quote:ben jij de editor ofzo?
Op dinsdag 30 september 2003 00:15 schreef calvobbes het volgende:
Mja... Leuk concept en goed uitgewerkt. Alleen nog een beetje overkill aan uitleg door de ontzettend saaie voice over stem.De presentatie doet die wel aardig. Maar de voice overs klinken echt niet spannend ofzo...
De meesten vinden het teringsaai en te langzaam en zeiken over 'Maaaster' P. Tuinman.
quote:Ik denk dat hij van Endemol-producties is en ff checkt of het programma aanslaat op de (fok!) mensen
Op dinsdag 30 september 2003 00:20 schreef APK het volgende:[..]
ben jij de editor ofzo?
De meesten vinden het teringsaai en te langzaam en zeiken over 'Maaaster' P. Tuinman.
Maaruh Calvobbes..geef maar door dat het 'nog' niks is!
Ff de spanning opvoeren etc etc naja zie de 10 pagina's ..
Beetje langdradig, maar het is nog maar de eerste aflevering. Ik vind trouwens dat Genie wel heel erg raaskallen en mega-irritant. Die Surfboy is veel leuker.
quote:Zat de aftiteling mee te lezen, daar kwam echt een hele batterij minstens 18 manredactie langs. Je zou toch verwachten dat deze mensen wel een aantal aardige wendingen uit hun hoge hoed zouden kunnen tovereren.....
Moetenz e maar eens een professionele redactie inhuren.
Of heb ik nu echt te veel hoop
quote:Surfdude Jordy's rijke komaf
Op dinsdag 30 september 2003 04:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel geinig....Beetje langdradig, maar het is nog maar de eerste aflevering. Ik vind trouwens dat Genie wel heel erg raaskallen en mega-irritant. Die Surfboy is veel leuker.
Even was ik bang dat ie gewoon een baan had bij het plaatselijk zwembad, maar nee, dat was zijn antikraak voorziening
Genie leert t nooit
En die zogenaamde Genie vind zichzelf echt helemaal de man, helaas is ie volgens mij de enige.
Ik doe het in de file
Wahoo iets kansloos om je af en toe in de file druk om te maken, masterplan is begonnen
Ten tweede vind ik Peter Tuinman overbodig. Laat ik het zo zeggen, z'n stem irriteert me en hij mag best minder in beeld.
Aangezien ik nieuwsgierig ben ga ik de volgende keer natuurlijk weer kijken. Ik ben toch hoopvol.
De opdrachten zijn ook niet echt spannend, maar dat komt hopelijk nog wel.
En ik heb ook ongeveer de helft gemist, omdat mijn kabelbedrijf het nodig vond om om de tien minuten de stekker er even uit te trekken
![]()
Ze hebben het toch voor elkaar gekregen dat ik donderdag weer ga kijken, maar dat komt alleen door die laatste scene.
I
quote:Jij hebt te veel hoop...
Op dinsdag 30 september 2003 07:33 schreef stay_fun het volgende:[..]
Zat de aftiteling mee te lezen, daar kwam echt een hele batterij minstens 18 manredactie langs. Je zou toch verwachten dat deze mensen wel een aantal aardige wendingen uit hun hoge hoed zouden kunnen tovereren.....
Of heb ik nu echt te veel hoop
Heeft iemand al eens nagezocht of er de afgelopen maanden een kitesurfer is 'vermist' of 'verdronken' in Noordwijk?
Dan weten we meteen hoe echt die reddingsteams waren...
Het was ergerlijker dan dat het leuk was. Mannetje moest een foto maken van de brug van een schip, maar mocht dat absoluut niet doen, zou dit de werkelijke wereld zijn, dan was de kapitein al lang en breed geflipt bij het zien van een camera ploeg en een geluidsploeg op zijn schip. Maar nee, over die figuren, die overduidelijk iets teveel bewegingsvrijheid kregen om goede beelden te schieten, werd geen woord gerept.
Was dit de werkelijkheid dan zou de goede man gereageerd hebben op de camera's zoals dat in Storms of Willibord's programma's gebeurt... agressief dus.
Maar godzijdank is dit alles behalve de werkelijkheid, en moesten we ons besef van wat echt is maar even laten varen en het mongoloide scenariootje dat er voor onze ogen voltrok maar voor waar aannemen.
En dan dat "tragische" ongeluk in zee... brrr... het slechtere knip- en plak-werk van, ik geloof ,een standaard oefening van de kustwacht.
BOOOOOOOOOORING
quote:Ik ben bang dat we toch maar op Idols 2.0 moeten gokken als grote winterklapper 2003/2004.
Op dinsdag 30 september 2003 10:25 schreef Scrutinizer het volgende:
236.000 kijkers slechts. Marktaandeel 4%. Dat is niet matig, dat is echt heel erg slecht.
De enige programma's die de afgelopen jaren die dans hebben weten te ontspringen zijn Big Brother en Expeditie Robinson.
De Bachelor scoort nu goed, maar was dat niet na Baantjer uitgezonden maar op Yorin, dan had het dezelfde kijkcijfers gehad als Masterplan.
quote:Idd NOG niks. Hopelijk krijgt het programma de tijd en kans om wel wat te worden.
Op dinsdag 30 september 2003 00:39 schreef sweetgirly het volgende:Maaruh Calvobbes..geef maar door dat het 'nog' niks is!
Tegenwoordig moet een nieuw programma meteen al een kijkcijferkanon zijn om niet binnen een paar weken afgeschoven te worden...
quote:Ik denk dat vrijwel alles al opgenomen en gemonteerd is. Ze zullen het dus niet zo snel van de buis halen. Ik weet niet wat er op donderdag tegenover staat maar op zondag staat het gedeeltelijk tegenover Expedition Robinson
Op dinsdag 30 september 2003 11:45 schreef calvobbes het volgende:Idd NOG niks. Hopelijk krijgt het programma de tijd en kans om wel wat te worden.
Ik vond het wat traag, maar goed gemaakt. Zag er verzorgd uit.
quote:Tsja, zo werkt het nu eenmaal. Het concept spreekt me gewoon niet echt aan. Opdrachten doen, je leven op het spel zetten, dat kennen we nu wel. En dan zo'n "Master" die alles beslist, ook niet iets waar je al je afspraken voor afzegt.
Op dinsdag 30 september 2003 11:45 schreef calvobbes het volgende:
Tegenwoordig moet een nieuw programma meteen al een kijkcijferkanon zijn om niet binnen een paar weken afgeschoven te worden...
Het is natuurlijk niet gemakkelijk om met een klapper te komen, maar dat vage, quasi-interessante gedoe helpt daar ook niet echt bij. Been there, done that.
quote:Het had dank ik wel een beetje geholpen als ze het programma wat beter en vaker aangekondigd hadden. Ik denk dat menigeen niet wist dat het gister startte.
Op dinsdag 30 september 2003 11:52 schreef Cynix ® het volgende:
Het is natuurlijk niet gemakkelijk om met een klapper te komen,
Gek genoeg heeft de kick-off op Rtl4 na Boulevard wel een redelijk aantal kijkers behaald, daar gaat mijn theorie
quote:Dat zijn voor een groot gedeelte mensen die gewoon blijven hangen omdat er nog een kwartiertje zit tussen Boulevard en het Nieuws. Alles wat je op die tijd uitzendt trekt nog redelijk wat kijkers, wat verschillende (kut)programma's het afgelopen jaar al hebben bewezen.
Op dinsdag 30 september 2003 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:Gek genoeg heeft de kick-off op Rtl4 na Boulevard wel een redelijk aantal kijkers behaald, daar gaat mijn theorie
quote:Ik heb volgens mij in de kick off (rtl 4 om 19.15) gezien dat hij via de t.v. zijn testament voorlas aan familie en vrienden (en daar ondertussen commentaar op zat te geven vanuit een andere ruimte). HIj heeft dus volgens mij zijn eigen dood in scene moeten zetten.
Op maandag 29 september 2003 23:38 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Ja das een goeie..
Hij wou toch zijn vrijheid en misschien door zo'n symbolische dood,
krijgt hij die vrijheid helemaal! Maar is daarmee zijn familie en vrienden kwijt..Nieuw paspoort, etc etc..heel nieuw leven voor Jordy.. lol
quote:Big Diet 1 zat ook rond de miljoen
Op dinsdag 30 september 2003 11:41 schreef Mike het volgende:
De enige programma's die de afgelopen jaren die dans hebben weten te ontspringen zijn Big Brother en Expeditie Robinson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |