quote:
Acteur Peter Tuinman praat als min of meer toevallige passant de diverse verhalen aan elkaar. Van de deelnemers is een psychologische blauwdruk gemaakt en op basis daarvan verzinnen de makers opdrachten die speciaal op de betreffende persoon zijn toegespitst. De bedoeling is dat de spelers op een gegeven moment niets meer voor waar aannemen. Is de persoon naast hen een collega of een door de meester gestuurde infiltrant? Is het toeval dat het stoplicht zo lang op rood staat, of zit ook hier de master achter?
quote:Vanaf october dagelijks te zien bij Yorin
Op vrijdag 12 september 2003 12:56 schreef Christine het volgende:
Is het al bekend wanneer het programma gaat starten??En komt het op Yorin of op RTL4??
quote:bron
Droom of nachtmerrie?
De master herschrijft het leven van zijn players naar zijn idee. Zijn bevelen zijn hard en onontkoombaar. Hij heeft hun leven dag en nacht onder controle. Hij drijft de players tot het uiterste en daagt hen uit de strijd met hem aan te gaan. Vanaf oktober kun je bij Yorin zien wat de Master in petto heeft voor zijn players. Dat hun leven verandert staat vast. Maar wordt het een droom of een nachtmerrie?Test
Iedere oproep is een nieuwe test, een nieuwe beproeving, een nieuwe confrontatie. De Master regeert met harde hand. Hij ziet alles, hij hoort alles... hij weet alles.Levels
Het spel wordt gespeeld in zeven levels. Een level is een missie die een player moet volbrengen om in het spel te kunnen blijven. Een bevel van de Master betekent voor de player het begin van een nieuwe opdracht. Wie faalt verdwijnt. Voor die player is het spel onherroepelijk over. Maar wie de missie volbrengt is een stap dichterbij de eindoverwinning, een nieuw leven en 100.000 Euro!Oktober
De inzet is hoog en de regels zijn keihard. Wie zijn handtekening onder het contract zet, geeft zijn leven uit handen. Vanaf oktober meer Masterplan op deze site...
quote:Is dat niet zo bij elk progamma??
Op vrijdag 12 september 2003 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Degene die het best gehoorzaamd aan de Master wordt dus de winnaar. Dat lijkt me een twijfelachtige eer. Er moet imo toch iets misgegaan zijn in je leven als je daaraan wilt meedoen.
quote:Dat heb ik ook gelezen, ja... Maar ik wil een datum
Op vrijdag 12 september 2003 13:03 schreef schatje het volgende:
Vanaf october dagelijks te zien bij Yorin.
Het lijkt me leuk namelijk
quote:Bij veel wel, bij reality vaak niet. Daar zie je vaak dat kandidaten die rebelleren (BartBB, RobinBB, KoenBus) bij het publiek erg populair zijn.
Op vrijdag 12 september 2003 13:08 schreef schatje het volgende:[..]
Is dat niet zo bij elk progamma??
Het kan zijn dat je bedoelt dat er in je leven iets fout gegaan moet zijn wil je aan welk televisie-programma dan ook meedoen. Ja daar kan ik me ook wel in vinden. Heel veel mensen onderschatten wat voor effect het kan hebben als je regelmatig met je gezicht op de buis komt.
quote:Begin october
Op vrijdag 12 september 2003 13:11 schreef Christine het volgende:[..]
Dat heb ik ook gelezen, ja... Maar ik wil een datum
Komt het op 2 oktober of op 30 oktober???Het lijkt me leuk namelijk
quote:Maurice van Big Brother is daar een mooi voorbeeld van.Die wil absoluut helemaal niks meer te maken hebben met dat progamma.
Op vrijdag 12 september 2003 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Het kan zijn dat je bedoelt dat er in je leven iets fout gegaan moet zijn wil je aan welk televisie-programma dan ook meedoen. Ja daar kan ik me ook wel in vinden. Heel veel mensen onderschatten wat voor effect het kan hebben als je regelmatig met je gezicht op de buis komt.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 13:22 schreef schatje het volgende:[..]
Maurice van Big Brother is daar een mooi voorbeeld van.Die wil absoluut helemaal niks meer te maken hebben met dat progamma.
quote:Iedere werkdag zal het wel zijn
Op vrijdag 12 september 2003 13:52 schreef Jorma het volgende:
Dagelijks op tv??
Het leek mij wel een aardig format, maar dagelijks is me iets teveel van het goede.
En misschien een samenvatting op de zondag ofzo.Net zoals Big Brother toen
.
quote:Bron: RTL Boulevard
Met Masterplan komt er een realityshow aan waar je U tegen zegt. Althans dat beweren Endemol en Yorin. Maar het kijkerspubliek weet nog nagenoeg niets van de gameshow, waarbij het leven van de kandidaten verknald moet worden door een geheimzinnig persoon die SMS-jes verstuurt.Geheim
Masterplan is de reality-variant van de film The Game, waarin Michael Douglas de greep op zijn leven verliest als hij verzeild raakt in een mysterieus spel. Producent Paul Romer: "Met onze kandidaten, die wij players noemen, spelen we een soort psychologisch spel, 24 uur per dag. We confronteren die mensen met hun zelfbeeld." De players krijgen heftige opdrachten van een geheime master. Romer: "Een opdracht kan zijn: je moet je huis verlaten, mag geen afscheid nemen van je familie en je weet niet wanneer je terug komt."Privacy
De kandidaten worden 24 uur per dag gevolgd door camera's. Niets ontgaat de Master. Romer: "Het gaat best ver. Je geeft je privacy op, we volgen je 24 uur per dag, we luisteren je telefoon af, we checken je email, we weten echt alles van je." Het is de bedoeling dat de kandidaten compleet paranoia worden. De Master gebruikt vrienden en bekenden die in het complot betrokken zijn. Psycholoog Steven Pont vindt het gevaarlijk. "Als Endemol z'n macht misbruikt, hoop ik dat mensen zo slim zijn om eruit te stappen."Team
De makers en Yorin hopen natuurlijk dat Masterplan een groot succes wordt. Römer: "Het is een belangrijk programma voor de zender. Ze maken 39 afleveringen. Dat is duur, het is een norme investering." Om geen risicos te nemen met Masterplan heeft producent Endemol er een stevig team opgezet. Maar liefst zestig mensen zijn al maanden keihard aan het werk in Aalsmeer. Onder het strenge regime van Hummie van de Tonnekreek; zij weet als geen ander hoe je een reality-show aanpakt, want ze was hoofdredacteur van Big Brother.Kick-off
Masterplan zal in tegenstelling tot Big Brother niet elke dag op Yorin te zien zijn. Om het programma tot zijn recht te laten komen, heeft Paul Römer besloten de kijker drie per week op Masterplan te trakteren. Op zondag, maandag en donderdag om 21.00 uur. Op zaterdag kunnen de kijkers die een aflevering gemist hebben om 20.00 uur, in de compilatie van die week, hun hart ophalen. Op 29 september in de kick-off uitzending op RTL4, de andere afleveringen zijn op Yorin.
quote:Best ziek jah
Op donderdag 18 september 2003 21:53 schreef Lexie het volgende:
Wat ik bij Boulevard heb gezien vond ik niet echt tof, eigenlijk ronduit smakeloos. Mensen ontslag laten nemen, foto's laten verbranden op graven, een testament laten opstellen, vertrekken van je vrouw en kind zonder afscheid te nemen?
Dit vind ik toch te ver gaan, je verneukt de levens van die mensen. Zou er wel naar de gevolgen van dit programma worden gekeken? Toch zal ik de eerste aflevering wel kijken, om te zien of het misschien nog wel meevalt. Maar wat ik tot nu toe heb gezien sprak me niet echt aan..
Maar aangezien the Game ook een goeie film is ga ik het wel volgen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |