Get in line.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou wel een liefdesbaby van SR willen..
Is nummer 734965ø213-45 al snel aan de beurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:45 schreef Renmaestro het volgende:
Get in line.
Yo bro, je weet, sommige mensen hebben wel een leven ya'll. Mensen zoals ik die niet altijd op fok zitten aight, peace out br0 !quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:47 schreef SexyRomeo het volgende:
Maar check diz, je bent een week te laat weetje, want ik ben het al sinds vorige week.
Aii, ik dig wat jij zegt. Maar jij onderschat de immense aantrekkingskracht die deze blauwe kleur op de ladiezz heeft, yo. Romeo heeft geen vrij kwartiertje meer in zijn little black agenda of loooove over, weetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Yo bro, je weet, sommige mensen hebben wel een leven ya'll. Mensen zoals ik die niet altijd op fok zitten aight, peace out br0 !
Dacht ik al, maar ik dacht misschien dat MED op zich liet wachten, of liever gezegd, Yvonnequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Geen MED, niet echt, klaar...
Slechte grap, met een kloon die z'n tijd al lang gehad had.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
Serieus of gewoon een dom grapje?
Hey onze 2dagen-modquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Slechte grap, met een kloon die z'n tijd al lang gehad had.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |