erg jammer. Had beter gedaan kunnen worden.
Heeft Jordy zonder dat de kijkers het wist een sms ontvangen, met de opdracht zijn iegen dood in scene te zetten????
Zo nee, waarom dan al die drama op het eind????? En waar is Jordy....
eigenlijk toch wel spannend en ben heel benieuws naar de volgende aflevering
quote:O.a.:
En een aantal series.
quote:Ik vrees hetzelfde.
Op maandag 29 september 2003 22:01 schreef Schrikkie het volgende:
vond er niet heel veel aan, zal volgend keer wel weer kijken denk ik
quote:Dat van Jordy is vast in scene gezet, om de kijker erbij te betrekken.
Op maandag 29 september 2003 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt nog steeds een vaag programma. En ik ga het ook zeker kijken donderdag.Heeft Jordy zonder dat de kijkers het wist een sms ontvangen, met de opdracht zijn iegen dood in scene te zetten????
Zo nee, waarom dan al die drama op het eind????? En waar is Jordy....
eigenlijk toch wel spannend en ben heel benieuws naar de volgende aflevering
Maar dat stukje wat ik net zag in Masterplan met die gast die 'is verzopen' kan aan mij liggen maar als de politie / reddingsbrigade / ambulance enzo niet op de hoogte waren vind ik dit een zeer vage en niet te accepteren actie. Maar dat vind ik maar
Het was wel een beetje langdradig, maar dit zet mensen aan het denken...denk ik dan ![]()
Conclusie: iedereen kijkt volgende week weer, en gaat er deze week met al zijn collega's en friends over praten, ik verwacht volgende week misschien wel 50/75% meer kijkcijfers?
Als ze het goed aanpakken gaat dit naar mijn mening een vette knaller worden.
[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 29-09-2003 22:07]
quote:Als dat echt was, dan waren ze er verdacht snel bij en ware nze wel heel erg aan het crossen met die boot, op een plek waar mogelijk iemand boven kan komen.
Op maandag 29 september 2003 22:04 schreef meneer draak het volgende:
Eum Unit 13 is toch geen film?? is toch een tv serieMaar dat stukje wat ik net zag in Masterplan met die gast die 'is verzopen' kan aan mij liggen maar als de politie / reddingsbrigade / ambulance enzo niet op de hoogte waren vind ik dit een zeer vage en niet te accepteren actie. Maar dat vind ik maar
Die Jordy kan toch niet dood zijn toch? Dat zou toch moord zijn dan? ![]()
Die Michel vind ik met z'n IQ van over de 160 nog niet echt snugger trouwens
quote:Ja maar hebt niet gezien hoeveel tijd ertussen zat. Kan half uurtje later zijn.
Op maandag 29 september 2003 22:06 schreef elcastel het volgende:[..]
Als dat echt was, dan waren ze er verdacht snel bij en ware nze wel heel erg aan het crossen met die boot, op een plek waar mogelijk iemand boven kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |