ik zou nie weten waarom iemand daar naar wil kijken.. sixpack of niet. blijft niet erg sexyquote:
Jippieee!!!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 20:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Ryan-R en ik gaan dinsdag bij een huis kijken![]()
Tijd om het meetingtopic iets aan te passen?quote:Op zondag 30 januari 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
Kolere! Net op Yorin Travel...
7 dagen Krakau (Polen), kost maar 200 euro. Bier kost 0.80 euro, 3 gangen diner voor 12 euro
Ik zou het haast overwegen.. 't is in ieder geval een stuk haalbaarder, wat zeg ik, we zouden dan makkelijk 14 dagen kunnen gaanquote:Op zondag 30 januari 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tijd om het meetingtopic iets aan te passen?
En vies en onder de drugs en dronken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou het haast overwegen.. 't is in ieder geval een stuk haalbaarder, wat zeg ik, we zouden dan makkelijk 14 dagen kunnen gaan
En poolse jongentjes kunnen ergzijn
Gewoon een condoom gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2005 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En vies en onder de drugs en dronken.
Af en toe heb je zo'n terugslag dan hehquote:Op zondag 30 januari 2005 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp is vrijgezel, dan krijg je dat.
En als je ze jonger zijn dan 21 mogen ze niet eens legaal drinken.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amerikanen zijn moeilijker te krijgen denk ik
Nou nee hoor, spreek uit ervaringquote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Amerikanen zijn moeilijker te krijgen denk ik
Dan bestel ik wel voor ze...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je ze jonger zijn dan 21 mogen ze niet eens legaal drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |