Get in line.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou wel een liefdesbaby van SR willen..
Is nummer 734965ø213-45 al snel aan de beurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef Renmaestro het volgende:
Get in line.
Yo bro, je weet, sommige mensen hebben wel een leven ya'll. Mensen zoals ik die niet altijd op fok zitten aight, peace out br0 !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef SexyRomeo het volgende:
Maar check diz, je bent een week te laat weetje, want ik ben het al sinds vorige week.
Aii, ik dig wat jij zegt. Maar jij onderschat de immense aantrekkingskracht die deze blauwe kleur op de ladiezz heeft, yo. Romeo heeft geen vrij kwartiertje meer in zijn little black agenda of loooove over, weetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Yo bro, je weet, sommige mensen hebben wel een leven ya'll. Mensen zoals ik die niet altijd op fok zitten aight, peace out br0 !
Dacht ik al, maar ik dacht misschien dat MED op zich liet wachten, of liever gezegd, Yvonnequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Geen MED, niet echt, klaar...
Slechte grap, met een kloon die z'n tijd al lang gehad had.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
Serieus of gewoon een dom grapje?
Hey onze 2dagen-modquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte grap, met een kloon die z'n tijd al lang gehad had.![]()
Yo, het is in ieder geval beter dan een mod die zijn tijd überhaupt nooit gehad heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte grap, met een kloon die z'n tijd al lang gehad had.![]()
Ja, zwart gaarne. Gitzwart. De kleur van de dood.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Tiemie het volgende:
krijgt nu ieder account van Swami een kleurtje?
Ja, lachug manquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:59 schreef Tiemie het volgende:
krijgt nu ieder account van Swami een kleurtje?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yo, het is in ieder geval beter dan een mod die zijn tijd überhaupt nooit gehad heeft.
Ik zo van: "H! H! H!".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ja, zwart gaarne. Gitzwart. De kleur van de dood.
Zo dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Yo, het is in ieder geval beter dan een mod die zijn tijd überhaupt nooit gehad heeft.
Open deur enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:00 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Waarom? Soms observeer ik alleen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik had beter van jou verwacht..
Vroeger deed je teminste nog mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom? Soms observeer ik alleen.
Beetje stoken en dan weer verder lezen..
JEZUSMINA, BIJT EENS VAN JE AF, MAN!quote:
Van alle topics.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef Lu_uK het volgende:
van welk topic ben je eigelijk mod, hej SR?
Ik zou niet weten waar ik me druk om zou moeten maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
JEZUSMINA, BIJT EENS VAN JE AF, MAN!.
Van de loooooooveeeeeee topics aightquote:
Iz dat een strikvraag?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:08 schreef Lu_uK het volgende:
van welk topic ben je eigelijk mod, hej SR?
Vergeet niet de GanGsTah-Bling-Bling-topics.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:10 schreef Tessje het volgende:
Van de loooooooveeeeeee topics aight
Ik weet dat jij mijn liefde wil, dat jij hunkert met heel je lichaam, maar ik val niet op blonde engeltjes aaight? Get over it.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:11 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, hier nog een: Ga eens dood?
Die mislukte neger zet je te kakken voor heel Fok en jij gaat semi-nonchalant beweren dat dat niets is om je druk over te maken?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik me druk om zou moeten maken.
Voilence is the answer to everything.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:14 schreef MUUS het volgende:
Die mislukte neger zet je te kakken voor heel Fok en jij gaat semi-nonchalant beweren dat dat niets is om je druk over te maken?
Kom op, sneek, we weten allebei dat je nu half trillend achter dat toetsenbord zit en je de meest vreselijke ziektes naar die wigger zijn hoofd zou willen gooien. Dingen met pus en builen waar je heel erg van dood gaat bijvoorbeeld.
Niet binnenhouden, gewoon spuien. Scheld, haal uit, wurg hem met zijn eigen petje.
Geloof me, daar word je een beter mens van.
Doe het niet als je het niet kan, Adelante. Ga zweeds lullen in dat geile Ikea topic van je ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:15 schreef Adelante het volgende:
yooé, ik dig ya wel hier als chill new mod!
[GEZ] LuV
[TK] SR
Doe maar niet MUUS, dan gaat hij nog vager bazelen over dingen die hij nooit gezegd heeft ook al reageert hij op z'n eigen quotes.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:14 schreef MUUS het volgende:
Niet binnenhouden, gewoon spuien. Scheld, haal uit, wurg hem met zijn eigen petje.
Geloof me, daar word je een beter mens van.
Hahah jah jij bent dus net iets te oud voor dit soort taalquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:15 schreef Adelante het volgende:
[GEZ] LuV
[TK] SR
[TR] Lichaamssappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:15 schreef Adelante het volgende:
[GEZ] LuV
[TK] SR
alles goed met je prompte borstjes MUUSquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef MUUS het volgende:
Doe het niet als je het niet kan, Adelante. Ga zweeds lullen in dat geile Ikea topic van je ofzo.
MUUS? Zijn jouw borstjes altijd snel en op tijd?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles goed met je prompte borstjes MUUS
Sterker nog, ze zijn altijd overal eerder dan ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
MUUS? Zijn jouw borstjes altijd snel en op tijd?
dyslexie is niet leeftijdsgebondenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef Lu_uK het volgende:
Hahah jah jij bent dus net iets te oud voor dit soort taal![]()
Dat is best handig, kan je de aanwezige mannen al op afstand inpalmen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn altijd overal eerder dan ik.
Jij staat los van je uiers? Ze zijn niet een deel van jezelf?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sterker nog, ze zijn altijd overal eerder dan ik.
Goed he! en ze hadden het in jouw tijd nog niet eens uitgevonden!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
dyslexie is niet leeftijdsgebonden
+wquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:22 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Goed he! en ze hadden het in jou tijd nog niet eens uitgevonden!![]()
voor een GROOT gedeelte wel tochquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Jij staat los van je uiers? Ze zijn niet een deel van jezelf?
Misschien gaan ze vooruit om de boel te verkennen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Jij staat los van je uiers? Ze zijn niet een deel van jezelf?
kom in de crew en je leert vanalles bijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ken muus niet in persoon. Dunkt me, zo. Ik kan het missen.
Ik kijk zondag nog wel even in dit topic, misschien dat snakey dan weer eens iemand bereid heeft gevonden om z'n teksten voor hem te schrijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:24 schreef MUUS het volgende:
Waar zijn die bazelende slang en die mislukte neger?
IK HOOP DAT JE EEN HATELIJKE POST OVER SR AAN HET TYPEN BENT, SNEEK, ANDERS KEN JE LACHE!.
Ik frituur nog liever mijn eigen ballen, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
kom in de crew en je leert vanalles bij![]()
Dude, wat bazel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
kom in de crew en je leert vanalles bij![]()
Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar een klein beetje liefde.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:24 schreef MUUS het volgende:
Waar zijn die bazelende slang en die mislukte neger?
IK HOOP DAT JE EEN HATELIJKE POST OVER SR AAN HET TYPEN BENT, SNEEK, ANDERS KEN JE LACHE!.
ach, je moet alles eensch geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik frituur nog liever mijn eigen ballen, maar toch bedankt.
*Liefde geeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:28 schreef SexyRomeo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen maar op zoek naar een klein beetje liefde.
Dat is alles wat ik wil.
Liefde.
ik kan iig de druk handle-en, beeb....quote:
Van sommige dingen kun je je les trekken uit de ervaringen en acties van anderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, je moet alles eensch geprobeerd hebben
De druk? Welke druk?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan iig de druk handle-en, beeb....![]()
de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:
Con-tex!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
de boog kan niet altijd gespannen zijn
ik houd enorm van een concrete taak, dat zweverige is aan mij niet besteedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:31 schreef MUUS het volgende:
De druk? Welke druk?
Oooooooh, tagjes zetten in topictitels... nee, okay, ik snap je..
Eens kijken wie er deze keer zo toeschietelijk is om het te doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kijk zondag nog wel even in dit topic, misschien dat snakey dan weer eens iemand bereid heeft gevonden om z'n teksten voor hem te schrijven.
ga jij nou maar naar t postkantoor !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan iig de druk handle-en, beeb....![]()
piece, love and understanding... en daarmee de SR cirkel weer rondquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Con-tex!
Ach ik zal nooit begrepen worden..
Ja, of anders herriner je me ook nog even aan de SR cirkel.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
piece, love and understanding... en daarmee de SR cirkel weer rond
semtex komt het oppikken hier, mên!quote:
Alzo sprak "Drizzt_DoUrden" met userid "90910".quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lache man, ik mag die wigger wel
true, truequote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:36 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Alzo sprak "Drizzt_DoUrden" met userid "90910".
ik snap geen ene zak van wat je probeert te zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
semtex komt het oppikken hier, mên!
Dat semtex niet meer aan postorder-zaad doet. Ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik snap geen ene zak van wat je probeert te zeggen
Een Nina Brink-kloon?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:39 schreef Lu_uK het volgende:
Het SR wordt je volgende nickname, 2dirty2handle?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lache man, ik mag die wigger wel
1 2 3 4 5 6 7 | 7-----------\ 6 \ 5 \ 4 ---------------------------------- 3 | 2 -------------------------------------------- 1 \______________________ |
Stabiel dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Tofheid van topic:
[ code verwijderd ]
Ik niet, twee afscheidsaankondigingen was genoeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eens kijken wie er deze keer zo toeschietelijk is om het te doen.
ik wil helemaal geen zaad in/aan die envelopquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:40 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat semtex niet meer aan postorder-zaad doet. Ofzo.
Vervelend dat de lay-out nu helemaal naar de krotte is..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Tofheid van topic:
[ code verwijderd ]
Andersom dus..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:45 schreef -=Bioslock=- het volgende:
"Oh" en "Sorry".
kzou eerder zo zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Tofheid van topic:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 | 7 -------- 6 | 5 -- 4 | 3 - 2 | 1 | 0 -------------------------------------------------------- |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |